News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

TAROM

Started by bogdymol, September 02, 2013, 05:01:17 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

lupu.irimie

Quote from: etravel on June 07, 2018, 10:47:02 AM
@Lau, alaturi de alte doua-trei publicatii online, economica.net e unul din marii detractori ai TAROM. Miza e foarte usor de ghicit care e. Mai nimic din ce scrie acolo nu e adevarat. As lua afirmatiile de acolo cu foarte mare rezerva. Articolul e atat de bine scris, autoarea e o atat de fina cunoscatoare a domeniului aviatiei civile, incat confunda leasingul cu cumpararea de avioane.

Uite aici datele fiscale publicate
http://www.mfinante.ro/infocodfiscal.html

Pierdere: 172.355.725 lei. La un curs leu/euro de 4.7 da 36.671.430 milioane de euro.
"Only the shadows know"  - daca, si cand o sa avem infrastructura!

etravel

@lupu.irimie, sunt de acord sa discutam dar comparativ cu datele fiscale Blue Air pe anii 2016 si 2017.

Ionut

Tarom urcă trei poziții în topul AirHelp al celor mai buni operatori aerieni din lume

Tarom și-a îmbunătățit ușor performanțele și a urcat trei poziții în clasamentul global al celor mai buni operatori aerieni realizat de AirHelp, lider mondial în obținerea de compensații pentru pasagerii companiilor aeriene. Aflat la cea de a șasea ediție, topul AirHelp clasifică în acest an 72 de operatori aerieni în funcție de punctualitate, calitatea serviciilor și rata de procesare a cererilor de compensații.

Compania românească cu capital de stat a obținut 7,31 de puncte, scor care o plasează pe locul 49 în clasamentul mondial, în urcare de pe locul 52 ocupat la ediția anterioară. Tarom și-a îmbunătățit performanțele privind calitatea serviciilor furnizate pasagerilor (6,3 puncte vs 6,0 puncte anterior) și soluționarea cererilor pentru compensații (7,9 vs 7,5 puncte), însă nota pentru punctualitate este ușor mai mică (7,8 vs 7,9 puncte). La nivel național, Tarom ocupă poziția a doua, după operatorul maghiar Wizz Air, care a obținut un rezultat de 7,95 puncte (locul 13 în clasamentul global). Locul al treilea revine companiei irlandeze Ryanair, cu un scor de 6,03 puncte (locul 67 în topul mondial). Ryanair stă cel mai slab la procesarea cererilor de compensații, capitol la care a obținut doar 3,3 puncte.

Profit.ro

Ionut

Promisiuni deocamdata, ca nu ne doare gura.




Șeful Tarom anunță în presa străină când vor începe cursele pe distanțe lungi: La început, vorm zbura în China, apoi spre SUA

Compania de stat Tarom și-a planificat ca rutele aeriene pe distanțe lungi să fie lansate anul viitor, mai întâi spre China, iar ulterior către Statele Unite ale Americii, a anunțat în presa străină Werner Wolff, director general al companiei. Ultimele informații pe această temă au fost avansate în vara anului trecut, când Tarom a anunțat începerea procedurii de achiziție în leasing a trei aeronave de lung curier, cu o rază de acțiune de cel puțin 9.630 de kilometri și cu o capacitate de cel puțin 225 de locuri.

"Planificăm lansarea rutelor pe distanțe lungi în 2019. La început, vrem zbor în China, iar următorul pas va fi zborul către Statele Unite. Contractul de achiziție a aeronavelor va fi complicat și va necesita participarea multor entități, inclusiv a Chinei. Nu am decis încă pentru un anumit model al avionului", este citat directorul în presă, amintindu-se că Tarom nu a mai asigurat conexiuni de lungă distanță începând cu 2003.

Profit.ro

Ionut

Bun, vad ca deja cele doua aeronave sosite vineri in tara sunt puse azi la munca pe zboruri spre Paris si Frankfurt! Bravo, asa da!




lupu.irimie

Quote from: etravel on June 11, 2018, 08:43:37 AM
@lupu.irimie, sunt de acord sa discutam dar comparativ cu datele fiscale Blue Air pe anii 2016 si 2017.


Nu vad relevanta. De ce nu compari cu Ek mai bine!? Aici vorbim de ROT.
"Only the shadows know"  - daca, si cand o sa avem infrastructura!

etravel

@lupu.irimie, chiar ca nu vezi relevanta. Regretabil.

TibiV

@etravel
orice companie aeriana poate sa aiba pierderi.

Doar ca la Blue Air pierderile sunt acoperite de actionarii privati ai companiei - daca si cand acestia accepta sa si le asume. (Daca nu, insolventa/faliment....)

La Tarom pierderile sunt acoperite de actionarul numit "statul roman". Adica de fapt de noi, cei ce platim taxe si impozite in tara asta. Iar treaba asta (sa tot platim) se intampla de 10 ani incoace...

Asta este singura comparatie care ma intereseaza in calitate de platitor de taxe si impozite.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dragos76

Oare Simona Halep a venit tocmai cu zborul inaugural de la Paris al noii aeronave Tarom?

Ionut

Da. Tehnic vorbind a fost al doilea zbor... aeronava a decolat de la București de dimineata si la prânz a plecat din Paris inapoi acasa.

AFC

Cred ca da, cu "Alexandru Ioan Cuza"
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

Ionut

Da mai cu Alexandru Ioan Cuza. YR-BGL. V-am pus capturi chiar eu de dimineata. Vedeți 5 posturi mai sus.

frunzaverde

Quote from: etravel on June 11, 2018, 08:43:37 AM
@lupu.irimie, sunt de acord sa discutam dar comparativ cu datele fiscale Blue Air pe anii 2016 si 2017.

Ai datele de la Blue Air (ca agregat al intregului paienjenis de firme care constituie Blue Air) pe undeva? Sau ai idee de disponibilitatile financiare ale lor? Ca eu nu le-am gasit niciodata.

Cat de Tarom, cel mai ingrijorator e scaderea importanta a volumului de lichiditati disponibile si cresterea vitezei cu care disponibilitatile scad. Daca in 2013-15 volumul de lichiditati disponibile cresteau (pierderile fiind exclusiv date de amortizari contabile, balanta de cash fiind pozitiva), acum compania sangereaza bani. Daca ritmul curent continua, in 3-4 ani, Tarom intra in incapacitate de plati...

Si da, multe din masurile curente sunt foarte interesante si au sanse mari de reusita. Sper doar sa nu fie prea tarziu... Altele insa, sunt stupide - inteleg ca vrei sa tii avioane in aer, dar cine dracu o sa-ti utilizeze zborul Tarom RO 756 Chisinau - Bucuresti, cu plecare din Chisinau la 3:50 si sosire la Timisoara la 5:30? TREI CINCIZECI dimineata pentru un zbor cu turbopropul?
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

ghrt

TAROM aveau ore tare aiurea.
Acum câţiva ani aveam curent treabă la Suceava, mi se deconta avionul dar am preferat după 2 zboruri să merg cu trenul la cuşetă. Mă culcam în GdN la 11 noaptea şi mă trezeam la Suceava la 6-6:30. Apoi la hotel pt duş, că la CFR e imposibil.
La întoarcere la fel preferam trenul, altfel m-aş fi trezit la 2 noaptea, să decolez la 5-6 ca să aterizez la 7 pe OTP. Noroc că era deja sâmbătă dar îmi pierdeam mare parte din zi dormind plus îmi dădeam somnul peste cap. Cu trenul barem pierdeam doar o după amiază şi seara.
Cont (aproape) inactiv.

lupu.irimie

@Frunzaverde
Datele le gasesti pe mfinante.ro. Ai acolo o sectiune cu datele contribuabililor. Bagi CUI si iti apar declaratiile lor fiscale din 2012
"Only the shadows know"  - daca, si cand o sa avem infrastructura!