News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

TAROM

Started by bogdymol, September 02, 2013, 05:01:17 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

Ionut

Deocamdata nu sunt confirmari din alte surse. Sa vedem, orice este posibil. Nu ar fi prima data cand Aeronews da vesti care nu se verifica. Ne vom lamuri in curand.

Ionut

Sa vedem. ^^^

UPDATE / 9M-MSC (5 ani) si 9M-MSJ (4,5 ani) sunt cele doua Boeing-uri 737-800 (ex Malaysia Airlines) care urmeaza sa intre in flota TAROM venind de la #Boeing Capital Corporation (BCC). Ofera 16 locuri la Business Class + 144 in Economy. Vor ajunge in tara pana la sfarsitul lunii sau la inceptul lunii viitoare, iar din mai ar trebui sa inceapa zborurile comerciale.

Tot Aeronews

anacronox

Salutare. Azi Stockholm-Bucuresti a avut 4 ore intarziere la decolare din Stockholm. Nimeni nu a zis nimic in aeroport. Ne-au dat afara din zona de boarding cei de la SAS. Am sunat in centrala la Tarom si mi s-a spus sa ma descurc singur ca nu exista reprezentant al Tarom in Arlanda. Dupa cam o ora de asteptare am primit un voucher de 120 coroane :))) (12€) si ni s-a zis ca daca acceptam voucherele nu mai putem cere despagubire pt zbor intarziat. E legal asa ceva? Cei de la relatii clienti de la Tarom au zis sa facem reclamatie.

frunzaverde

#708
Quote from: anacronox on June 26, 1970, 02:54:20 PM
si ni s-a zis ca daca acceptam voucherele nu mai putem cere despagubire pt zbor intarziat. E legal asa ceva?

Nu, nu este. Legea europeana e foarte clara in privinta asta. Voucherul ala de 12 euro (care pe ARN iti ajunge de o bagheta si o apa cel mult) este obligatia liniei aeriene pe langa compensatie. Fa reclamatie, si daca te refuza sau nu raspund, fa reclamatie printr-o firma third party.

Cat despre Tarom la ARN, sunt o gluma proasta. Folosesc cei mai ieftini si infecti handleri (care mai servesc zboruri gen chartere spre Suleymanyah, Kabul si alte destinatii dubioase, AtlasJet si alte linii de mana a 3-a), nu ofera check-in online (sunt practic singurii; pana si charterele ofera asta), nu ofera acces la lounge pentru persoane cu statut Flying Blue, nu ofera acces la automatele de check-in si bagajerie, nu ofera nimic. Intotdeauna 2 ghisee cel mult, chiar si in rarele ocazii cand chiar au pasageri sa umple un avion... Si nu conteaza daca mai sunt 15 sau 30 de oameni in coada la 0:40 inainte de decolare (care au stat 1h in coada in prealabil). Ghiseu inchis, zabrele trase, gata, adio. Te-as sfatui ca data viitoare sa folosesti altceva.

Dupa ultima experienta cu ROT pe ARN, nu mai folosesc serviciile lor mizerabile niciodata. Am stat 1h30 in coada la check-in, in conditiile in care pe ARN nu se sta mai mult de 5-10 minute la nici un fel de coada. Vreodata.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

TibiV

Asta ar trebui sa o postezi la ei pe FB...
"Reclama" gratis... ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Nu doar TAROM profita de lipsa de informare și înțelegere a pasagerilor. Bine, aici nu e vorba doar de asta, dar e un motiv principal pentru care companiile își permit astfel de rahaturi.

anacronox

Merci mult pentru raspunsuri. Intr-adevar. Cei de la firma de handling  AVIATOR ne-au zis chestia cu ori voucher ori compensatie.

Lvs_tm

^^
Am acceptat la randul meu, pe semnatura voucher de la Ryan, insa am apelat si la o firma pentru compensatie.
Dupa vreo 6 luni, mi-au intrat in cont 250 euro, fara nici cel mai mic stres, asa ca apeleaza cu incredere.

ciprebbe

Cat ti-au luat comision cei de la firma respectiva? Daca ai primit 250 in cont posibil ca despagubirea sa fi fost de 400.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Lvs_tm

Nu, banii i-am primit in cont direct de la Ryan, comisionul fiind insa de 25% (62.50 euro), dar firma respectiva nu a mai zis nimic de comision, iar eu m-am facut ca ploua pana in ziua de azi.
Cand mi-am calculat compensatia, maximul era de 250 euro. Cursa interna, Tm - Buc.

frunzaverde

Quote from: anacronox on May 02, 2018, 10:36:53 PM
AVIATOR

Pe Arlanda Aviator sunt dezastru ambulant. Sunt cei mai ieftini din piata, si au de departe cele mai proaste servicii. Si cele mai proaste companii. 

Asta e lista operatorilor care lucreaza cu ei pe ARN : Iran Air, Aegean, Air Serbia, Freebird Airlines (charter), Nextjet, Norwegian (doar bagajeria, serviciile passenger-facing sunt oferite direct de Norwegian), Pegasus, Primera, Sparrow, Sun Express, TAP (cu exceptia accesului la automate si serviciilor Star Alliance, furnizate de SAS Handling), Tailwind, Tarom, Thomas Cook, Jettime si Direktflyg. Si, bineinteles, Tarom.

Observati compania selecta pe care o are Taromul pe Arlanda... Si se intreaba de ce naibii nu au clienti high-yield... Pai cine dracu sa zboare cu tine cand la Tarom chiar trebuie sa fii la aeroport cu 2 h inaintea zborului chiar daca NU ai bagaj (la orice altceva, 50 minute ajung) ca nu exista automat de check-in si nici check-in online.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

etravel

Quote from: frunzaverde on May 03, 2018, 11:54:18 AMnu exista automat de check-in si nici check-in online.
Nu exista pentru ca sistemul de dcs/check in utilizat de Tarom (Sita Horizon) nu comunica cu cel folosit de ground handlerul respectiv.

frunzaverde

#717
Quote from: etravel on May 05, 2018, 03:24:30 PM
Nu exista pentru ca sistemul de dcs/check in utilizat de Tarom (Sita Horizon) nu comunica cu cel folosit de ground handlerul respectiv.

De acord ca PSS-ul lor nu comunica cu cel al Aviator - dar nu-i forteaza nimeni sa foloseasca serviciile Aviator.

Pana la urma Aviator este cel mai mic handler din cei trei de pe ARN, si specializat pe deservirea charterelor si zborurilor de lumea a 3-a. Bineinteles ca nu vor oferi serviciile de care un legacy are nevoie.  Atat SAS cat si Menzies (care face handling la tot restul Sky Team - doar Tarom e cu Aviator) au suport pentru tot ce inseamna servicii SITA. Ce naibii, si Finnair foloseste tot Horizon si nu au vreo problema cu check-in online si/sau cu automatele.

Daca ar folosi Menzies si s-ar muta in terminalul 2 (din pier-ul low-cost din T5 unde sunt acum) ar avea, de exemplu, acces la lounge (acum pe ARN nu exista daca zbori cu Tarom). Sau posibilitatea de a-ti lasa bagajul 24h/24h cu 23h inaintea calatoriei (SkyTeam ofera serviciul prin ghisee permanente SkyTeam in T2).
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

etravel

#718
Quote from: frunzaverde on May 05, 2018, 07:27:30 PM
nu-i forteaza nimeni sa foloseasca serviciile Aviator
De acord, insa in contextul actual in care compania " trebuie " sa realizeze economii majore in orice si mai ales pentru ca exista intern un curent de gandire care considera permanent ca toate serviciile sunt mult prea scumpe fata de valoarea produsa, cineva s-a gandit sa se contracteze ce e mai ieftin. Pe timpul lui Heinzmann se pusese pana si problema de a iesi din IATA.
Quote from: frunzaverde on May 05, 2018, 07:27:30 PM
Atat SAS cat si Menzies (care face handling la tot restul Sky Team - doar Tarom e cu Aviator) au suport pentru tot ce inseamna servicii SITA. Ce naibii, si Finnair foloseste tot Horizon si nu au vreo problema cu check-in online si/sau cu automatele.
Automatele, de fapt chioscurile respective, stiu ca sunt furnizate chiar de SITA.

Ionut

Zboruri directe pe ruta București – Tbilisi operate de TAROM din 1 iulie?

Mai multe publicații din Georgia scriu despre posibile zboruri directe pe ruta București – Tbilisi. Zborurile ar urma să fie operate de TAROM cu o frecvență de 3 zboruri pe săptămână începând cu data de 1 iulie. Acește știri au apărut în urma unor declarații făcute de Dea Machavariani, business development manager al Georgian Airports Association, după o întâlnire avută cu oficiali ai companiei TAROM.

BoardingPass.ro