News:

.

Main Menu

TAROM

Started by bogdymol, September 02, 2013, 05:01:17 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

#270
YR-BGA a ramas pana la urma defect pe CLJ
Pasagerii blocati pe CLJ de peste 2 ore

LE: Pasagerii au plecat cu o intarziere de peste 4 ore.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

iuli

Sorin Bușe, ales director general adjunct la Tarom; va prelua atribuțiile de director general

QuoteSorin Bușe a fost ales director general adjunct la Tarom și va prelua prerogativele de director general al companiei până la selecția unui nou manager, a anunțat, joi, ministrul Transporturilor, Dan Costescu.

"Am primit de la Consiliul de Administrație al companiei (Tarom n.r.) niște vești. S-a finalizat prima parte a procedurii de selecție pe 109 (OUG 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice n.r.). Au fost selectați adjunctul CEO-ului, domnul Sorin Bușe, directorul administrativ Paul Gurău, directorul de marketing Costin Ciotec și directorul tehnic Dorin Necula. Urmează așa cum scrie acolo selectarea directorului general care se face obligatoriu printr-o firmă de recrutare. Până atunci, din câte am înțeles, din cei deja selectați, cel mai probabil Sorin Bușe, pentru că este și decizia Consiliului de Administrație, va prelua prerogativele de director general", a spus Dan Costescu, într-o conferință de presă.

De asemenea, Costescu a afirmat că Ministerul Transporturilor și companiile lui trebuie să "înceapă să fure manageri și personal de la companiile private așa cum acestea au făcut ani la rândul de la companiile de stat".

Șeful de la Transporturi consideră că experiența cu un singur manager numit prin procedurile prevăzute de OUG 109 nu duce întotdeauna la succes și că sunt sisteme greu de reformat, care nu pot fi realizate cu un singur om, existând astfel riscul ca "acesta să fie absorbit de către sistem, oricât de bun ar fi".

Adunarea Generală a Acționarilor companiei TAROM a decis, cu unanimitate de voturi, revocarea lui Christian Heinzmann și a lui Tiberiu Țiclea din calitatea de administratori, anunțat compania în 10 mai.

"În ședința din 6 mai a.c., Adunarea Generală a Acționarilor companiei TAROM a decis, cu unanimitate de voturi exprimate prin vot secret, revocarea lui Christian Edouard Heinzmann și a lui Tiberiu Țiclea din calitatea de administratori", spune TAROM.

Potrivit sursei citate, decizia a venit în urma informării primite de la Consiliul de Administrație al companiei TAROM, în baza faptelor ce țin de neîndeplinirea unor cerințe legale, a unor măsuri prevăzute în contractul de mandat sau în Planul de administrare al companiei.

"În cadrul aceleiași ședințe, Adunarea Generală a Acționarilor a luat act de Hotărârea Consiliului de Administrație TAROM nr. 7/2016, prin care domnii Christian Edouard Heinzmann și Tiberiu Țiclea au fost revocați din funcțiile de Director General — CEO, respectiv Director General Administrativ — CAO", se menționează în comunicatul semnat de președintele Consiliului de Administrație TAROM, Radu Florescu.

Sursa: Agerpres
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

iuli

Compania Nationala TAROM introduce ruta directa IASI-MADRID

QuoteIncepand cu 25 iunie 2016, compania TAROM in parteneriat cu aeroportul Iasi, lanseaza o noua ruta in portofoliul sau: Iasi – Madrid. In prezent, TAROM efectueaza zboruri directe din Iasi catre 6 destinatii externe (Munchen, Londra-Luton, Roma, Bologna, Torino, Tel Aviv) si zilnic 4 frecvente Bucuresti-Iasi-Bucuresti.

Noua ruta va opera cu doua frecvente saptamanale, in zilele de miercuri si sambata, cu decolare de la Iasi la ora 19:50 si sosire la Madrid la ora 23:05. Decolarea la Madrid va avea loc la ora 01:10, iar aeronava va ateriza la Iasi la ora 05:10 (toate orele sunt locale).

Gabriel STOE, Director General al Companiei TAROM: ,,Cu mare placere anuntam introducerea unei noi curse externe din Iasi, un important nod aerian din tara, preocuparea noastra fiind diversificarea portofoliului de rute in zone din tara unde exista potential de dezvoltare. Datele pe care le-am primit demonstreaza ca Iasi-Madrid va fi o ruta profitabila, cu atat mai mult cu cat o astfel de cursa nu se opereaza in prezent din Iasi,  iar pentru noi acest lucru reprezinta un avantaj.  Clientii companiei noastre se vor bucura, asa cum i-am obisnuit, de servicii de calitate pe aceasta noua ruta, putand calatori in siguranta si confort. Ne bucuram ca parteneriatul TAROM cu Aeroportul Iasi este intr-o continua dezvoltare".

Marius BODEA, Presedintele C.A. al Aeroportului International Iasi: ,,Deschiderea noii curse directe Iasi-Madrid se concretizeaza in urma negocierilor intense cu partenerul nostru TAROM care a inteles ca un astfel de proiect merita sa fie pus in practica. Vorbim de o cursa asteptata de foarte multa vreme. Solicitarile pentru aceasta destinatie, care sunt numeroase si vin din medii diferite, dar si legaturile intre cele doua orase, pe diverse paliere de activitate, au reprezentat fundamentul economic de calcul pentru partenerul nostru. Cursa directa Iasi-Madrid presupune o durata de zbor de 4 ore si folosirea unei aeronave care sa permita transportul mai multor pasageri odata, pentru a fi profitabila. Conectarea Iasului cu capitala Spaniei era necesara pentru ca vorbim de o destinatie turistica de mare impact. In plus, Madrid este un important centru cultural si universitar, unde ajung sa studieze multi tineri din regiunea noastra. Totodata, Madrid este cunoscut ca un puternic centru industrial si de afaceri, si se creeaza astfel posibilitatea ca noi investitori straini sa vina sa isi dezvolte afacerile in zona noastra, dar este si un oras unde muncesc numerosi concetateni care se intorc in tara si contribuie, indirect, la dezvoltarea economica a regiunii. In acelasi timp, noua ruta faciliteaza reintregirea familiilor mult mai des, in Madrid locuind multi oameni din regiunea Moldovei. Tin sa multumesc companiei TAROM pentru deschidere si increderea pe care ne-o acorda atunci cand inteleg ca in Iasi exista potential de dezvoltare".

Sursa: TAROM
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

iuli

QuotePână la numirea unui director general, Sorin Buşe are prerogative de director general, potrivit Ministerului Transporturilor. Alături de el au mai fost recrutaţi Paul Gurău ca director administrativ, Costin Ciotec ca director de marketing, acesta fiind anterior consultant în aviaţie, inclusiv pentru compania aviatică a lui Ovidiu Tender.

Nu ii stiu pe ceilalti, dar asta are un background "frumos".  ???
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

TibiV

Quote from: iuli on May 30, 2016, 11:08:49 AM
Nu ii stiu pe ceilalti, dar asta are un background "frumos".  ???

Detalii ?....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

frunzaverde

Quote from: TibiV on May 31, 2016, 12:06:23 AM
Detalii ?....

Tender a avut un lant intreg de companii aeriene, care mai de care mai rasarite, gen Ten Air, Tend Air, JetTran Air, Medallion si muuulte altele. Operatiuni deloc transparente cu MD80-uri arhaice (in principiu chartere pe te miri unde), tot felul de scandaluri (gen salarii neplatite, insolvente/falimenturi etc.). Si capac peste pupaza o teapa cu o incercare de linie aeriana care a rezistat vreo 3 saptamani pe piata (Fly Romania).

Sa zicem ca atmosfera aia e mai potrivita pentru o linie de mana a 3-a de prin fostul spatiu CSI sau Africa sau Indonezia decat de UE. Nu zic ca ar fi ceva ilegal - dar nu cred ca e locul unde m-as uita sa recrutez pentru Tarom...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

http://www.profit.ro/stiri/tarom-ia-fata-lufthansa-si-va-transporta-pentru-870-000-euro-corespondenta-internationala-a-postei-romane-15503949

Quote
Tarom ia fața Lufthansa și va transporta, pentru 870.000 euro, corespondența internațională a Poștei Române

Poșta Română a atribuit Tarom contractul de servicii de transport aerian pentru livrări poștale internaționale și va plăti 869.224 euro, fără TVA, de la un estimat de 3,12 milioane de euro, fără TVA, pe o perioadă de doi ani.

La licitație a depus ofertă și Lufthansa Cargo, o subsidiară a grupului german Lufthansa, cel mai mare companie de transport aerian europeană.

La ultima licitație organizată de operatorul poștal, în iunie 2013, singurul ofertant a fost Tarom. Poșta a anulat licitația pe motiv că au fost depuse numai oferte inacceptabile și/sau neconforme, potrivit datelor www.e-licitatie.ro.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

aditd

"Bugetul de venituri și cheltuieli al companiei, adoptat miercuri de către Guvern, prevede înlocuirea aeronavelor ATR42/72 cu jeturi, precum și vânzarea aeronavelor Airbus A310, similare cu cel prăbuțit în 1995 la Balotești"

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Economie/Stiri/Tarom+renunta+definitiv+la+avioanele+cu+elice

iuli

Embraer in locul ATR si A310 vandute sau unul dat la Presidentie.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

TibiV

Mda...
Fix din seria declaratiilor:  "crestem eficienta cu mai putine modele de la mai putini producatori"... :D
In cazul asta este perfect !
Dar macar aflam si noi cum lucreaza brazilienii. Nu la fotbal.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Gendan

O colega de facultate are tatal pilot pe ATR. Se zvoneste Embraer. De A310 se stie ca vor fi vandute, nimic de un inlocuitor WB.

iuli

Nu merita widebody decat daca vrei long haul. Momentan TAROM nu e in pozitia de a ataca piata asta. Prima data restructurare flota si cat mai repede si apoi sa vedem daca reusim profit si reinvestit. OTP trebuie sa devina hub zonal cu ajutorul TAROM.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

TibiV

Quote from: aditd on June 22, 2016, 05:53:53 PM
"Bugetul de venituri și cheltuieli al companiei, adoptat miercuri de către Guvern, prevede înlocuirea aeronavelor ATR42/72 cu jeturi,
http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Economie/Stiri/Tarom+renunta+definitiv+la+avioanele+cu+elice

Intre "prevede inlocuirea" si "evaluarea inlocuirii" este distanta mare...
Mai ales cand este vorba de multi bani.
http://gov.ro/ro/guvernul/sedinte-guvern/bugetul-de-venituri-i-cheltuieli-al-tarom-adoptat-de-guvern
Quote
Compania Națională de Transporturi Aeriene Române – TAROM S.A a prezentat Guvernului principalele măsuri și inițiative strategice avute în vedere pentru 2016:
- Înlocuirea în operare a aeronavelor A310 și optimizarea flotei narrow body, scoaterea din exploatare comercială și valorificarea aeronavelor A310;
-Evaluarea înlocuirii aeronavelor ATR 42/72 cu aeronave JET de capacitate apropiată cu ATR;
....
(Stiu ca multi ma injura pentru comunicate, dar parca sunt o sursa mai buna decat ce intelege sau ce spune mass-media...)

Quote from: iuli on June 22, 2016, 10:21:55 PM
A310 vandute sau unul dat la Presidentie.
A cazut sau. Vandute ambele.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)