News:

.

Main Menu

TAROM

Started by bogdymol, September 02, 2013, 05:01:17 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.


alex8

Posibil să înlocuiască AT4.
AT7 va prelua rutele AT4.

adi

Se prea poate a fi un Buy-back

bogdymol

Tarom angajeaza. Doritorii trebuie sa aduca si un dosar cu sina. Nu, nu e gluma.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

rota

#919
"TAROM selects ATR 72-600 to renew its regional fleet

TAROM, the Romanian national air carrier, will introduce nine new ATR 72-600 aircraft, the market-leading product of the world's number one regional aircraft manufacturer, into its fleet. The ATR 72-600 will be leased from NAC, the world's number one regional aircraft lessor. Deliveries will commence in October 2019 through to 2020.

New ATRs will offer TAROM an additional 330,000 seats every year at the same operating cost as its previous seat level, improving short haul connectivity in Romania and supporting the development of local and more isolated communities. This will provide TAROM with the possibility to further expand and consolidate their position in the market."

Comunicat ATR

istvan78

Doamne-ajuta! Dupa atatea discutii anti-turboprop si toate visele cu cele mai grozave jeturi, managementul a inteles pana la urma ca nu castigi nimic pe rute de cateva sute de km cu jeturi scumpe si costurile ATR-urilor sunt imbatabile. Fara ATR-uri apropape toata reteaua nationala ar fi ajuns generatoare de pierderi.

TAROM face un pas inapoi de pe marginea prapastiei!

elphax

asta nu a aparut inca pe forum ?

Consiliul de Administraţie al Tarom a numit-o miercuri, 19 iunie, pe Mădălina Mezei în funcţia de director general al companiei. Aceasta vine de la agenţia Tarom Bruxelles.
Cine zbura saptamanal la Bruxelles inainte sa ajunga prim-ministru oare ?
:)

din Libertatea :
"Laurenţiu Mezei, soţul noii şefe a companiei de stat, a condus din 2009 până în 2017 agenţia din Amsterdam, aflată la 180 de kilometri de cea din Bruxelles. Presa a relatat că el a fost demis în urma scandalului privind cursa Amsterdam-Bucureşti, când aeronava s-a defectat, iar 120 de români au înnoptat în aeroport.  Amândoi au fost daţi în judecată de TAROM, în noiembrie 2018, pentru că ar fi produs pagube companiei. Au fost acuzați de "răspundere patrimonială, În ziua numirii ca șefă la TAROM a Mădălinei Mezei, compania a renunțat la procesul împotriva ei și a soțului acesteia!"

link

rota

Percheziții ale procurorilor DIICOT la biroul unui lider sindical din Tarom. Anchetatorii au suspiciuni privind constituirea unui grup infracțional organizat

Procurorii DIICOT efectuează, marți, percheziții la compania Tarom, fiind vizați un lider de sindicat și mai mulți mecanici sub suspiciunea de delapidare. Surse judiciare au mai precizat că sunt făcute cercetări și pentru constituire de grup infracțional organizat, potrivit Mediafax.Directorul companiei a precizat că este vorba despre cercetarea unor fapte, fiind o anchetă in rem, iar perchezițiile nu au vizat compania, ci biroul sindicatului.



Sursa

tom_sawyer

Anunt inchiriere aeronave in regim "Dry Lease"

Compania TAROM anunta inceperea procedurii privind operatiunea de inchiriere aeronave jet in regim de "dry lease", de preferat cu urmatoarele caracteristici:

Capacitate/configuratie: Numar de locuri 160 -190,  de preferat prevazute cu separator mobil
Distanta maxima de zbor: Minim 2.500 nm / Maxim 4.500 nm
MTOW: Maximum 79 tone
Vechime: De preferat noi, insa nu mai vechi de 6 ani, cu conditie "free of C Check/structural check" in urmatoarele 24 luni
Interior: Scaune slim, tapiterie tip piele
Dotari: Bucatarii, spatii de depozitare, garderobe, minimum trei toalete, cale ventilate
Perioada inchirierii: 10 ani, cu optiune de iesire sau renegociere anticipata a contractului; Optiune de achizitie a aeronavelor la finalul contractului; Preluarea flotei actuale de aeronave narrow body TAROM printr-o operatiune de buy-back.
Cerinte de certificare: Conformare cu cerintele EASA

Ofertele trebuie transmise catre TAROM in regim de urgenta, pana la data de 15.09.2019

tarom.ro

voicul

300 de oameni pleacă de la TAROM
"Restructurările se vor face cu precădere de la direcţia comercială, direcţia de achiziţii şi direcţia economică. Misiunea este grea, trebuie să uite de trecutul pe care îl are Tarom şi să nu fie implicate emoţional pentru că aşa nu va face nimic", a afirmat luni, ministrul Transporturilor.

Cuc a precizat că vor fi restructurate 300 de posturi, iar acestea doar pentru început, întrucât din cei 470 de angajaţi ai departamentelor tehnice, mulţi nu lucrează la întregul lor potenţial. De asemenea, ministrul vrea să înfiinţeze un centru separat pentru angajaţii din domeniul tehnic pentru a le permite să lucreze pentru mai multe companii în afară de Tarom.

https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/cuc-anunta-restructurari-la-tarom-si-cnair-daca-sunt-competenti-nu-va-fi-o-problema-sa-isi-gaseasca-alt-loc-de-munca-1178418

Ionut

Sources: TAROM's four Boeing 737-300s will leave the fleet beginning October

It seems that Romania's national carrier, TAROM, has found a buyer for its 4 Boeing 737-300s. They will exit the fleet, gradually, starting next month. One 737-300 will go in October, another one in November, followed by the remaining two in December 2019 and January 2020. The jets are configured with 8 seats in Business Class and 126 in Economy. According to sources, at the moment TAROM has no plans in replacing these 737s with other narrowbody jets.

YR-BGA "Alba Iulia – delivered in October 1993
YR-BGB "Bucuresti" – delivered in October 1993
YR-BGD "Deva" – delivered in November 1994
YR-BGE "Timisoara" – delivered in November 1994


Besides these 737-300s, TAROM has four 737-700s, four 737-800s, four Airbus A318s and nine ATRs 42 and 72. In June, right after Paris Air Show, TAROM has announced it will expand its fleet with 9 ATR 72-600s. The first ones will arrive beginning this Fall.

Aeronews

elphax

ia sa vedem daca incep unii sa comenteze ca de ce vinde avioane, de ce renunta la ele etc
parerea mea e ca 9 ATR noi sunt mai bune decat 4 737-300 din anii '90

Sorinus

Doar ca ATR-urile nu vor fi in proprietate.

Si nu deservesc aceleasi piete. Deci vor fi luate in lease alte Boeing-uri, sau se va renunta la unele rute.

Xenos

Păi se spărgeau în figuri că vor lua 737 noi...acum na, nu Max  :lol: dar pot lua 737-700 sau 800...

frunzaverde

#929
Nu doar se spargeau in figuri, au o comanda ferma cu Boeing, cinci bucati, cu MoU si contract ferm semnat si parafat la Farnborough. Termen de livrare 2022-23. Si, da, sunt MAX-uri, 7M8-uri mai precis.

Probabil 733-urile fac parte din contractul de buy-back de care ziceau cand au semnat contractul pentru MAX-uri. Ma mir ca lasa o gaura asa mare intre buy-back si livrarea maxurilor, presupun pentru ca 733-urile sunt pe depreciere rapida.

Daca MAX-urile nu sunt livrabile, o sa fie interesant ce-o sa se intample...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!