News:

.

Main Menu

TAROM

Started by bogdymol, September 02, 2013, 05:01:17 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Ionut

TAROM, creștere cu 25% a afacerilor în ianuarie 2019. Numărul de pasageri transportați, plus 17%

"TAROM continuă, în ianuarie 2019, trendul ascendent pe care s-a plasat pe parcursul anului anterior. Compania raportează o creștere de 25% a cifrei de afaceri pentru luna ianuarie 2019 față de aceeași lună a anului 2018. Numărul de pasageri transportați de TAROM a crescut cu 17% în aceeași perioadă analizată", se arată într-un comunicat al TAROM. De asemenea, compania anunță un plus de peste 19 milioane de lei în luna ianuarie 2019, față de aceeași perioadă a anului trecut, la capitolul venituri totale, scrie Agerpres. În plus, vânzările online au consemnat o creștere cu 34%, în 2018 vs 2017, la 10,34 milioane de dolari.

Profit.ro

elphax

asta cu vanzarile online e normala, e evolutia umana :) si din cauza multor site-uri gen v@la care intermediaza bilete
dar, curios, odata am luat de pe site tarom la pret mai bun

era clar ca vor creste vanzarile daca au marit flota si sunt mai multe curse. interesant ar fi sa publice ocuparea pe zboruri si pretul mediu pe loc - adica eficienta ...
:)

Ionut

Tarom, acuzată că muşamalizează cauzele unei aterizări neprevăzute: ,,Condiţiile meteo nefavorabile" erau de fapt o defecţiune tehnică

Operatorul naţional aerian Tarom a fost acuzat de mai mulţi pasageri că a muşamalizat cauzele pentru care o aeronavă care zbura pe ruta Bucureşti – Baia Mare a efectuat o aterizare neprevăzută la Cluj-Napoca. Ei spun că, deşi Tarom preciza într-un comunicat că a fost vorba de condiţii meteo nefavorabile, cauza opririi a fost o defecţiune tehnică, scrie Libertatea. Marţi, într-un comunicat, compania nu preciza acest lucru, menţionând doar condiţiile meteo: ,,Aeronava tip ATR a întâmpinat un front de aer cu temperaturi deosebit de scăzute la trecerea Munţilor Carpaţi. Condiţiile de ploaie de la Bucureşti, concomitente cu temperaturile neobişnuit de scăzute pentru această perioadă, au determinat echipajul să aleagă aterizarea în deplină siguranţă pe aeroportul din Cluj-Napoca". Însă într-un răspuns oferit Libertatea, Tarom a recunoscut că aeronava ATR42 a avut probleme tehnice, provocate, într-adevăr, de temperaturile scăzute, care au blocat maneta de putere a aeronavei. Cauza acestui blocaj a fost lipsa lubrifierii suficiente a unor cabluri din motor.

Adevarul

nirolf

Deputat PNL: ,,TAROM poate rămâne cu toate avioanele la sol din cauza suspendării certificatului de operator aerian!"


,,Mâine, 21 martie, încetează de drept mandatul Directorului General al TAROM, iar un interimar nu poate fi numit din cauza faptului că operatorul aerian deținut de statul român nu mai are nici Consiliu de Administrație! Pe cale de consecință, în lipsa unui ,,Accountable Manager", în cazul de față un Director General, Autoritatea Aeronautică retrage certificatul de operator aerian", avertizează deputatul PNL, Marius Bodea, secretar al Comisiei de Transporturi din Camera Deputaților.

,,O asemenea situație dramatică nu a mai existat niciodată în istoria de 64 de ani a companiei TAROM! Întinderea prejudiciului ca urmare a unei asemenea lovituri este greu de calculat, iar pasagerii vor putea cere despăgubiri de ordinul milioanelor de euro. Nu mi-am închipuit niciodată că o luptă internă între clanurile din PSD va produce ca victimă chiar o companie-fanion românească, cum este Tarom", mai susține deputatul liberal.

Hotnews.ro

elphax

hai sa facem un rezumat cu ce a spus Cuc:
- Wolf era omul lui Tudose ...
- Tarom are "pierderi" la combustibil - presupun ca bani, nu scurgeri din rezervoare
- sunt mai putini bani in conturi : între ianuarie și octombrie 2017, Tarom avea în conturi 80 de milioane de dolari, acum are în conturi 14 milioane de dolari
- Adunarea Generală a Acționarilor (AGA) Tarom este formată din Mircea Boștină (reprezentant al Romatsa), Cristinel Smadu (reprezentant al Companiei Naționale ,,Aeroporturi București S.A.), Marian Buică (reprezentant al SIF Muntenia SA) și Cristina Comsa (reprezentant al MT), potrivit site-ului companiei.
- inlocuit cu Florin Susanu - a mai fost director general al Tarom, interimar, în 2017 după demisia directorului de atunci Eugen Davidoiu.

,,Am avut o discuție cu domnul Wolff care mi-a spus că sunt pierderi la combustibili, peste tot. Toată lumea este vinovată mai puțin el. N-am nicio problemă, poate omul are dreptate. Dar așa cum domnul Tudose l-a girat pe domnul Wolff și alți membrii din Consiliul de Administrație, de-acum intrăm noi cu oamenii din aviație, să facem ce trebuie. (...) Noul director general este din domeniu. Este om de meserie. Ce-a fost până acum a fost la Tarom epoca lui Tudose", a precizat Cuc.

Sunt mai multe articole pe Hotnews cu datele astea

rizzuh

"de-acum intrăm noi cu oamenii din aviație, să facem ce trebuie"

Mda. Alti ministrii, pun oamenii lor. Sa "faca ce trebuie". Si uite din cauza asta nu merge nimic la stat.

TibiV

Esti rautacios si negativist.

Eu sunt sigur ca incepand de anul asta TAROM va fi una dintre cele mai profitabile companii de stat din Romania.
Si asta va fi reflectarea directa a competentelor incontestabile ale coalitiei de guvernare, celebra deja pentru specialistii pe care ii are in infrastructura...

Cam ca Olguta, pe care doar kuk o intrece....  O:-)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Alin Burcea (ANAT): Dacă până în toamnă nu se întâmplă nimic, TAROM intră în faliment, o agăţăm în cui

Cu doar 9 milioane de euro în cont şi cu salarii de plată de 3 milioane de euro lunar, TAROM riscă să intre în faliment de la 1 octombrie, a declarat, pentru AGERPRES, Alin Burcea, prim-vicepreşedinte ANAT. "La 1 ianuarie 2003, TAROM avea în conturi, şi este verificabil, 500 de milioane de euro. Că a fost şi mandatul domnului Demetriade, care a fost un director dur, dar bun, nu contează. În 2003 erau aceşti bani. Astăzi, mai sunt 9 milioane (de euro - n. r.) în conturile TAROM, iar salariile sunt cam 3 milioane de euro pe lună. Deci, dacă vor continua în ritmul ăsta, eu îmi doresc, pentru că mai am vreo trei avioane cu ei, să ajungem măcar până în toamnă. Având în vedere că a venit un nou director, la fel ca şi celorlaţi, îi lansez mesajul că îmi doresc ca TAROM-ul să trăiască şi arătăm susţinerea tuturor agenţiilor de turism, pe care o facem cam degeaba de 20 de ani, să se bazeze pe noi. Pentru că eu nu cred că vor putea să scape, hai poate nu faliment sau insolvenţă, o situaţie grea, pentru că suntem în Uniunea Europeană şi nu mai au voie să ia bani de la Guvernul României, pentru că e ajutor de la stat şi, dacă te prind, te taie", a declarat Burcea.

Alin Burcea a precizat că agenţia sa, Paralela 45, a renunţat la 90% dintre zborurile de tip charter pe care le avea cu TAROM.

Agerpres

,,Compania TAROM dezmite informaţia apărută azi, 05 Aprilie 2019, în spaţiul media referitor la declaraţia Dlui Alin Burcea prim-vicepreşedinte ANAT. Informaţiile apărute nu corespund realităţii, acestea fiind publice atât în Monitorul Oficial cât şi pe site-ul oficial www.tarom.ro. Este regretabil faptul că reprezentanţii mass media au preluat o părere personală fără să verifice corectitudinea informaţiilor cu reprezentaţii Companiei. Aceste declaraţii ne aduc un prejudiciu de imagine, Compania se declară lezată şi îşi rezervă dreptul de a acţiona în instanţă. Reiterăm deschiderea Companiei de a comunicat periodic deschis şi transparent cu reprezentanţii mass-mediei, repectând totodată normele şi procedurile impuse de Lege".

Adevarul

Ionut

:lol: Inca se tine bine tătăiță! Sa ne traiesti!

Filosoful Mihai Şora, mesaj către Tarom: Dragă Tarom, roboţelul nu-mi îngăduie să scriu 1916 anul naşterii. Nu vrea mai jos de 1919

,,Dragă Tarom, roboţelul dumitale nu-mi îngăduie să scriu ,,1916" la anul naşterii. Nu vrea mai jos de ,,1919". Eşti bună să-i lungeşti circuitele? Scroll down, sus inimile. Mulţumesc. Un călător de 100+", a scris filosoful Mihai Şora pe Facebook. Filosoful Mihai Şora s-a născut la 7 noiembrie 1916.

ZF

Ionut

Aeroportul Otopeni, loc ruşinos în clasamentul celor mai bune servicii din lume. Pe ce loc se află Tarom

În ce priveşte Tarom, compania aeriană românească se situează pe poziţia a 55-a (faţă de 49 în 2018) din 72 de operatori la nivel internaţional. Compania aeriană a obţinut 8 pentru calitatea serviciilor (fiind printre primele clasate din acest punct de vedere), 7.3 pentru punctualitate şi doar 3.9 pentru procesarea cererilor de despăgubire solicitate de către pasageri (la acest capitol fiind printre companiile aeriene cu cel mai mic scor).

Detalii in Adevarul


Ionut

Haosul de la Tarom: Maresi Cărăvan, contabilul-şef, a preluat funcţia de director interimar pe un mandat de o lună după ce Florin Susanu şi-a dat demisia

Tarom a adunat pierderi totale de 1,73 miliarde de lei (368 milioane de euro) în perioada 2009- 2018. Compania aeriană de stat Tarom, cu pierderi de 130 de milioane de lei în 2018, trece printr-un nou val de turbulenţe la vârf după ce Florin Susanu (un pilot ales ca director general provizoriu în 21 martie anul acesta) şi-a dat demisia. În locul acestuia, conducerea interimară a fost preluată de Maresi Cărăvan, un angajat cu vechime în Tarom, care a ocupat funcţia de şef contabil, dar şi de director financiar.

ZF

tom_sawyer

Sinteza Raportului  ,,Performanța activității de transport aerian la operatorul național, TAROM S.A.în perioada 2012 -2016"

http://www.curteadeconturi.ro/Publicatii/SINTEZA%20TAROM%202017.pdf

MarcoPolo

Schiphol celebrates 10 years of TAROM operations

anacronox

Tot astăzi, în cadrul conferinței de presă, am anunțat înnoirea flotei TAROM cu un număr de 9 aeronave ATR. Așa cum am mai zis, promisiunile noastre din devin realitate. Pe lângă dezvoltarea aeroporturilor din țară ne dorim și ca TAROM să redevină compania puternică și preferată a românilor.
Noile aeronave vor fi dotate cu cele mai moderne echipamente de navigație, cabina pasagerilor este una modernă, are nivel scăzut de zgomot, capacitate de depozitare a bagajelor de mână mărită și consum îmbunătățit. Fiind vorba de același tip de avion, personalul navigant și cel tehnic nu vor mai avea nevoie de o conversie semnificativă.
Avioanele beneficiază de o garanție de 5 ani, practic nu ar genera costuri suplimentare cu mentenanța.

Toate eforturile și investițiile pe care le realizăm sunt făcute pentru românii și pentru România, așa cum am promis."


Sursa
[/quote]

Intrebarea e daca cele 9 avioane vin in plus, crescand astfel capacitatea sau vin sa inlocuiasca cele deja existente AT4 si AT7?