News:

.

Main Menu

TAROM

Started by bogdymol, September 02, 2013, 05:01:17 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Ionut

Le raspunde oficial TAROM:

UPDATE / Pozitia TAROM legata de acest subiect: "Informațiile transmise de dumneavoastră nu se confirmă. TAROM este o companie într-un proces de revitalizare, cu rezultate importante şi pozitive în prima jumătate a anului 2018. Din această poziţie, transmitem ferm faptul că nu există nici un fel de discuţii cu reprezentanţii altor companii pentru preluarea companiei noastre naţionale de transporturi aeriene. Membru al alianţei SkyTeam, TAROM este o companie cu tradiţie şi un brand puternic naţional şi regional."

tom_sawyer

E sigur ca vor vinde ATR-urile:

Compania Tarom se desparte de avioanele mici, cu elice, în limbaj tehnic, cu motoare de tip turbopropulsor. Vorbim de două tipuri de aeronave: ATR 72 şi ATR 42. Operatorul are deja cumpărători.

Werner-Wilhelm Wolff, director Tarom: "Trebuie să le vindem pentru că sunt nişte aeronave care au ajuns la o anumită maturitate, ele mai pot opera şi în următorii 10-15 ani, dar condiţiile din piaţă s-au schimbat foarte mult. Trebuie să trecem la innoirea flotei."

În plus, şeful Tarom spune că negociază o livrare mai rapidă, în 2019, nu 2023 cum era intial, a celor 5 avioane Boeing 737 Max, de cursă medie, comandate deja.

stirileprotv.ro

tom_sawyer

#857
Noi avioane pentru TAROM. Discuție de culise, dezvăluită de ministru: Se fac angajări

Lucian Șova a declarat, la interviurile DCNews, că în curând ATR-urile utilizate pentru cursele interne vor fi înlocuite cu avioane Boeing. Problema se pare că este lipsa de piloți școlarizați.

Lucian Șova a declarat că până la sfârșitul anului, bătrânele ATR-uri utilizate la cursele interne vor fi schimbate."Cred că înainte de sfârșitul acestui an o să călătoriți la Cluj cu alte avioane decât cu ATR, pentru că în urma discuțiilor pe care le-am avut la Londra, la ceremonia de semnare a contractului privind cele cinci avioane noi cu președintele Boeing, am adus în discuție, desigur, în primul rând managerul Tarom și am participat și eu la discuții și am întărit cu semnificația calității de ministru credibilitatea mesajului său, am deschis discuții și deja au fost confirmate informațiile pe care noi le-am obținut de atunci în sensul că vom intra în procesul de închiriere de avioane tot de tip scurt curier, niște jet-uri Boeing, folosite acum de o firmă din Spania care renunță la acele avioane, avioane finanțate prin departamentul de leasing, de finanțări pe care Boeing îl are spre deosebire de Airbus. Deocamdată oferta pe care a făcut-o Boeing privind închirierea pe cel puțin a doi ani a unor avioane moderne, nu mai vechi de opt, nouă ani, folosite de operatorul spaniol despre care v-am aminitit, să avem cel puțin cinci până la sfârșitul anului.", a declarat ministrul Transporturilor Lucian Șova.

"Deja am mandatat alaltăieri prin Consiliul de Administrație ca Tarom să înceapă procedura de prospectare a pieții în vederea vânzării ATR-urilor, să vedem ce bani am putea să luăm pe ele. Pe de altă parte începem procesul de pregătire al piloților pentru a putea pilota alte avioane în afară de ATR, pentru că și aceasta e o problemă. Și asta este o problemă, pentru că mâine dacă am avea 20 de avioane Boeing, nu am avea piloți pe care să îi punem să piloteze. Nu avem simulatorul, nu sunt școlarizați. Sunt în piață destui, aseară am vorbit cu managerul de la Tarom și i-am propus să aibă în vedere ideea de a deschide și poarta angajărilor și probabil că vom putea angaja piloți, măcar câțiva, care să îndeplinească calitatea de comandant. Pentru că și dacă ești școlarizat, pentru a lucra pe un anume tip de avion, nu poți fi comandant fără o vechime de doi ani, deci vom avea nevoie de comandanți deja cu brevet și pe cei pe care îi recalificăm să îi ținem în calitate de copilot timp de doi ani să își parcurgă programul. Cred că de multe alte feluri de comandanți este supraproducție, de comandanți mai muncitori, mai ca piloții, este o oarecare criză. Nu mi-a semnalat managerul de la Tarom faptul că ar exista riscul să nu găsim", a mai spus Lucian Șova.

min. 47:00



dcnews.ro

Sorinus

Ce are Boeing mai mic decat 737-600 si mai nou de 8 ani? Embraer? :D

anacronox

717, si uite ca apar si primele zvonuri in morisca:

"TAROM ar putea lua de la Volotea Boeing-uri 717 (125 de locuri, 17 unitati in flota) pentru urmatorii 2 ani, in paralel cu retragerea ATR-urilor 42 si 72 din serviciul comercial. Ulterior, dupa finalizarea parteneriatului dintre Boeing si Embraer, in 2019, TAROM ar putea comanda Embraer-uri pentru zborurile regionale, jet-uri care sa inlocuiasca Boeing-urile 717 Volotea. De precizat ca acestea au o varsta mai mare de 8-9 ani, iar mentenanta este facuta de Lufthansa Technik. O alta optiune ar fi inchirierea unor Embraere 195 de la Air Europa Express (11 in flota)."

http://aeronews.ro/tarom-ar-putea-lua-boeing-uri-717-de-la-volotea-pentru-urmatorii-2-ani/

AFC

717 s-a fabricat pana in 2006, deci cele mai tinerele au 12 ani. Volotea urmează sa le înlocuiască cu 320 family.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

alex8

https://www.libertatea.ro/ultima-ora/video-tarom-zboara-de-la-otopeni-cine-aterizeaza-sediul-companiei-e-scos-la-inchiriat-si-ar-putea-deveni-hotel-de-lux-2364641

Quote
Sediul central al companiei naţionale de transport aerian, de lângă Aeroportul Internaţional "Henri Coandă" Otopeni, este scos la închiriat pentru o perioadă de minimum 25 de ani. Imobilul TAROM are o suprafaţă de aproape 16.000 de metri pătraţi şi este pus la mezat cu tot cu parcarea aferentă.

Sorinus

Adica darapanatura de langa parcarea long-term? Ar merge de minune un hotel acolo.

etravel

@Sorinus, nu e darapanatura decat vizual, pentru ca fatadele nu au mai fost restaurate de mult timp. In rest e mai solida decat multe cladiri moderne. E exact by the book faptul ca se valorifica cladirea si terenul din spate, la ce potential imobiliar e acolo. In plus, nu e ok sa tii la aeroport servicii si directii intregi care nu au directa legatura cu operatiunile de sol sau de zbor. Le poti muta oriunde altundeva in oras. BMS asa a facut.

Eurocopter

Confirm, cladirea aia a fost construita de nazisti. Pun ramasag ca e mai rezistenta decat aproape tot ce s-a construit dupa '90.

etravel

#865
Da, a ramas acolo de cand aeroportul era doar aerodrom folosit de armata germana in WW II. Sigur e mult mai rezistenta, fie si prin prisma faptului ca a trecut fara probleme structurale cel putin trei cutremure majore. Mi se pare ca a prins si cutremurul din 1940. La cladirile de dupa 1990, in special cele pe structura integral metalica, cum sunt turnurile de la Piata Presei sau altele asemenea, ramane de vazut rezistenta la un cutremur mare. Am intrat la idei de cate legende am auzit pe tema asta...

staude6

#866
Din 6 sept
BAY - OTP (Lun si Vin)
OTP - BAY (Dum si Joi)

Ionut

Rezultate financiare TAROM: 3 luni consecutive pe plus

Compania TAROM termina sezonul de vară pe plus. Pierderea companiei s-a redus cu aproximativ 40% față de aceeași perioadă a anului trecut, în timp ce veniturile au crescut cu peste 25%.

TAROM raportează cele mai bune rezultate financiare din ultimii 4 ani. Creșterea veniturilor cu 25% față de acceași perioadă a anului trecut oferă încredere în strategia companiei și in măsurile din ultima perioadă. "Rezultatele pozitive obținute de TAROM în 2018 ne repun pe drumul cel bun. Am reușit să reducem la jumătate ce s-a pierdut în 2017, asta în condițiile în care prețul combustibilului a crescut exponențial. TAROM a demonstrat în acest an că este o companie puternică și credibilă în piață", a subliniat directorul general TAROM, Werner Wolff.

TAROM a plătit cu 49.700.000 lei mai mult pe combustibil față de anul trecut. Prețul kerosenului a crescut cu 30% pe piața europeană față de 2017. Creșterea totală a cheltuielilor cu combustibilul ajunge, pentru compania TAROM, la 34%. La aproape 64 de ani de existență, compania TAROM transmite, din nou, un mesaj de încredere în piață. Retehnologizarea companiei, prezența din ce în ce mai activă pe piață, reînnoirea flotei și deschiderea de noi rute sunt măsuri concrete care revitalizează TAROM.

Indicatori pozitivi TAROM:

Creșterea numărului de pasageri cu 21%
Creșterea factorului de încărcare cu 5%
Rute noi deschise în 2018: 14
Două aeronave intrate în flotă (iunie 2018)

Aeronews

dragos76

Până la urmă știe ceva de cursele de Paris din Cluj (respectiv Timișoara)? Tot nu le văd rezervabile nici pe situl tarom, nici altundeva.

Ionut

TAROM implineste astazi 64 de ani. La Multi Ani!

În urmă cu 64 de ani se semna actul prin care TAROM (pe atunci Transporturile Aeriene Romane) lua nastere. In cei 64 de ani, peste o sută de milioane de pasageri au călătorit cu TAROM. "Anul 2018 este anul schimbării și reinventării TAROM. În 2018 avem perspective pozitive de progres. În 2018 lansăm prima aplicație mobilă din istoria companiei și în același timp implementăm primul Client Relations Manager din TAROM. În mai puțin de o săptămână vom activa un sistem integrat de relații cu clienții, un call center activ și conturi personale pentru toți pasagerii. Promovăm o nouă paradigmă comercială, implementăm unelte noi de vânzări și performanță, totul pentru a redeveni o companie prietenoasă care să străduiește să fie mai bună pentru pasagerii noștri."

"Alături de partenerii noștri de la Radio România Actualități și împreună cu toți ascultătorii dorim să marcăm împlinirea vârstei de 64 de ani prin lansarea unui concurs: săptămâna TAROM. Zilnic, ascultătorii RRA pot câștiga un bilet dus-întors, gratuit, pe oricare dintre rutele pe care operează TAROM. Tot ceea ce trebuie să facă este să sune la Radio România Actualități și să răspundă la o întrebare simplă: ''Ce reprezintă TAROM pentru dumneavoastră?'' Câștigătorii vor fi contactați de Compania TAROM. Succes! Foto: Rares Mandu.

Aeronews