News:

.

Main Menu

TAROM

Started by bogdymol, September 02, 2013, 05:01:17 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

frunzaverde

Quote from: etravel on May 06, 2018, 09:24:41 AM
De acord, insa in contextul actual in care compania " trebuie " sa realizeze economii majore in orice si mai ales pentru ca exista intern un curent de gandire care considera permanent ca toate serviciile sunt mult prea scumpe fata de valoarea produsa, cineva s-a gandit sa se contracteze ce e mai ieftin.

E o gandire tipica de zgarcenie fix unde nu trebuie; practic arunci la gunoi orice posibilitate de a avea clienti "high(er)-yield". Si sigur. Eu unul nu mai calc in Tarom pe ARN - OTP dupa ultima experienta in care m-au tinut la coada cu orele, la check-in...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Ionut

Tarom a transportat 500.000 de pasageri în T1, trafic mai mare cu 22%

Compania aeriană de stat Tarom, care a pierdut teren în faţă opera­to­rilor low-cost, a reuşit să îşi crească traficul de pasageri cu 22% în primul trimestru din acest an, până la circa 520.000 de persoane pe curse regulate şi cu avioane proprii, potrivit da­telor transmise de ofi­cialii companiei către ZF. În total, cu tot cu traficul asigurat prin curse charter şi pa­sagerii pe code share (cu aeronavele com­pa­niilor partenere), Tarom a ajuns la 535.000 de pa­sageri, arată oficialii companiei.

,,Creşterea numărului de pasageri cu 22% faţă de T1/2017 este un rezultat direct al eficientizării companiei. In­trăm pe creştere, ceea ce contribuie la capitalul de încredere şi financiar Tarom. (...) Am crescut constant load factor-ul (gradul de încărcare - n.red.) al aeronavelor din flotă. Avem două aeronave noi în flo­tă şi frecvenţe foarte bune pe anumite rute. Pentru zborurile interne pot să vă dau un exemplu de succes: Iaşi - Timişoara. Avem multe curse pline pe această rută (...)", a declarat pentru ZF Werner Wolff, director general al Tarom.

ZF

tom_sawyer

Începând cu data de 11 Iunie 2018 Compania TAROM face mai uşoară cultivarea business-urilor sau a prieteniilor şi începe operarea rutei Iaşi-Cluj-Iaşi cu 3 frecvenţe săptămânale în zilele de Luni, Miercuri şi Vineri.

tarom.ro

Si renunta la Cluj-Timisoara, se pare.

Ionut

Flota TAROM se mărește! Din iunie, încă 2 aeronave Boeing 737 800 NG vor intra în exploatare. Cu o configurație de 16 locuri business și 144 economic, ecrane pentru entertainment montate în tetierele scaunelor și alte facilități pentru confortul dumneavoastră, acestea vor deservi rute noi și existente. Mulțumim că ne alegeți pentru călătoriile dumneavoastră!





TAROM pe Facebook

Ionut

^ Mai multe detalii pe Aeronews. Mihai Viteazul si Alexandru Ioan Cuza, cele doua 737-800 care vin la TAROM in iunie. Astazi, TAROM a confirmat informatiile publicate de Aeronews.ro pe 25 aprilie: inca doua Boeing-uri 737-800 (ex Malaysia Airlines, 9M-MSC si 9M-MSJ) vor intra in flota in luna iunie. Plata pentru cele două aeronave tip Boieng 737-800 va începe peste 24 de luni, timp în care Compania TAROM va putea utiliza la capacitate maximă potențialul de transport de pasageri pe rutele existente și alte rute noi. Aeronavele au fost achiziționate în leasing operațional de la compania Boeing, pentru o perioadă de 7 ani, în baza evaluării ofertelor primite din piață cu respectarea regulamentului privind încheierea contractelor de achiziţie/mixte de aeronave, aprobat prin decizia Directorului General TAROM.




Rută nouă: Constanța – Chișinău cu TAROM din 1 iulie

În cadrul unei conferințe de presă care a avut loc astăzi la Aeroportul Mihail Kogălniceanu cu ocazia decernării premiului "Excellence Groung to Sky" – locul II pe anul 2017 la servicii, directorul general al aeroportului, Bogdan Artagea, a anuțat că operatorul național TAROM revine la Constanța. Prima rută pe care TAROM o va opera de pe aeroportul Mihail Kogălniceanu este către Chișinău, Republica Moldova, și va avea o frecvență de trei zboruri pe săptămână. Zborurile vor fi operate pe întreaga durată a sezonului estival cu aeronave ATR. Primul zbor va avea loc în 1 iulie.

BoardingPass

Ionut

Vitalie zice (pe surse) ca vor avea un livery special:


Liviu M

N-au avut petece de aceeasi culoare?   ???
:lol:

TibiV

Hmmmm...

Unul dintre raspunsurile la postarea lui Vitalie este foarte interesant...
https://www.facebook.com/ovidiu.constantinescu.5/posts/10211979529267925
Quote
Sa te increzi in PSD: ImunoDancila zicea azi cu mandrie patriotica cum ca TAROM o sa ia 2 avioane noi si szmekere. De fapt, stirea e ca in februarie ac TAROM ar fi vrut 4 avioane, dar acum nu mai are bani decat pentru doua. Si, de fapt, nu ar fi vrut chiar noi, ci "maximum 6 ani vechime" si fara sa fi avut belele structurale in "ultimii 2 ani"
Postul da si un link...
https://www.ch-aviation.com/portal/news/64453-romanias-tarom-issues-dry-lease-rfp-for-4-narrowbodies
Quote
Romania's Tarom issues dry-lease RFP for 4 narrowbodies
16FEB2018

Tarom (RO, Bucharest Otopeni) has issued a Request For Proposals (RFP) for the dry-lease of up to four either A320 or B737 aircraft. Tender documents seen by ch-aviation indicate eligible aircraft must be no older than six years of age and free of any C Check/structural checks for the next 24 months.

The aircraft must also be CFM International-powered and feature 160-190 seats with a mobile class divider. The term of the lease is open to negotiation.

The deadline for submissions is February 26, 2018.

The Romanian state-owned carrier currently operates a narrowbody jet fleet of four A318-100s, four B737-300s, four B737-700s, and two B737-800s. In January, government outlined its three-year plan for Tarom in which it envisaged the addition of twenty new aircraft through 2020.

About Tarom
Type   Scheduled Carrier
Base   Bucharest Otopeni
Aircraft   23
Destinations   37
Routes   42
Daily Flights   115
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Vladul


"Sa te increzi in PSD: ImunoDancila zicea azi cu mandrie patriotica cum ca TAROM o sa ia 2 avioane noi si szmekere. De fapt, stirea e ca in februarie ac TAROM ar fi vrut 4 avioane, dar acum nu mai are bani decat pentru doua. Si, de fapt, nu ar fi vrut chiar noi, ci "maximum 6 ani vechime" si fara sa fi avut belele structurale in "ultimii 2 ani""
(nu stiu sa pun quote)

Salut TibiV, ce spun ei acolo nu este ca avioanele nu trebuie sa fi avut vreun incident structural in ultimii doi ani. Ei pun conditie ca avioanele achizitionate sa nu trebuiasca sa intre intr-o revizie de tip C in urmatorii 2 ani. In industria aeronautica (civila) exista 4 tipuri de verificari periodice: A B (foarte rar) C si D.

Faptul ca ei au facut aceasta cerinta inseamna ca avionul respectiv trebuie sa fi avut foarte recent inainte vanzarii o verificare de tip C, deoarece acestea se fac la o perioada de aproximativ 2 ani.
Mai jos este o descriere pe scurt a tipurilor verificari.

"
A Check (hours)
• This is performed approximately 500-1500 Flight Hours (FH). This check is usually done overnight at an airport gate. The actual occurrence of this check
varies by aircraft type, the cycle count (takeoff and landing is considered an aircraft "cycle"), or the number of hours flown since the last check. The occurrence can be delayed by the airline if certain predetermined conditions are met.

B Check
• N/A

C Check (Days)
• This is performed approximately every 18-24 months or 6000-12000 Flight Hours (FH). This maintenance check puts the aircraft out of service and requires
plenty of space - usually at a hangar at a maintenance base. The schedule of occurrence has many factors and components as has been described, and thus
varies by aircraft category and type.

D Check (becomes less relevant) (weeks)
• This is the heaviest check for the airplane, also known as a Heavy Maintenance Visit (HMV). This check occurs approximately every 6-12 years. This is the check that, more or less, takes the entire airplane apart for inspection. This requires even more space and time than all other checks, and must be performed at a maintenance base. Often, older aircraft being phased out of a particular airlines' fleet are stored or scrapped upon reaching their next check.
"

ciprebbe

Stai asa ca mai sunt "pe surse" si "pe venite" alte avioane pt 2019.  3 buc 737 MAX, la pachet cu astea doua care intra la plata peste 2 ani.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe


Ionut

Iau cei de la TAROM trei MAX-uri cum au luat în 2017 cele două widebody.

Gendan

Sunt stealth.  :ty: :ty: :ty:

lupu.irimie

#733
^
Faptul ca "ar putea plasa o comanda" nu inseamna ca au sa si ajunga in 2019.Coada se intinde de la Renton/Seattle pana undeva prin New York.Ce vad pozitiv, este ca intr-un final, merg pe un singur tip de "aeroplan"
"Only the shadows know"  - daca, si cand o sa avem infrastructura!

Ionut

Noi rute TAROM: din Timisoara spre Paris, Stuttgart si Chisinau, Cluj-Paris, Sibiu-Sttutgart, Constanta-Chisinau

TAROM își dezvoltă portofoliul de rute începând cu 1 iulie. Timișoara-Paris, Timișoara-Stuttgart, Cluj-Paris, Sibiu-Stuttgart, Chișinău-Timișoara și Constanța-Chișinău vor fi cursele inaugurate de TAROM în această vară.

TAROM va comunica în perioada următoare frecvențele și prețurile pentru fiecare dintre rutele nou anunțate. "Ceea ce ne menține competitivi și activi în piață este tocmai dorința de a dezvolta noi orizonturi pentru pasagerii noștri. TAROM a pregătit 6 rute noi către destinații cerute de pasagerii din România. Avem două obiective: în primul rând vrem să răspundem cerințelor pieței naționale, oferind zboruri eficiente către Europa din Timișoara, Cluj, Sibiu sau Constanța. În al doilea rând, avem datoria să optimizăm utilizarea flotei TAROM. Dezvoltarea flotei de aeronave trebuie să se reflecte atât în numărul destinațiilor operate de TAROM, cât și în creșterea confortului și varietății de opțiuni pentru pasagerii noștri", a subliniat Wilhelm-Werner Wolff, CEO TAROM.

Dezvoltarea flotei TAROM cu două Boeing-uri 737-800, care vor sosi in iunie, a atras după sine o creștere a numărului de rute pentru pasagerii noștri. Am țintit atingerea unor destinații cu potențial pentru pasagerii români din Banat și Ardeal, în Germania și Franța. În același timp, reiterăm faptul că în Anul Centenarului României, "TAROM unește" nu este numai un slogan, ci o strategie foarte clară de a aduce mai aproape românii de pretutindeni. Zborurile noi pe care le operăm din capitala Moldovei, Chișinău sunt dovada vie a faptului că România 100 este mai mult decât un simbol pentru TAROM.

Aeronews