News:

.

Main Menu

TAROM

Started by bogdymol, September 02, 2013, 05:01:17 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

1 chartere pe cancun/caraibe.
1 Dubai-Beijing si retur tot pe acolo
si al 3-lea "peste balta"
Eu zic ca le pot umple.

Problema e alta. 3 zboruri long haul vor aduce si mai multe zboruri pe OTP si cozi mai mari la security check.

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

alex8

Depinde foarte mult de slotul ales la plecare. Dacă vor evita perioada orara 6-7 sau 14-15 nu o sa fie tragedie.
În plus trebuie să aibă personalul propriu liber pentru a efectua operațiunile cu pasagerii sau la aeronavă.

elphax

Articol pe aceeași temă. Sincer nu o vad ca și o investiție profitabilă

http://airlinestravel.ro/tarom-doreste-achizitionarea-3-aeronave-widebody.html

alex8

Au retras A310 și au urcat pierderile. Schema de personal ă rămas asemănătoare. Vom vedea la finalul anului dacă cele 2 avioane noi au reușit sa îmbunătățească situația financiară.

http://www.economica.net/mobile/tarom-se-scufunda--pierderi-de-patru-ori-mai-mari-in-primul-semestru-din-acest-an_142101.html

Quote
Compania aeriană Tarom a înregistrat pierderi de apropae patru ori mai mari în prima jumătate din acest an comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, arată datele financiare. Astfel, Tarom avea la sfârşitul lunii iunie pierderi de peste 104 milioane de lei, faţă de 28,6 milioane de lei la sfârşitul primelor şase luni din 2016.

csebi24

Ma gandesc ca ati vazut deja, dar am zis sa fie si postat.

http://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/directorul-general-al-tarom-si-a-dat-demisia-780196

QuoteDirectorul general al TAROM și-a dat demisia, după ce premierul a decis efectuarea unui control

cristi5

Editorial despre Tarom la ziare.com . Politic, dar si Taromul e tot politic, si Malev a fost...

http://m.ziare.com/tarom/la-tarom-a-demisionat-tapul-ispasitor-1478106-font1


Sent from my iPhone using Tapatalk

cristi5

#576

bogdymol

TAROM are de ales intre 777-200ER ex Singapore Airlines si 787-8 Dreamliner LAN



Boeing 777-200ER ex Singapore Airlines la 300.0000 dolari/luna/avion sau
Boeing 787-8 Dreamliner LAN la 1.000.000 de dolari/luna/avion

Isi permite Tarom asa ceva?
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

rizzuh

Nu cred ca are TAROM cum sa faca suficienti bani cat sa acopere doar costul avionului. Mai ales daca il pun pe o ruta stupida.

Sorinus

La preturile vehiculate mai sus, mi se pare ca 777 e alegerea potrivita (raul cel mai mic). Bine, oricum o sa mearga in pierdere, dar e mai putin de o treime rata, deci pierderea mai mica. La consum nu stiu cat e diferenta, dar nu are cum sa fie asa mare. Teoretic 777 e mai incapator, dar TAROM n-ar umple nici un 737-900ER , asa ca nu conteaza capacitatea.

Eurocopter

Consumul e dublu la 777, la fel si costurile de mentenanta. Cand tragi linie s-ar putea ca diferenta de costuri sa fie insesizabila intre cele doua variante.

Sent from my F5321 using Tapatalk

Ionut

Cu directorul demisionat, Tarom amână vânzarea celor două aeronave A310 din flotă

Compania națională de transport aerian Tarom amână vânzarea celor două aeronave A310 din flotă, cumpărate în 1992 de Guvernul Petre Roman și scoase astăzi din funcțiune, așteptând avizul direcțiilor din Ministerul Transporturilor. Conducerea executivă a Tarom așteaptă să primească avizul de la direcțiile de specialitate din minister pentru valorificarea activelor companiei, interval în care a amânat decizia de declanșare a procedurii de vânzare a aeronavelor.

Profit.ro

alex8

Modul perfect pentru fuga de raspundere.
Oare cand casează un autovehicul procedează la fel?
Care mai este rolul Consiliului de Administrație?

frunzaverde

Quote from: Ionut on September 04, 2017, 07:28:16 AMConducerea executivă a Tarom așteaptă să primească avizul de la direcțiile de specialitate din minister pentru valorificarea activelor companiei, interval în care a amânat decizia de declanșare a procedurii de vânzare a aeronavelor.

Inca un cui in cosciug. Daca in aviatie stai dupa birocrati lenti pentru a-ti lua deciziile comerciale... faliment placut.

A310-urile valoreaza pe zi ce trece tot mai putin pe masura ce ultimii utilizatori activi isi completeaza ultimele stocuri de piese. Chiar vor sa le vanda la valoarea scrap + 0?
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

TibiV

Mai bine le trimit direct la Muzeul Aviatiei de pe Barbu Vacarescu... Dar nu stiu daca ar avea loc acolo fara sa "decupeze" niste "cladiri de birouri".

Sau ar putea incerca sa duca (macar unul din ele) in curtea liceului (fost) IRMA...
Hopaaaa...
Aceeasi problema....
Acolo abia au putut inghesui un An-24, dar dupa ce am absolvit eu.
Pana atunci maximul fusese un LI-2, un Mig-15 si un Mig-17...
(Pentru 17 sigur ma vor invidia multi... ;) )
Mama proștilor este mereu gravidă... :)