News:

.

Main Menu

Drumurile Europei

Started by iuli, August 27, 2013, 07:23:53 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

adiarc

bineanteles ca nu am crezut..tocmai de aia nu vreau s-o lasam moarta asa.....la fel , nu as fii de acord cu o taxa pe autostrada decat daca s-ar crea un fond special unde sa intre toti banii si sa fie exclusiv pt intretinerea autostrazilor
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

http://www.salini-impregilo.com/sala-stampa/comunicati-stampa/salini-si-aggiudica-nuovo-contratto-in-polonia-del-valore-di-135-milioni.html

Polonezii continua. Inca un contract. Pe S3 de aceasta data. Interesant este ca S3 initial a fost autostrada, dar din cauza traficului scazut, s-a luat decizia ca sa fie facut Express. Cam asta e abordarea care o astept de la MP. Adica sa dea niste directii majore, niste perioade majore de implementare...dar ce va fi facut exact sa fie luata decizia atunci...cand se face SF-ul efectiv, deoaece relatiile si distributia traficului este o chestie foarte dinamica, si aproape imposibil de simulat in mod corect.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

stangabriel

Discutam noi de standardul de autostrada,sau mai bine zis ce numesc ei autostrada,dupa cum spunea un coleg,pentru multe tari,autostrada este un drum lung in pustiu.
Stire cu titlu senzational,dar pozele sunt fantastice. Daca le stiati,va ma amuzati o data. Oricum,de respectat ambitia soferilor,poze cu porţiuni de pe autostrada federală Lena

http://www.gandul.info/magazin/foto-cum-arata-o-autostrada-din-rusia-inainte-de-a-fi-modernizata-13700181


adiarc

Dumnezeule!!!!!!!....probabil de asta au rusii cele mai multe tancuri   :lol:
sa fim seriosi...cei aproximativ 2000 de km prezentati de frunzaverde sunt PRACTIC ZERO , raportati la imensitatea teritoriala a Rusiei
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dr4qul4

 :wtf: atat trafic pe acolo?


totusi ati gresit topicul. Portiunea aceea nu e in Europa :)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

stangabriel

Discutasem acum ceva zile despre standardul de autostrada in alte tari,si da,nu e in partea europeana a Rusiei,dar am vrut sa mai temperez putin tensiunea creata vis-a-vis de  calitatea drumurilor din tara si comparatia numarului de km de autostrada. Vrem o tara ca Afara,dar si autostrada Lena e afara. Si oamenii o folosesc,cum ai observat si tu,e trafic nu gluma. Oare ce MZA are? :lol:

dr4qul4

cred ca maxim 50 e MZA-ul.
mai multi nu au cum sa treaca pe acolo.
iar ce vedem in poze sunt cei blocati de ani buni. probabil in cativa ani vor ajunge sa faca parte din terasament. :lol:

oricum in Rusia orice e posibil. sunt sute de filmulete cu traversari de rauri, pe poduri de pontoane sub nivelul apei sau mai rau: cu masina pe sarma.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

iuli

Ca de obicei e rupt din context. E adevarat ca acea sosea nu e asfaltata, dar nu e asfaltata dintr-un motiv mai simplu decat pare, e construita pe permafrost. O investitie de a construi o sosea ca lumea pe permafrost e extrem de costisitioare. Pozele sunt facute in perioada verii cand permafrostul se topeste si devina o mocirla. Asta e cam maxim o luna pe an, in rest tot pamantul e inghetat si e mai tare decat orice beton.

In plus e singura legatura care poate fi facuta dinspre si inspre Siberia nordica cat de cat civilizat pe 4 roti.

Ca si comparatie, ce ar fi sa pun pe net poze cu un drum viscolit din Romania si sa zic ca mereu e asa in Romania pe toate drumurile?
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

stangabriel

Inca o data spun,era un exemplu pamflet de standard de "autostrada" ruseasca. A fost o discutie aprinsa zilele trecute despre asta.

frunzaverde

#279
Quote from: stangabriel on December 08, 2014, 12:47:10 AM
Inca o data spun,era un exemplu pamflet de standard de "autostrada" ruseasca. A fost o discutie aprinsa zilele trecute despre asta.

Tocmai, ca rusii nu spun acelui drum autostrada, nu e clasat de autoritatile ruse ca autostrada, nu e autostrada. Este clasat ca drum national de importanta federala (M). Arata sub orice critica - de acord; permafrostul e o scuza, problema e ca si M50 arata fix tot asa pe vreo 2000 km pana acum 2 ani. Si ala nu urca mai sus de 53 de grade N. Acum i-au tras asfalt, dar lucrarea a fost destul de proasta.

Daca vreti sa vedeti autostrazi rusesti, nu traduceri gresite de autori romani, arata cam asa: https://goo.gl/maps/y6qVE sau https://goo.gl/maps/Hl10Q sau asa https://goo.gl/maps/cfl8M (ultima constructie noua, 2012). Astea sunt incadrate ca autostrazi de catre rusi, cu toate semnele de rigoare (panouri verzi, marcaj de inceput/sfarsit autostrada) etc. etc. Se poate observa standardul extrem de redus : lipseste parapetele median pe distante mari, fiind inlocuit cu un simplu spatiu verde, spatii de parcare si odihna (respectiv cantarire) neseparate de banda de urgenta (uneori si fara asfalt, v. prima poza), nu exista garduri pentru protectia autostrazii de animale salbatice, nu exista parapete lateral, semnalizare deficitara.

Cat despre comentariul ca "e neplauzibil ca Ucraina sa aiba atat de putina autostrada, pe cand Belarusul sa aiba", din lista aia imensa si plina de greseli, e unul din putinele lucruri corecte. Ucraina are fix doua drumuri marcate ca autostrada - o bucata din M03 intre Kiev si aeroportul Borispol, 15 km de 2x4, iluminat, cu tot ce-i trebuie, si Harkov - Dnipropetrovsk, in jur de 200 km, standard similar cu autostrazile rusesti din linkul meu de mai sus.

Mai au M05 Kiev - Odesa, M01 Kiev - Chernihiv si bucati din M06 Kiev - Rivne, care sunt la un standard intermediar: sunt 2x2, cu cai separate ori cu parapete median, ori cu spatiu verde; intersectiile principale sunt noduri; dar au treceri de pietoni, intersectiile secundare sunt in T sau "intoarceri spaniole" (adica ca sa faci stanga iesi prin dreapta intr-un fel de refugiu, intorci perpendicular pe axul drumului principal si traversezi drumul principal perpendicular).

In schimb, bielorusii s-au apucat de facut autostrazi, la standard de autostrada, inca din anii '70, si, pana la caderea URSS, aveau practic legatura principala de tranzit a tarii (PL - Brest - Minsk - Orsa - RU) rezolvata la standard de autostrada, plus inelul Minsk (care a fost extins dupa 2000 cu inca 2 benzi pe sens), plus semi-autostrazi spre Moghilev, Gomel si Grodno (a doua iesire spre PL). Disparitatile intre diversele regiuni ale URSS aveau de-a face cu faptul ca constructia de drumuri era decisa la nivel de republica individuala - Belarus, Estonia si Lituania fiind in epoca, cele mai "vestice", au cerut autostrazi (Estonia nu a avut bani sa le faca), pe cand Ucraina si Rusia au preferat extinderea retelelor CF suburbane, metrou, si bani mai multi la CF. Dupa '90, belarusii au renovat puternic (au tranzit masiv PL-RU), si au extins anumite segmente de semi-autostrada ori la autostrada completa (Moghilev - Minsk) ori la drum expres (iesirile din Minsk). Asa ca acum au una din cele mai mari retele de autostrada din Europa de Est, si cu siguranta cea mai buna din spatiul ex-sovietic.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

alecu26

acele autostrazi rusesti par facute in stil american. E vorba de spatiul disponibil. In tari ca astea...iti permiti sa faci asa ceva.

In final poti lati autostrada lejer si ai si pagube mai mici la accident, fiindca nu te mai lovesti de parapet.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Storyteller

Clasament 2014.12. In paranteze locul anterior si nr. total de kilometri de autostrada anteriori, daca e cazul.
1.(2) Spania 16204
2.(3) Germania 12845
3.(4) Franta 11882(11392)
4.(5) Italia 6661
5.(6) Marea Britanie 3555
6.(8) Portugalia 3080(2647)
7.(9) Olanda 2758(2274)
8.(13)Grecia 2250(1744)
9.(18) Danemarca 2241(1340)
10.(10) Turcia 2127(2110)
11.(14) Suedia 1920(1740)
12.(11) Elvetia 1763,6
13.(12) Belgia 1747
14.(15) Austria 1720
15.(16) Polonia 1389
16.(17) Ungaria 1361
17.(20) Croatia 1270,2 (1250,7)
18.(1) Rusia 1060,54 (30.000)
19.(23) Irlanda 1017 (663)
20.(21) Finlanda 863 (779)
21.(19) Belarus 845 (1293)
22.(22) Cehia 738,4 (726,9)
23.(24) Romania 668 (636)
24.(25) Serbia 633 (628)
25.(26) Bulgaria 618 (620)
26.(27) Slovenia 533,3 (533)
27.(7) Kazakstan 490 (2787)
28.(28) Slovacia 432
29.(32) Macedonia 411,69 (228)
30.(33) Norvegia 407 (194)
31.(29) Lituania 349 (109)
32.(29) Ucraina 317 (280)
33.(30) Cipru 258 (255)
34.(41) Armenia 192 (0)
35.(31) Albania 168,5 (250)
36.(36) Luxemburg 147
37.(45) Letonia 105 (0)
38.(44) Georgia 70 (0)
39.(37) Bosnia H. 53
40.(35) Kosovo 36 (188)
41.(38) Islanda 11(37) 
42.(39) San Marino 0 (8,9)
43.(40) Andora 0
44.(42) Azerbaidjan 0
45.(43) Estonia 0
46.(46) Liechtenstein 0
47.(47) Malta 0
48.(48) Moldova 0
49.(49) Monaco 0
50.(50) Muntenegru 0
51.(51) Vatican 0

Storyteller

La Portugalia nu stiu de ce nu a iesit dar eu scrisesem (9) ca loc anterior.
Mi-a luat mult sa refac topul, multumesc pentru aportul celorlalti la realizarea lui.

Storyteller


BIGRED1984

dar Bulgaria, San Marino , Albania ce-au patit ? le-au vandut ? (ca si tarile fost sovietice, acolo ma gandesc ca le-au declasat)