News:

.

Main Menu

Drumurile Europei

Started by iuli, August 27, 2013, 07:23:53 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

pasadia

Ala e construit deja, nu mai e doar o figura, e un obiect in toata regula.

cristi5

#751
Azi mi-a aratat un coleg de pe forum video-ul proaspat de mai jos. E sunet prost in suedeza. "Sefa pentru adaptarea vitezei" de la CNAIRul suedez ne spune ca:

- scad limita de viteza pe 4250 km (cred ca asta include si scaderea in localitati, aproape in tot Stockholm-ul unde era 50 e acum 40, mai putin in zonele unde inainte era 70 si scazusera la 50)
- cresc limita de viteza (si siguranta) pe 1200 km de de drum, probabil extinderi la 2+1 sau autostrada cu geometrie de DN...

Cu asta au calculat ca salveaza pe an 16 vieti (din 600+ victime), 7 milioane de ore de calatorie pe an si 3000 tone de CO2.

In final isi cere scuze pentru deranjul provocat de santiere.


cristi5

#752
... si urmatorul video al Trafikverket prezinta "autostrada ciclista" din nordul Stockholm-ului (traseu aproximativ, cam 10 km). Pe traseu e o padure si m-am infundat rau cu bicicleta pe-acolo de cateva ori. La nord e Kista, unde au universitatile o parte din sedii (dar nu principale, cred ca au vrut sa le mute acolo sa faca Sillicon Valley si n-au reusit), Ericsson sediul central, alte telecom-uri, cercetarea armatei...



M-am abonat la canalul video Trafikverket, se pare ca merita.

cristi5

#753
Un 2+1 nou, low-budget in Suedia. Intersectii nedenivelate, cele mai multe cu curba spaniola




TibiV

#754
Cristi,
primul video din cele trei de astazi NU se vede "neam"... :(

In ultimul video...
Quote from: cristi5 on November 02, 2017, 12:03:53 PM
- fara separatori de sens (se vede dupa insulele hasurate la alternantele 2->1)

Nu este adevarat, au separatori de sens.... Cabluri.
Insulele hasurate sunt doar pentru orientarea soferilor.

Peste tot pe axul drumului sunt trei linii albe....
Dar linia centrala nu este tocmai alba.
Uita-te cu atentie in curbe... La baza liniei centrale apar niste "puncte" negre, care nu pot fi altceva decat stalpii WRSB...
Uita-te pe "sectiunea" 0.05-0.015 la "speed 0.25.
Verifica si celelalte curbe de pe traseu... ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cristi5

#755
Quote from: cristi5 on November 03, 2017, 12:13:10 AM
Tot ce se poate, dar eu nu-mi amintesc sa fi vazut 2+1 in Suedia care sa aiba si insule desenate pe asfalt la 2->1 si cabluri. Ori una ori alta. Poate gasim totusi pe street view.

Imi cer scuze! Cred ca sunt insule la toate trecerile 2->1 si nu le-am observat! Dupa mii de alternante prin care am trecut... Probabil eram ocupat cu revenirea pe banda 1...
https://goo.gl/maps/BBDLGtt26v42

Poate am fost confuzat de trecerile 1->2, unde nu sunt insule... Cand e 1->2 pe o parte, e si pe cealalta deci nici unul din sensuri nu are nevoie de insula.
https://goo.gl/maps/QxjPHRj3kDk

O trecere 2->1 fara separatori. Acolo stiu sigur c-am observat insula :)
https://goo.gl/maps/3qAhCXkaXPk

Am sters aberatiile sa nu ramana pentru posteritate.

cezar-mario2012

   Muzee pe la alți...

  Autostrada Nis - Dimitrovgrad, secțiunea PROSEK - BANCAREVO:


dr4qul4

muzeu, dar la ei se vede luminita la capatul tunelului. Noi nici nu am inceput licitatia pentru construirea lor.

Interesanta trecerea din A in DN la inceputul filmului. Acolo DN-ul dispare complet sau urmeaza sa faca pasaj?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

pasadia

Se deduce usor raspunsul legat de DN daca te uiti pe harta.

voicul

Cred ca e prima autostrada pe care o vad eu, unde s-a construit a 3-a banda pentru urcare.

cris_ct

#760
Si prima (ptr mine) in care o casa face "corp comun" cu autostrada  :lol: La casa se construieste in continuare...




Powered by API/PUM imgur uploader

cezar-mario2012

 Autostrada Bar-Boljare, Muntenegru:


cezar-mario2012

 Macedonia, autostrada A1, secțiunea Demir Kapija-Smokvica:





















http://press24.mk/node/301129

Termene de dare în exploatare: martie 2018.

Dominik

Ia te uita ce treaba faina face Aktor in Macedonia si la noi pe lotul 2 Sebes-Turda isi bate joc, trist !!!
You're in Steelers Country

vancouver

In revista ADAC (Germania) de luna aceasta este un articol dedicat camioanelor, cu accent pe dificultatile de gasire a unui loc de parcare.

In Germania:
- in medie un camionagiu trebuie sa intre in 4 parcari pentru a gasi un loc de parcare
- intre 2010 si 2030 se estimeaza o crestere a traficului de autoturisme cu 10%
- intre 2010 si 2030 se estimeaza o crestere a traficului de camioane cu 39%
(conform prognozelor oficiale; valorile sunt exprimate in miliarde de kilometri-persoane, respectiv miliarde de tone-kilometru. Valoarea din 2009 era de 425 miliarde tone-kilometru si pentru 2030 se asteapta sa creasca la 610 m-t-km.)

O solutie prezentata in articol: firme mari de logistica au parcari, care sunt goale pe timpul noptii. Exista deja un proiect lansat de firma Bosch, prin care se pot gasi astfel de locuri sau firmele isi pot pune la dispozitie spatiul liber de parcare (firmele care doresc sa faca asta pot sa scrie la secure-parking@adac-truckservice.de).

Aplicatia se numeste "secure-truck-parking" si se gaseste aici: https://portal.bosch-secure-truck-parking.com/. Ideal este daca firmele de transport se ocupa direct de la centrala de gasirea si rezervarea unui loc pentru fiecare sofer din flota, atunci factura vine lunar, direct la firma. Bosch au pus chiar ei la dispozitie un astfel de loc de parcare, langa Karlsruhe, pe A5. Este cu acces video (bariera se ridica automat dupa ce citeste numarul de inmatriculare, daca s-a facut deja rezervare). Exista desigur dusuri si o zona de facut gratar.

Mai multe amanunte pe site-ul ADAC, aici: http://adac-secure-truck-parking.com/index.php/en/

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.