News:

.

Main Menu

Drumurile Europei

Started by iuli, August 27, 2013, 07:23:53 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Europiu

^ Cam asa e de cativa anisori, si va mai tine. Pe A8 e exact la fel, intre Stuttgart si Ulm. Dar ai venit luni, din ce vad pe poze, duminica ar fi fost mai lejer...
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

Cuneo

Nu puteam veni duminică, așa că am prins ninsoare de la Passau până la Timișoara. Nici vorbă de utilaje, am mers mai mult pe banda 1, pe urmele TIR-urilor.
Și un clasament al autostrăzilor pe traseul Mannheim - Timișoara ar fi cam așa: 1. România, 2. Austria, 3. Germania (porțiunile fără șantier) 4. Ungaria.
În Austria carosabilul e bun, dar lipsesc panourile antiorbire, există doar parapeți despărțitori. În Germania carosabilul e mai peticit, panourile cam la fel, lipsă. În Ungaria, între Austria și Budapesta, carosabilul e plin de gropi, panourile lipsesc. În România carosabilul bun, panouri antiorbire ok, porțiunile cu ieșiri, intrări, parcări, vamă etc. iluminate super.

Dominik

^
Dar de la Budapesta la Nadlac e chiar forte bun drumul + ca pe majoritatea traseului avem gard viu la mijloc....si un + mare pt Austria,  dupa Viena au aproape 200 km cu 3 benzi pe sens pana dupa Linz....
You're in Steelers Country

Morosanu

Imagini spectaculoase din noiembrie 2017 cu lucrarile la autostrada A1 Sibiu - Pitesti, :-[ aaaaaaaa  :-[ scuzati Bar - Boljare in Muntenegru:

Politica distruge tot ce atinge.

Cuneo

Quote from: Dominik on March 24, 2018, 06:35:28 PM
^
Dar de la Budapesta la Nadlac e chiar forte bun drumul + ca pe majoritatea traseului avem gard viu la mijloc....si un + mare pt Austria,  dupa Viena au aproape 200 km cu 3 benzi pe sens pana dupa Linz....

Gardul nu prea e viu, iar asfaltul nu se vedea de zăpadă!  :D

Ionut

Mda... lucrări impresionante într-adevăr. Bravo lor! Multumesc de clip, eu nu urmăresc ce se întâmplă în Balcani, nu am timp și energie. M-as bucura daca ar fi mai multi colegi care să pună update-uri. Asa apuc și eu să aflu ce se întâmplă. :)

Morosanu

#846
Se pare ca aceeasi chinezi, CRBC, care construiesc autostrada in Muntenegru vor construi si podul de aproape 2,5 km in 39 de luni, ce va lega sudul Croatiei de restul tarii, eliminand in acest fel drumul prin Bosnia. Astazi au fost respinse contestatiile celor de la Strabag si Astaldi - Ictas, oferta de circa  300.000.000 euro a chinezilor ramanand castigatoare.
https://translate.google.it/translate?hl=it&sl=hr&tl=ro&u=http%3A%2F%2Fhr.n1info.com%2Fa290062%2FBiznis%2FPeljeski-most-Odbijene-zalbe-Strabaga-Astaldija-i-Ictasa.html
Politica distruge tot ce atinge.

Dominik

Poate vin si la Braila chinezii astia  :D
You're in Steelers Country

cristi5

#848
Cateva instantanee de primavara de pe strazile din Stockholm

Iarna in scop antiderapant se pun pietricele (criblura fina), care sunt aspirate primavara cu niste utilaje sau (in cazul trotuarelor) suflate cu un soi de aspiratoare de mana, pana se fac gramezi
(GPS)


Ma miram ca pietricelele nu sunt aspirate pe toate strazile... Ieri am priceput ca sunt aspirate cu prioritate de pe strazi abrupte (in spatele fotografului strada era abrupta) pt ca daca asfaltul e uscat, efectul e invers, ajung ca niste bile de rulmenti. Se vede cum a luat curba utilajul...
(GPS)



Si o pista de biciclete delimitata recent cu borduri albe ingropate, sa nu se mai stearga...

(GPS)


Powered by API/PUM imgur uploader


Sent from my iPhone using Tapatalk

cristi5

#849
Va urma un nou tunel intre Danemarca si Germania: Fehmarnbelt, autostrada + CF. 18km de tunel subacvatic unde e acum ferry-ul Puttgarten.



Un obiectiv e tren de mare viteza intre nordul si sudul Europei, via Öresund (Malmö-Copenhaga)

La capatul celalalt se va afla tunelul Brenner (Innsbruck-Fortezza), de 64 km, cel mai lung din lume, estimat pt deschidere in 2026.

http://adevarul.ro/international/europa/care-proiectele-vor-schimba-fata-europei-video-1_5acb4e70df52022f75a03a20/index.html

TibiV

Sunt convins ca aia de la CN*** transpira acum din greu ca sa ne dea in timp util niste simulari de genul asta pentru PiSi...
Probabil de aia nu se grabesc cu procedurile legale, pen'ca merg greu simularile video.
IT-istii si graficienii sunt de vina, evident...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

reed

#851
In ultimul an tot am drum tot am drumuri catre Polonia,ba cu jobul ba la mama soacra.
Fotografiile de pe A4 in apropiere de Katowice.Nu pot sa nu remarc calitatea asfaltului,nici nu se pune problema sa simti ceva la rosturi,mentenanta precum si faptul ca totul are o coloristica,toate pasajele si viaductele fiind colorate.Foarte multe solutii de poduri hobanate,fapt care face sa nu fie asa plictisitor un drum lung.



voicul

Stie cineva de ce nu se face un pod/tunel intre Sicilia si Italia?

kitsune

#853
QuoteOther reasons for abandoning the plan were earthquake risk and fears that much of the funds would be diverted to the criminal organisations Cosa Nostra and Ndrangheta.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Strait_of_Messina_Bridge
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Morosanu

#854
Pentru ca atunci cand a fost dreapta la putere lucrarile erau pe punctul sa inceapa, a fost infiintata si societatea care urma sa construiasca si sa exploateze podul ( pentru ca despre pod se vorbea si se vorbeste in continuare), dar a venit stanga la putere si a anulat totul (si nu doar o singura data!!!!!).
Politica distruge tot ce atinge.