News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumurile Europei

Started by iuli, August 27, 2013, 07:23:53 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

aditd

Mersi pentru raspunsuri.

Stie cineva daca se aplica regula din Ungaria: in week-end camioanele nu circula?

marinul

In zilele de sarbatoare legala nu circula camionele. Eu nu stiu nimic de weekend

MRS

#572
Camioanele, cu exceptia celor ce cara marfa perisabila, nu pot intra in Ungaria in we

Eu folosesc acest site http://trafficban.com/
Dar, pentru ca livrez cu frig in Europa nu prea avem probleme :)


De asemenea, http://www.europafm.ro/restrictii-in-ungaria-pentru-camioane-in-weekenduri-si-sarbatori-in-perioada-1-martie-4-noiembrie/


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

MRS

Ceva de pe youtube via skyscrapercity (user @castletower) ce mi-a taiat pofta de mancare pe ziua de azi  :lol:


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

cezar-mario2012

  Continuarea drumului prin Nordul Spaniei, astăzi Pamplona-San Sebastian, ruta prin A15-AP15-A15-A1-GI11-GI20, o autostradă(A15) ce taie Pirinei în două:

https://youtube.com/v/C9xL2Go22hk

Notă: Pamplona este la o altitudine de 446 m, autostrada A15 are 8 tuneluri și ajunge până la o altitudine de 700 m după care coboară până la o altitudine de sub 100 m.

Și aici un film din San Sebastian, un oraș scum pentru Spania, parcarea în centru este 3 euro/h, iar cea stradală între 1-3 euro/h funcție de zonă, dar limitată la 2 ore, iar parcometrele emit bon cu numărul mașini, pe care trebuie sa-l tastezi pe aparat.

https://youtube.com/v/ezMfWlK7Gho

usiabc

Cateva foto de pe A6 Italia, Torino-Savona
Pozele sunt facute cam cu 5 km inainte de intrarea in Savona







si un pic de coada - 6 km :(



Pozele sunt facute de pe sensul TORINO SAVONA,iar viaductele sunt pe sensul SAVONA TORINO.

Horațiu 87

Un articol in limba engleza despre noul pod  de 3 km lungime peste Marea Marmara din Turcia (noi nu suntem in stare sa facem un amarat de pod peste Dunare). In articol mai sunt informatii si despre un alt pod in constructie, peste Bosfor, precum si despre planurile de viitor ale turcilor referitoare la autostrazi.
O sa increc mai jos o traducere cu ajutorul lui Google Translate  :lol: :lol:, dar pentru cei care stiu engleza le recomand articolul original  :D

http://www.dailysabah.com/nation/2016/07/08/osman-gazi-bridge-draws-thousands-of-travelers-selfie-enthusiasts

Podul Osman Gazi atrage mii de călători, entuziaști amatori de autoportrete

Osman Gazi Bridge, un mega pod care scurtează timpii de călătorie de la nord la vest, a atras mai mult de 400.000 de automobiliști, deoarece a deschis luna trecută, împreună cu o bună doză de iubitori de autoportrete înfruntând amenzi pentru a lua o fotografie a proiectului ambițios nord-vest

Este doar unul dintre zecile de proiecte pe care guvernul le-a preluat, în încercarea de a moderniza infrastructura de transport, dar podul Osman Gazi, se întinde de la Golful Izmit din nord-vestul Turciei, a devenit rapid un reper pentru cei pasionati de fotografie în doar câteva zile de la deschidere. De la deschiderea sa de la 1 iulie, 435,115 vehicule au trecut peste pod, a anunțat guvernatorul Hasan Basri Güzeloğlu. Podul a fost fără taxă pe toată durata de trei zile Ramadan Bayram sau Eid al-Fitr, care marchează sfârșitul postului Ramadan, iar acest lucru ar fi ajutat la creșterea traficului. Soferii care nu vor plăti taxa normală de 88 de lire turcesti ($ 30), vor trebui  să plătească 92 de lire turcesti pentru oprirea mașinilor în mijlocul podului doar pentru a face o fotografie cu noul punct de reper al țării. În ciuda avertismentelor, automobiliștii și pasagerii au blocat traficul și au continuat fotografii din snapping.

Podul, numit dupa fondatorul Imperiului Otoman, este cea mai mare secțiune a autostrăzii Gebze-Orhangazi-İzmir, care are drept scop de a scurta timpii de călătorie din nord-vestul Turciei catre cel mai populat oraș, Istanbul, în vestul Turciei, inclusiv Izmir, al treilea oras ca mărime din țară. Podul Osman Gazi este, de asemenea, al patrulea cel mai lung pod suspendat din lume cu cel mai mare interval central.

Într-o perioadă de 39 de luni, Podul Osman Gazi are ca scop scăderea concentrației asupra operațiunilor industriale în raioanele Gebze și Dilovasi İzmit. Timpul de călătorie între Istanbul și Izmir va scădea până la trei ore și jumătate de la nouă ore, datorită proiectului și întregul proiect de autostradă care este programată să fie finalizată în 2018. Costul Întregul proiect este estimat la 9 miliarde $.

În conformitate cu Participarea Băncii Mondiale private în baza de date de infrastructură (IPP Proiectul Baza de date), publicat în iunie, șapte proiecte de infrastructură din Turcia, care au costat 44 700 000 000 $, au format 40 la sută din investițiile la nivel mondial în 2015. În acest sens, investiția in autostrada Gebze-İzmir a costat 6,4 miliarde $, împreună cu aeroportul din Istanbul, la IGA 35 600 000 000 $ a contribuit în mod semnificativ la succesul Turciei.

Autostrada va avea 433 km lungime si este de așteptat să furnizeze o conexiune directă de la Istanbul și provinciile din jur la al treilea și al patrulea cele mai mari orașe din Turcia, Izmir și, respectiv, Bursa. Autostrada trece prin podul din Izmit, aflat la sud-est de Istanbul. Podul ajunge la o înălțime de 252 de metri, iar puntea podului are o lungime de 25,93 metri, cu o lungime de 1.550 de metri. Totalizand 2.682 de metri, Podul İzmit Bay are al patrulea mare pod din lume.

Podul este printre proiectele Partidul Justiției și Dezvoltării (AK Partidul) guvernului "nebun", care includ o nouă cale navigabila care să rivalizeze cu Bosforul din Istanbul și o parte a unei unități de infrastructură de modernizare a țării, înainte de 2023, a 100-a aniversare a Republicii Turcia . Un alt pod, Podul Yavuz Sultan, care va fi unul dintre cele mai mari poduri din lume, atunci când va fi terminat, este programat să se deschidă în Istanbul, în luna august. Proiectul tunelului Eurasia, care va lega partea asiatică și europeană din Istanbul, cu un tunel subacvatic este, de asemenea, programat să fie inaugurat până la sfârșitul anului 2016.

Horațiu 87

Si daca tot v-am starnit cu lucrarile de infrastructura din Turcia, haideti sa ne clatim putin ochii cu niste filmari cu noul pod peste Bosfor, care conform ultimelor informatii, va fi deschis luna viitoare

http://www.youtube.com/v/ylAyd84hSXo

http://www.youtube.com/v/RveVcoTmGFI

http://www.youtube.com/v/YiE1HaE2078

http://www.youtube.com/v/ZtDRtVEJ1eM

Stefan01

In zona incercuita se afla podul ?


pasadia


Stefan01

Multumesc, Pasadia. Impresionanta constructie ! Tare mult mi-as dori sa se investeasca si la noi in astfel de proiecte. Avem nevoie ca de aer, dar mai intai sunt necesare schimbari majore acolo unde spune adiarc si alti colegi.

Horațiu 87

Pod și tunel subacvatic: drumul spectaculos ce face legătura între Danemarca și Suedia

Capitala daneză și orașul suedez Malmo sunt legate de un drum impresionant, atât datorită priveliștii, cât și datorită modului de realizare. Câștigător al Premiului pentru Structuri Remarcabile, podul Öresund se întinde pe o lungime de 8 kilometri, transformându-se apoi într-un tunel de 4 kilometri, pe sub Canalul Flint. Permițând călătorilor să circule și pe apă și pe sub apă, acesta este cel mai lung pod rutier și feroviar din Europa.

Unul dintre cele mai spectaculoase drumuri ale Europei face legătura între Copenhaga și orașul suedez Malmo. Deschis publicului în vara anului 2000, podul Öresund este considerat a fi o capodoperă a ingineriei: acesta este construit deasupra apei pe o lungime de 8 kilometri, după care se face trecerea prin insula artificială Peberholm și urmează o bucată de 4 kilometri pe sub Canalul Flint.

Construită special pentru a servi ca punct de trecere între pod și tunel, insula Peberholm are o importanță biologică aparte: potrivit Asociației Botanice Lund, aici sunt 500 de specii diferite de plante, insula fiind realizată din material dragat de pe fundul mării. Pentru ca mediul înconjurător să fie pe cât posibil protejat, cea mai mare parte a tunelului de beton a fost turnată pe uscat și tractată la locație. 

Dincolo de realizările inginerești și peisajul impresionant, drumul are o încărcătură simbolică mare, având în vedere faptul că provincia Skane (actualmente parte a Suediei) a aparținut în trecut Danemarcei, fiind un etern subiect de discuții între cele două state. După finalizarea lucrărilor de construcție, Prințul Frederik al Danemarcei și Printesa Victoria a Suediei s-au întâlnit la jumătatea drumului, iar ceremonia de inaugurare a fost găzduită de Regina Margareta a II-a a Danemarcei și Regele Carl XVI Gustaf al Suediei.

http://media.imopedia.ro/stiri-imobiliare/pod-tunel-drumul-oresund-danemarca-suedia-23802.html

Dani_el

Salut tuturor.
Luna aceasta polonezii au deschis ~ 85 km de autostrada.
A1 bypass Łódź (din A2 pana in Wodzinek) + S8 centura de sud Łódź  -> 44.8 km (deschidere 01.07.16)
A4 Rzeszów - Jarosław -> 41 km (deschidere 20.07.16)

Vai si amar de noi ... astia au deschis 85 km de autostrada in nici 3 saptamani ... fata de Romania .. care sta si asteapta  >:( :((

bogdymol

#583
O postare legata de modul in care compania de autostrazi din Austria (ASFiNAG) administreaza reteaua de autostrazi:

Tunelul Gleinalmtunnel de pe autostrada A9 care leaga orasul Graz de nordul Austriei este momentan doar cu o singura banda pe sens (al doilea tub cred ca e in constructie). In acest tunel a avut loc saptamana aceasta un accident in care un autobuz a luat foc. Nu a fost nimeni ranit, iar datorita existentei masurilor corecte de evacuare, au fost doar cateva persoane cu probleme de respiratie datoriata fumului, dar nimic foarte grav. Bineinteles, tunelul a fost inchis complet, iar la cateva ore dupa incident ASFiNAG a anuntat ca estimeaza ca reparatiile sa dureze 4-6 saptamani, dar inca nu pot face o evaluare exacata deoarece betonul era fierbinte si nu se pot apropia de locul accidentului.

Traficul a putut fi rapid redirectionat pe drumurile expres S6 si S35, care ambele sunt cu 2 benzi pe directie. Un ocol de vreo 25 de km, dar avand in vedere relieful din zona nu exista alternativa. Chiar ok redirectionarea din punctul meu de vedere. Problema a fost ca pe drumul expres S6, datorita unor lucrari langa partea carosabila, traficul era restrictionat la o banda pe sens cu limita de viteza de 60 km/h pe o bucata de aproximativ 5 km. Datorita traficului mare (in special de vacanta pe ruta Germania-Croatia), dupa inchiderea tunelului Gleinal, au inceput sa se formeze cozi foarte mari la ambele capete ale santierului. Solutia ASFiNAG: au curatat repede santierele astfel incat se poata da circulatiei integral si fara restrictii toata bucata din S6, astfel incat la aproximativ 24h de la producerea accidentului a existat o varianta ocolitoare a tunelului Gleinal la standard de drum expres. Dupa repararea tunelului vor reinstaura santierul pe S6, dar au facut acest lucru acum, rapid, pentru a nu da peste cap traficul si asa aglomerat din luna August.

Felicitari ASFiNAG  :gj:
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

panda_no 5

Nu cred ca la noi vom vedea vreodata asa ceva.
Cum sa gandesti rapid rezolvarea situatiei?Cum sa iti asumi decizia?

Nu  mai bine sa faci o comisie care sa analizeze pe timp nelimitat problema?Nu mai bine nu iti asumi nimic si o lalai?????

Vezi tronsonul de autostrada care zace inchis de un an?????