News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumurile Europei

Started by iuli, August 27, 2013, 07:23:53 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

frunzaverde

Quote from: stefanudrea on December 29, 2014, 05:14:51 PM
Poate ai nimerit o perioada. Am un coleg care vine zilnic pe traseul asta in spatele coloanelor de tiruri turcesti si bulgaresti. De greci nu mai zic. Se prefera ruta noastra desi autostrada pe serbia scurteaza mult traseul lor. Si mie mi se pare ciudat de ce din ungaria nu taie in jos pe serbia spre destinatie avand numai autostrazi pe acolo si combustibil mai ieftin

Pe podul Calafat - Vidin trec in jur de 1500-1800 de vehicule pe zi; m-am uitat si pe webcam-ul de pe pod, si cifra e pe-acolo dupa nivelul de trafic pe care l-am observat, la ora de varf am numarat fix 26 vehicule in 10 minute din care 15 vehicule >3.5t (in principiu camioane de 7.5t si cateva TIR-uri). 1500-1800 este mult sub capacitatea podului (<10%) si mult sub capacitatea drumului Calafat - Severin (MZA maxim ~8000).

Nu cred ca e foarte mult trafic care sa opreasca la Calafat, asa ca coloanele sunt ori incidente individuale; ori s-a intamplat ceva in ziua respectiva pe o ruta alternativa. N-au de unde sa se formeze "coloane constante".
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

MNU

#346
In plus, desi majoritatea camioanelor circula catre/dinspre Dr. Tr.-Severin, nu trebuie sa omitem faptul ca o parte din acele 1500-1800 de vehicule vin si dinspre Craiova. In concluzie, traficul pe DN56A este departe de MZA-ul care sa ceara un upgrade major de genul drum expres sau autostrada. Poate Lugoj-Dr. Tr.-Severin sa necesite macar un semi-profil pe traseul viitoarei A6.

dr4qul4

Am vb azi cu un Bulgar si mi-a zis ca la ei se vorbește de necesitatea construirii a 2 noi poduri peste Dunăre. La Turnu Măgurele dar mai ales la Călărași pentru a atrage turiști romani\moldoveni\ucrainieni către stațiunile lor.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

dorum

..sa atraga, n-are nimeni treaba lor... dar dupa ce-si rezolva problemele GRAVE cu mancarea de pe la ALL INCLUSIVE-uri...

...OFFTOPIC, scuze...

adiarc

nu esti singurul...m-am lecuit si eu...vreo 10 ani voi fii prin Bg , doar in trecere spre Turcia sau Grecia
scuzele de rigoare Ionut
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dr4qul4

Eu am fost acum vreo 6-7 ani in allbena la Kaliakra (4 stele) si gratis si all inclusive.
Atunci m-am lecuit si de serviciile lor si de autostrăzile lor peticite. Așa ceva chiar nu am văzut. Drumul, nou, nu avea gropi, dar avea asfalt in 3 culori.

Sunt insa destui amatori de vacante ieftine, iar un pod la călărași iar face sa aleagă bulgaria. Ca daca treci pe la Cernavoda si te blochezi la eforie, anul următor cu siguranță nu mai vrei sa repeți experienta.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

ciprebbe

Am cautat pe net o filmare pe autostrada din masinile de interventie dupa ce au adoptat noua varianta(in locul folosirii benzii de urgenta).

http://www.youtube.com/v/02Ak1eIyj3M

In cazul meu, intalnit intre Viena si Linz , in 7 min pompierii au avansat aprox 2 km. Nu sunt convins ca e mai buna varianta asta.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Eurocopter

Singura explicatie logica pentru asa o practica mi se pare ideea in care masinile mari de Pompieri nu incap pe banda de urgenta...

NordKapp

Banda de urgenta poate avea întreruperi, pe poduri sau sub pasaje de exemplu, sau poate fi blocata de o mașină rămasă în pana.

Tavi

#354

Katana_ro

Din ce am vazut sunt si ei flexibili - merg pe unde vad liber :) Desi legea spune ca normal cand te apropii de Stau trebuie deja sa te pui in pozitia respectiva, multi nu sunt constienti de asta si incep sa sa dea stanga-dreapta de abia daca vad ambulanta / pompierii/politia in spate. De asta in Germania am vazut mai mult masinile de urgenta mai mult pe banda de urgenta decat printre benzi.

E si o problema de awareness - pt ca in Austria ai afisat destul de des ca tre sa faci asta, pe cand in Germania deloc, desi la ei legea e din '82...nici eu nu am stiut de prima data ca asa trebuie facut, m-am luat dupa altii :)


pasadia

Quote from: pasadia on January 04, 2015, 10:42:13 PM


Update la situatia descrisa mai sus in acest mesaj de pe SSC:

Quote- Viaduct was opened ahead of schedule (3 months) because both the construction company and Pietro Ciucci (head of Italian State Road company ANAS) would have earned a bonus.
- Nobody made tests on the viaduct. The first engineer didn't go to the site because when he was called, works were still at a very early stage. The second engineer didn't go because... he was not an engineer (he didn't even have a degree). Third and fourth engineers didn't go, either.
- The director of works wrote a "certificate of conformity", but the law states that such a document must be produced only in cases of absolute urgence (which was not the case).
- A former worker of ANAS stated that the three months were necessary for the terrain to consolidate, so opening ahead of schedule was not correct.
- Ciucci fired the Head of Construction Department of ANAS in Sicily, Bucci. But this was just a ruse: he was transferred, with the same job, in Abruzzo, where his family lives (so it was kind of a promotion, instead of a punishment). Bucci was replaced by Lagrotteria, convicted in 2010 for corruption: when this was brought forth by the press, Ciucci fired him and replaced him with another guy.

Cum sa te indoiesti de rudenia dintre romani si italieni?  O:-)

alecu26

cum o fi sa ai angajati doi oameni numiti Ciucci si Bucci?
Drumurile noastre POATE;

pasadia

Si tot de pe SSC despre Polonia:

QuoteBids for Warsaw Southern Bypass (S2), section A that includes the longest road tunnel in Poland:

GDDKiA's budget: 1 614 597 097,28 zł

1. Astaldi - 1 222 236 392,51 zł
2. PORR - 1 305 293 422,21 zł
3. IDS-BUD - 1 373 910 000,00 zł
4. Salini - 1 528 342 111,60 zł
5. Impressa - 1 617 298 710,00 zł
6. Energopol Szczecin - 1 731 787 116,15 zł
7. Metrostav - 1 855 492 221,03 zł
8. OHL - 2 260 037 190,30 zł
9. Dragados - 2 403 990 935,21 zł
10. Strabag + Budimex - 2 431 710 000,00 zł

QuoteScheme of the planned section. "Most" means "bridge" in Polish.
The entire section is 18,5 km long, 2X3 configuration in tunnel, and 2X4 for the bridge and Eastern part.



The tunnel will pass under the metro line thanks to a downgrade inside of it:





Mai multe poze si detalii aici.

Daca ar afla Oprescu despre asa ceva cred ca ar face "spume". Dar deh, altii pot.
Oricum, cam scump STRABAG-ul. Pretul ofertat de Astaldi e interesant: circa 1,3 mld RON, adica aproape 300 mil Euro, adica 15,5 mil euro/km. Insa 2*3 si 2*4, tunnerl, poduri.

alecu26

daca nu exista acea confirmare a pretului de la Porr....avem dubii asupra licitatie...dar e OK asa. Probabil exista si prin Polonia o impartire cat de cat a pietei, chiar si neoficial si nediscutat.
Drumurile noastre POATE;