News:

.

Main Menu

Drumurile Europei

Started by iuli, August 27, 2013, 07:23:53 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

b1

Autostrada D 48, Centura Frýdek-Místek, Cehia:

Sector filmat.
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

RaduG

#1906
272,5 lire = 82,59 RON la cursul de azi, atât va fi taxa de pod+autostradă pentru noul 1915 Cannakkale. Bonus, imagini din trafic după deschidere, mai trebuie puse cele 4 obuze sus pe turnuri în memoria bătăliei de la 1915, mai e de lucrat la desființat pasarelele și diversele echipamente constructive, macarale, instalații de ridicat, etc. -  etapă care se pot realiza și sub trafic, cu condiția să blochezi prima bandă ca să nu cadă obiecte pe mașini (se vede la min 1:30).
Probabil așa se va proceda și la Brăila, dacă vor fi gata la timp drumurile de legătură.

AU FOST ANUNȚATE TAXELE DE TRANSFER PENTRU TOATE VEHICULELE ÎN CONFORMITATE CLASEI PE PODUL ÇANAKKALE 1915.


Quote#Taxe, #Anunțate, pe #1915Podul Çanakkale Au fost anunțate taxele pentru podul și autostrada Çanakkale din 1915, cel mai mare pod din lume cu o deschidere medie. În consecință, a devenit clară suma care trebuie plătită de un autoturism care utilizează integral atât podul, cât și autostrada. Tarifele pentru toate clasele de vehicule au fost stabilite unul câte unul.
Fiind unul dintre mega-proiectele Turciei, podul Çanakkale din 1915, care a fost deschis de președintele Recep Tayyip Erdoğan, este gratuit încă de la miezul nopții din această seară. În consecință, mașinile care folosesc pe deplin atât podul, cât și autostrada vor putea circula neîntrerupt, plătind o taxă de 272,50 lire.

Vehiculele de clasa întâi care intră în Malkara și traversează Podul Çanakkale din 1915 vor plăti 272,50 TL, vehiculele de clasa a doua 366 TL, vehiculele de clasa a treia 588 TL, vehiculele de clasa a patra 683 TL, vehiculele de clasa a cincea 1181 TL, vehiculele de clasa a șasea 68 TL.

b1

Azi în Germania, în Stuttgart, s-a inaugurat Tunelul Rosenstein. Este un tunel 2+2 cu o lungime de 1,3 km. Reprezintă o scurtătură și permite traficului să ocolească mai multe intersecții semaforizate. Construcția lui a durat 8 ani :o

Locație.
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

alexandru_m

Buna vestea despre Rosenstein. Era un stau perpetuu acolo pe timpul zilei.

b1

#1909
După 18 ani de lucrări, lărgirea autostrăzii A1 (Autostrada del Sole), sectorul Bologna - Florența (adică în Munții Apenini) din Italia, este deschisă integral traficului, ultima secțiune, Tunelul Santa Lucia (cu o lungime de 7.724 metri), fiind deschisă pe 19 martie.
Autostrada mai sinuoasă are viteze de proiectare de 80 - 100 km/h și este 2+2 (este construită prin 50`-60`), cealaltă are viteza de proiectare de 130 km/h și este 3+3.


Tunelul Santa Lucia:

Câteva imagini din timpul construcției:
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

cezar-mario2012

De prin Muntenegru: Autostrada Bar - Bolijare, secțiunea Samokovac - Mateshevo, lungimea secțiunii 41,5 km din care tuneluri 17,8 km (reprezentând 43% din lungimea totală, iar ca număr sunt 16 tuneluri duble), viaducte 6,1 km (reprezentând 15% din lungimea totală, 20 fiind pe traseul principal și în total sunt 37 de bucați), 9 poduri pe zona rampelor (11 in total), 50 pasaje superioare și traseu deschis 17,7 km (reprezentând 42% din traseu), iar pe o lungime 14 km este prevăzută banda de vehicule lente.


  Filmarea este destul de veche, noiembrie 2021, dar este cea mai completă și cu detalii foarte folositoare.
  Se discuta ca în luna Mai să fie inaugurată, dar nu este sigur, lucrările rămase de executat pe autostrada sunt minore și ar putea permite darea în circulație. Problema este la drumurile de legătură din nordul țari ce sunt în reabilitare acum și nu au fost finalizate lucrările.
 Mulți localnici deja folosesc autostrada acum, aceștia au relatat că se mai lucrează pe zona limitrofă a autostrăzii și pe la tuneluri la instalațiile electrice.
 După darea în folosință a aceste secțiuni, guvernul Muntenegrean vrea să scoată la licitație următoarea secțiune a autostrăzi Bar - Bolijare, lot Podgoritsa Bypass.

Ionut

Băi dar când trebuia să termine chinezii aici? Să caut mesajele?

yetiman

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

b1

Fehmarnbelt | £449M green technology contract awarded on world's longest immersed tunnel

Femern A/S, the planning company behind the Fermahnbelt sub-sea tunnel between Denmark and Germany, has awarded its green technology contract worth DKK4bn (£449M) to international consortium SICE-Cobra.

The 18km Fehmarnbelt tunnel will be the world's longest immersed tunnel and the world's longest underwater road and rail tunnel when complete. The immersed tube tunnel will house a four-lane motorway next to two electrified railway tracks connecting the Danish island of Lolland with the German island of Fehmarn.

The procurement process began with a prequalification stage in spring last year with three consortia submitting initial tenders before a November negotiation. Femern A/S was so impressed with SICE-Cobra's submission that it proceeded directly to the contract award. SICE-Cobra will be tasked with the design and installation of electrics throughout the tunnel, including ventilation, lighting and safety systems. It does not include the electrification of train tracks, as that will go to tender later this year after Femern has consulted with industry leaders. SICE-Cobra will be expected to use a large number of sub-contractors to carry out the work, and it will be mandated to employ apprentices.

Femern A/S technical director Jens Ole Kaslund said: "This contract is crucial to our ambition for the Fehmarnbelt tunnel to be the green transport corridorof the future. All bidders submitted top-quality tenders which met our requirements for expertise and qualifications, but the chosen consortium submitted the best bid in terms of price and quality. We are building a tunnel which will not only run on 100% renewable energy but will also use the electricity supplied as efficiently as possible. The design and build contractor is required to deliver the right technical solutions for the opening in 2029 and to adapt the installations to the green technologies of the future."

SICE-Cobra comprises Sociedad Ibérica de Construcciones Eléctricas (SICE), SICE Tecnologia y Sistemas, Cobra Instalaciones y Servicios and Moncobra. It is supported by Cobra's international offices and SICE's USA, Nordic, New Zealand and Australia offices. The consortium has previously worked on other Nordic projects including the Stockholm bypass motorway, north and south extensions of the Stockholm Metro and the Tingstad tunnel in Gothenburg. It is also now installing electrics along 23km of motorway between Ranheim and Værnes in Norway, which includes 15km of tunnels.

Sursa.
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

bogdymol

Reteaua de autostrazi si drumuri expres din Polonia, 2002 vs 2022:

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Morosanu

#1915
Podul de la Peljesak (Pelješki Most), va fi dat in folosinta in curand.

Politica distruge tot ce atinge.

cezar-mario2012

#1916
De prin Spania.
- de la Benalmadena la Nerja via M20 și A7


panda80

#1917
A1 este principala autostrada din Austria, cu 3 benzi/sens intre Linz si intersectia cu A21 la vest de Viena. O placere de condus pe aici, drumul oferind acces catre multe obiective turistice si fiind de calitate foarte buna. Am filmat integral intre Linz si Viena Sud traseul pe A1 si A21:


reed

#1918
Postez de pe A13 Elvetia,autostrada catre pasul St.Bernadino.Pare gen dx12(partea de acostament si latimea benzilor),avand extra platforme Lay By.Viteza 120 km/h



(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

dr4qul4

DX12 va avea banda de urgenta mai mare decat ce vedem aici. Va fi cel putin cat e zona "refugiului", doar ca va fi continuu.
DX12 are un standard mai ridicat fata de multe autostrazi din Europa.
Doar ca bucata asta din Elvetia este contruita la munte, in timp ce DX12 e facut la campie.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist