News:

.

Main Menu

Drumurile Europei

Started by iuli, August 27, 2013, 07:23:53 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

reed

Arata bine,mai ales ca nu folosesc ca la noi grinzi de 40 de metri peste tot.Singura exceptie momentan la noi e viaductul de la Talmacel,in rest structuri anoste peste tot.

Morosanu

Scuza-ma, ai gresit! E vorba despre Cehia nu Croatia!  :D
Politica distruge tot ce atinge.

b1

Nu-i așa de mare diferența... Doar vreo 500 km. :) Am corectat. :-[ Merci pentru atenționare.
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

b1

SS126 (Strada Statale 126 Sud Occidentale Sarda), IGLESIAS - ORISTANO, Italia:


Când/Dacă vom avea vreo 2000 km. de drumuri de mare viteză în exploatare, va fi o mare plăcere să conduci pe astfel de drumuri. :)
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

b1

Motorway on Corridor Vc, seciton Počitelj - Bijača, subsection Počitelj-Zvirovići, Počitelj Bridge, Bosnia and Herzegovina


Length:     945 m.     
Number of traffic lanes:     6 lanes     
Width of traffic lane:     4 x 3.75 m, 2 x 2.50 m.     
Earthworks:     100,000 m3 (qazma=82,000 m3, dolğu=18,000 m3)     
Asphalt works:     1,600 m3     
Concrete works:     40,000 m3     

Employer: PE Autoceste FBiH, Adema Buca 20, Mostar, Bosnia and Herzegovina.
Contract duration: September 2019 – December 2022.
This Project is to be conducted by Azvirt in Consortium with Powerchina and Sinohydro.

The Bridge Počitelj crosses Neretva river with a single, continuous, 945 m long box prestressed concrete deck. Five main spans are 147 m long, while two side spans are 105 m long (105 + 5×147 + 105 = 945m).

The deck's 21,92 m wide cross section is single cell box, varying in depth - with both constant and variable depth areas. Boxes have constant depth of 3,6 m on side spans near the abutments, while the rest of the superstructure, constructed by the balanced cantilever method, has variable depth being minimum 3,6 m in span centers and maximum 8,0 m at piers.

The cross section of the piers, designed as a hollow thin walled box, has varying geometry as a function of structural loads, both in construction as in service. Piers are 92m, 97m, 92m, 91m, 88m and 66m high, respectively. All piers have monolithic connection to the superstructure.

Both abutments as well as piers S1 and S6, are founded on shallow foundations, while piers S2, S3, S4 and S5 are founded on Ø1500 piles (25 pieces per pier). Piles are 25m (pier S2), 35m (piers S3 and S4) and 20-23m (pier S5) long.

Location.

Sursa info.
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

RaduG

Cel mai lung pod suspendat din lume se deschide pe 18 Martie 2022, ora 14:00



Translate:
QuoteUltimele retușuri se fac pe podul Çanakkale din 1915, care va deveni ,,podul suspendat cu cea mai mare deschidere medie din lume" vineri, 18 martie, la ora 14:00. În acest fel, timpul de traversare pe podul Bosfor, care va face legătura între părțile asiatice și europene, se va reduce la 6 minute.Odată cu creșterea numărului de vehicule în paralel cu populația, Strâmtoarea Dardanele poate fi traversată cu un timp îndelungat de așteptare din cauza intensității resimțite vara, în special în perioada sărbătorilor, în timp ce condițiile meteorologice nefavorabile din lunile de iarnă.În zilele în care condițiile sunt eficiente apar întreruperi în transport. A început numărătoarea inversă pentru deschiderea podului Çanakkale din 1915, care va oferi o soluție permanentă la toate aceste probleme și va asigura transport neîntrerupt în Bosfor.Proiectul, care a costat 3,1 miliarde de euro, a fost implementat cu modelul build-operate-transfer. . În timpul construcției podului, care va fi retrocedat statului după 11 ani, au fost aruncați și 12 mii de oameni, cu cele mai înalte măsuri de securitate, în condiții de pandemie. După 5 ani, este format din 88 de kilometri de autostradă și 13 kilometri de drumuri de legătură, inclusiv Podul Çanakkale din 1915, între Malkara și Çanakkale.

danutzu_1069

^ De mentionat este faptul ca festivittile incep la ora aia... Pentru ca darea in circulatie este pe 19 martie ora 00:01... Pare ciudat dar asa se procedeaza in cazul BOT. Trebuie sa fie o zi intreaga... ca sa nu dea eroare la sisteme..  :lol:  :lol:  :lol:
Posibil ca in prima saptamana sa fie gratuit pentru soferi, dar nu si pentru stat, care va platii conform contractului...
Prețul inca nu este stabilit dar se pare ca va fi echivalentul a 15 euro, cca 240 YTL.

RaduG

#1897
Podul Çanakkale 1915 cu Kawasaki.. Pregătirile de deschidere sunt finalizate.


Translate:
QuotePodul Çanakkale din 1915, care va deveni ,,podul suspendat cu cea mai mare deschidere medie din lume", se deschide mâine, vineri, 18 martie. În acest fel, timpul de traversare pe podul Bosfor, care va face legătura între părțile asiatice și europene, se va reduce la 6 minute.Odată cu creșterea numărului de vehicule în paralel cu populația, Strâmtoarea Dardanele poate fi traversată cu un timp îndelungat de așteptare din cauza intensității resimțite vara, în special în perioada sărbătorilor, în timp ce condițiile meteorologice nefavorabile din lunile de iarnă.În zilele în care condițiile sunt eficiente apar întreruperi în transport. A început numărătoarea inversă pentru deschiderea podului Çanakkale din 1915, care va oferi o soluție permanentă la toate aceste probleme și va asigura transport neîntrerupt în Bosfor.Proiectul, care a costat 3,1 miliarde de euro, a fost implementat cu modelul build-operate-transfer. . În timpul construcției podului, care va fi retrocedat statului după 11 ani, au fost aruncați și 12 mii de oameni, cu cele mai înalte măsuri de securitate, în condiții de pandemie. După 5 ani, este format din 88 de kilometri de autostradă și 13 kilometri de drumuri de legătură, inclusiv Podul Çanakkale din 1915, între Malkara și Çanakkale.

RaduG

#1898
S-a tăiat panglica, drumuri frumoase peste strâmtoarea Dardanele!


QuotePreședintele Erdoğan vorbește la ceremonia de deschidere a podului Çanakkale din 18 martie 1915. Republicăm discursul lui Tayyip Erdoğan la ceremonia de deschidere a podului Çanakkale.


Quote00:00 SOsirea ERDOĞAN
12:30 VORBIREA NİHAT ÖZDEMİR
17:30 ADİL KARAİSMAOĞLU
22:40 PRIM-MINISTRU AL COREEI
38:25 RECEP TAYYIP ERDOGAN
01:13:48 DESCHIDERE CU RUGACIUNE
01:17:25 PANGICI
01:28:10 CONVOI ERDOGAN

b1

Acest pod a fost lovit pe 11 martie de un camion. În urma unei expertize s-a constatat faptul că structura podului este puternic afectată și că trebuie înlocuit. Lucrările vor începe la începutul lui aprilie. Până atunci traficul de pe autostrada A1/A61 va fi restricționat între nodul Kreuz Bliesheim și nodul Erftstadt, precum ți traficul de pe strada Merowinger (pe pod).


Sursa.

Știe cineva dacă mai sunt și alte astfel de poduri scunde în Germania?
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

RaduG

#1900
PODUL CANAKKALE 1915 PROTEJAT DE TEHNOLOGIA ȘI DETALII INTELIGENTEI ARTIFICIALE.


Translate:
QuotePodul Çanakkale din 1915, care a fost pus în funcțiune pe 18 martie, atrage atenția și prin tehnologia sa de inteligență artificială. Ceylan Sever de la echipa CNN TÜRK și cameramanul Halil Kahraman au capturat centrul de control principal, care a fost monitorizat cu 1,62 de senzori și 331 de camere. El a ascultat detaliile de la Managerul Tehnologiilor Informaționale pentru Autostrada și Podul Çanakkale, Murat Kul. Toate evoluțiile de pe autostradă vor fi înregistrate moment de clipă. Posibilele negativități vor fi, de asemenea, tratate imediat. Echipa CNN TÜRK a văzut centrul de control echipat cu inteligență artificială al autostrăzii Malkara și Podul Çanakkale din 1915. Măsurile sunt foarte stricte pe autostrada Malkara și podul 1915 Çanakkale, care sunt sub control 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, cu 1,62 de senzori și 331 de camere. Anomaliile de pe drum sunt depistate imediat. Există diferite tipuri de alarme împotriva posibilelor negativități.
                  Podul Çanakkale din 1915, care leagă Asia și Europa, a fost inaugurat cu o ceremonie la care a participat președintele Recep Tayyip Erdoğan. Podul, care este cel mai lung pod mijlociu din lume, cu 2023 de metri, asigură transportul de la Gallipoli la Çanakkale în 6 minute. Cu acest artefact uriaș, Asia și Europa s-au întâlnit pentru a patra oară peste mare.

,,SCHIMBĂ TAXA 200 LIRE"


Explicând taxa de taxare pe pod în discursul său cu privire la trenul de deschidere, Erdoğan a spus: ,,Am stabilit prețul pentru trecerea auto aici la 200 de lire. Prețul este de 200 de lire".


Podul Çanakkale din 1915, care leagă continentele asiatic și european pentru prima dată în Dardanele, se deschide astăzi. Pe lângă oficialii Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, Direcția Generală a Autostrăzilor, aproximativ 5.100 de angajați și 740 de utilaje de construcții au lucrat la construcția podului, care va fi deschis de președintele Recep Tayyip Erdoğan. Au fost făcute pregătiri pentru deschiderea podului. legătura podului cu autostrada, unul dintre proiecte. În cadrul lucrărilor de amenajare, în jurul proiectului au fost plantați 516 mii 863 puieți, s-au verificat punctele de legătură și barierele de pe pod, s-au remediat deficiențele.Asamblarea a 4 figurine de ghiule, cu o greutate de 20,5 metri și cu o înălțime. de 20,5 metri, continuă. Podul Çanakkale din 1915, care este cunoscut drept ,,podul simbolurilor" datorită caracteristicilor sale și se remarcă prin detaliile inginerești, este ,,cel mai lung pod cu deschidere medie din lume" cu o lungime de 4 mii. 608 metri și podul dintre două continente.Timpul de călătorie va fi redus la 6 minute.

BIGRED1984

200 TL ~~ 60 lei ~~ 12 Euro

panda80

#1902
Am condus acum 3 saptamani pe autostrada A9 din Germania, intre Nuremberg si Bayreuth. Construita in anii '30, A9 are un traseu spectaculos printr-un peisaj deluros, avand 3 benzi/sens. La nord de localitatea Schnaitach, sensurile se despart, distantandu-se la peste 500m intre ele. Am filmat tot traseul:


b1

Podul Trysfjord, Autostrada E39, deschiderea centrală: 260 m, Norvegia (finalizat recent):

Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

b1

#1904
A început construcția podului Cetina - centura Omiš, Croația:

Quote from: b1 on January 01, 2022, 12:39:40 PMPlanul general (sursa):


Locație.
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.