News:

.

Main Menu

Drumurile Europei

Started by iuli, August 27, 2013, 07:23:53 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

BIGRED1984

@b1 ^^ asa e cand (n-ai) ai ce face cu banii.
Faci un pod pentru tren de 200kmph cu 2 linii, dar pentru ca-ti raman bani in buzunar ii pui si parte rutiera de 4 benzi.
Zic asta pentru ca la 6 km mai la sud e alt pod tot cu 4 benzi, care duce in acelasi loc.
Basca, aici unde il fac pe cel nou mai aveau unul, 2 benzi si 1 linie de tren , dar vechi, meritau si ei un upgrade.

zeckesan

@panda80 legat de Antwerp există planuri pentru închiderea R1 în următorii ani. E un proiect uriaș de care se discută de 25 de ani, cu un cost estimat de peste 4 miliarde de euro. Mai multe tuneluri noi pe sub Schelde și canale, o parte din R1 existent mutat de pe viaduct și îngropat.
https://www.oosterweelverbinding.be/
https://lat.projectatlas.app/oosterweelverbinding/visualisatie/straks?map=51.236531,4.417271,13,0,0

Momentan se lucrează la noua legătură dintre R1, E17 și E34 (https://www.slimnaarantwerpen.be/en/works-events/oosterwee-linkeroever-antwerpen-west-junction)

panda80

Da, am auzit de proiectul de inchidere a R1. Poate pe termen mediu ar inchide si R2, pentru a muta traficul total in afara orasului. R1 in zona de est ocupa foarte mult spatiu din oras si separa puternic centrul de cartierele periferice. Ar putea fi transformat apoi in bulevard urban, daca traficul de tranzit va folosi R2 prin afara orasului.

marinul

imagini din Slovacia cu centura Presov




gicu

Extraordinar de util tunelul. Am trecut în ultima lună de 4 ori prin el :)
Scurteaza foarte mult drumul spre zonele de ski din Slovacia / Polonia. Mai au de completat doar centura Kosice, și toată Slovacia va fi autostradă.

gicu

Un film recent despre podul Peljesac din Croația. În mod normal anul acesta ar trebui să fie gata atât podul, cât și drumurile de acces. La pod lucrează la asfalt, balustrade, finisaje.


b1

#1866
Podul Peljesac (video de acum o săptămână):


Ieri s-a deschis drumul E39 din Norvegia, aproape de localitatea Vinjeøra (distrus de inundații):


Sursa.

LE: Acesta este al 500-lea mesaj al meu.  :cake:
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

RaduG

#1867
Se avansează data de 18 Martie pentru deschiderea podului Canakkale, care coincide cu a 107-a aniversare a victoriei din bătălia navală de la Canakkale:



Translate:
QuoteNumărătoarea inversă a început pe Podul Çanakkale 1915

Lucrările de asfalt al pasajului vehiculelor continuă pe podul Çanakkale 1915. Podul, care va oferi posibilitatea de a traversa Dardanele în 6 minute, va fi deschis pe 18 martie, când va fi sărbătorită cea de-a 107-a aniversare a Victoriei Navale Çanakkale. Întemeierea Podului Çanakkale din 1915, care a primit titlul de ' pod suspendat cu deschidere medie", a fost așezat de președintele Recep Tayyip Erdoğan pe 18 martie 2017. În cele din urmă, la ceremonia la care a participat președintele Recep Tayyip Erdoğan, ultimul bloc de punte a fost instalat pe pasajul vehiculelor și a fost conectat cu Europa. Continentele asiatice erau legate printr-un pod.
Lucrările de asfalt continuă pe pasajul vehiculelor din podul Çanakkale din 1915, care are o lungime totală de 4.608 metri, împreună cu viaductele de apropiere Lapseki de 680 de metri și Gelibolu de 365 de metri.

DESCHIDERE PREŞEDINTE

Deschiderea Podului Çanakkale din 1915 va fi organizată de președintele Erdoğan pe 18 martie, când va fi sărbătorită cea de-a 107-a aniversare a Victoriei Navale Çanakkale.
Astfel, Strâmtoarea Dardanele va putea fi trecută neîntrerupt în doar 6 minute.

LE: Dacă am calculat eu bine, 6 min pentru 4608m înseamnă că viteza pe pod va fi limitată la 50 km/h.

danutzu_1069

#1868
^ Umbla vorba ca darea in trafic va fi ceva mai devreme, pe la sfarsitul lunii februarie...
Cat despre timpul cat dureaza traversarea.... nu lua de bun tot ce spun (jurnalistii) turci... Peste tot in lume sunt din acelasi "aluat"...

b1

Ceva despre macaralele folosite:


QuoteThe longest suspension Bridge in the world is connecting Asia and Europe: the Canakkale Bridge in Turkey.

With a total lenght of 4.608 m, 2.023 m from pilon to pilon and a height of 318 m it's a construction of superlatives. Extreme weather conditions, regional forces and maritime traffic were further challenges.

Liebherr Tower Cranes has developped an optimal solution with two 357 HC-L Cranes, which were positioned on top of the pilons.

We had to find an earthquake proved tower crane configuration, which was successfully accomplished by our tower cranes solutions department.
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

b1

Autostrada A1, Apeldoorn - Hengelo, Olanda:
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

b1

Azi a început demolarea Podul Rinsdorf de pe autostrada A45 de lângă Siegen, Germania. Podul avea 486 de metri lungime și 70 de metri înălțime. A fost construit în 1967:
https://www.youtube.com/watch?v=txHOhA63rZQ&ab_channel=SiegenerZeitung
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

b1

Cum este demolat un pasaj peste o autostradă în Germania:
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

b1

Autostrada A10 (Autostrada dei Fiori), GENOVA - VENTIMIGLIA (filmată integral), Italia:


- lungime: 158 km;
- timp pentru parcurgere: 1 h. și 30 min.;
- taxă: 18,50 euro;
- fiind o autostradă veche, a fost proiectată la niște standarde vechi, având curbe strânse, platformă mică, viteze mici și benzi de accelerare/decelerare inexistente/foarte scurte;
- include Viaductul Genova-San Giorgio;
- configurație:





Tronson:     Lungime:     Configurație:
A7 Genova - A26 Genova     12 km     2x2
A26 Genova - A6 Savona     32 km     2x3
A6 Savona - granița cu Franța     114 km     2x2
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

panda80

Am mers in toamna prin Germania si Polonia, intre Cottbus si Wroclaw, pe A15 in Germania, apoi A18 si A4 in Polonia. Toata autostrada a fost construita in anii '30 half-profile, era principala conexiune intre Berlin si Breslau, acum Wroclaw, atunci parte din Germania. in Germania autostrada a fost modernizata la FP in anii '90, iar in Polonia A4 a fost modernizata la un standard redus, fara banda de urgenta, in anii '2000. A ramas A18, unde acum se lucreaza la modernizare, autostrada a fost dublata in anii '2000, atunci a fost construit sensul nordic, sensul sudic ramanand pe vechea autostrada de beton, neatinsa din anii '30. Acum polonezii refac si sensul sudic, se lucreaza pe toata lungimea de peste 60 km. Era forfota relativ mare pe santier cand am trecut eu, se pare ca sunt hotarati sa termine cat mai repede. Filmul complet: