News:

.

Main Menu

Drumurile Europei

Started by iuli, August 27, 2013, 07:23:53 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

b1

Tunelul Čebrať, Autostrada D1, tronsonul Hubová - Ivachnová, Slovacia: video de pe Facebook cu o mică prezentare.
QuoteNa 15-kilometrovom úseku D1 Hubová - Ivachnová sú už prvé vyasfaltované cesty, dokončujú sa mosty a do prerazenia 3,6 kilometrov dlhého tunela Čebrať zostáva posledných 150 metrov. Spoločne s kolegami z Národná diaľničná spoločnosť sme skontrolovali, ako pokračuje výstavba. (Translate: Pe tronsonul de 15 kilometri D1 Hubová - Ivachnová sunt deja primele drumuri asfaltate, poduri sunt în curs de finalizare și au mai rămas ultimii 150 de metri pentru a străbate tunelul Čebrať, lung de 3,6 kilometri. Împreună cu colegii de la Compania Națională de Autostrăzi, am verificat cum evoluează construcția.)
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

b1

SS 470 della Val Brembana (Nuova Variante di ZOGNO), Italia:
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

cezar-mario2012

De prin Muntenegru, Autostrada Bar-Boljare


danutzu_1069

#1773
(Este un pic in Asia, dar nu cred ca se supara cineva...)
LE: intradevar, este partea Europeana... @pasadia...
Mai ales ca este vorba de un simplu nod de legatura intre o autostrada (viitoarea O6 din Turcia, care include si podul 1915 Cankkale) si un drum la 4 benzi...
De remarcat faptul ca sunt sensuri separate, la 2 benzi fiecare, si cu un acostament.... Adica profil de drum expres la noi...

Evident ca si in partea cealalta exista tot un nod cu pasaj nu un giratoriu....




sursa: forum WOWTurkey

Powered by API/PUM imgur uploader

pasadia

Esti sigur ca e partea din Asia? Am impresia ca e nodul de pe partea europeana tinand cont de curbura drumului de legatura dintre autostrada ce traverseaza podul si E-ul paralel. In plus dealul si stalpii de inalta tensiune par a fi cei de aici.

danutzu_1069

#1775
Da, ai dreptate.... Este pe partea Europeana... Desi aceeași forma de curbura este si pe partea Asiatica... Dar drumul de legatura este mai drept si scurt...
Deci.... postarea este... la locul ei...

RaduG

Erdogan a înșurubat - a se citi a tăiat panglica ultimului tronson asamblat la podul 1915 Canakkale.

Installation ceremony of the 1915 Çanakkale Bridge and Erdogan first drive on it



b1

#1777
Autostrăzile A24-A25 (Autostrada dei Parchi), ROMA - PESCARA, Italia (această autostradă traversează Italia (M-ții Apenini) de la est la vest, viteza maximă generală fiind de 130 km/h.):
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

b1

Autostrada A3, Duisburg - Köln, Germania:
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

danutzu_1069

La podul 1915 Canakkale.... a fost o "schimbare de macaz" - in ceeace privește ceremonia...
Initial trebuia sa sudeze ultima bucata de tablier care a mai ramas de  ridicat. (asa cum a facut cu ceva timp in urma la podul YSS)...
Dar din motiv de intarziere, nu a putut fi ridicat ultimul tablier.... Intarzierea este generata de faptul ca celelalte tronsoane de tablier trebuiau sa fie sudate complet... ceeace nu s-a întâmplat...
Si cum ceremonia in sine era pe agenda sultanului... , au ales sa... strâgă un surub, in mod simbolic, undeva la jumatatea podului... (oricum, placa aia cu suruburi va fi taiata, nu ramane acolo din cauza de.... asfalt)

b1

Autostrada A29, PALERMO - MAZARA DEL VALLO, Italia, Incula Sicilia:
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

b1

Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

RaduG

Evoluția procesului de construcție a podului 1915 Canakkale, care va fi cel mai lung pod suspendat din lume, de la început până acum:



Translate:
Quote
Procesul de construcție a podului Çanakkale din 1915 de la început | Autostrada Malkara Canakkale

Un videoclip care arată procesul de construcție de la începutul podului Çanakkale din 1915.

#Çanakkale #ÇanakkaleBridge #Malkara #Lapseki #Gallibolu

Procesul de construcție a podului Çanakkale din 1915 de la început | Autostrada Malkara Canakkale

1915 Podul Çanakkale este un pod suspendat construit între districtele Lapseki și Gelibolu din provincia Çanakkale din Turcia. Va fi primul pod suspendat al strâmtorii Dardanele și al cincilea din regiunea Marmara. Când va fi finalizat, va funcționa ca parte a autostrăzii Kınalı-Tekirdağ-Çanakkale-Balıkesir, parțial în construcție. Acesta va lua titlul de cel mai lung pod suspendat din lume, cu o lungime medie de 2.023 de metri. Podul este planificat să fie pus în funcțiune pe 18 martie 2022.

Ideea de a construi un pod peste Dardanele a fost propusă pentru prima dată între 1984-1989. O licitație a fost făcută în 1995 pentru proiectul podului, care a fost adus din nou pe ordinea de zi în 1994. Firma care a câștigat licitația, la care au participat 18 companii străine, s-a retras din proiect, declarând că proiectul nu este fezabil.

Pe 3 martie 2016, ministrul Transporturilor, Afacerilor Maritime și Comunicațiilor, Binali Yıldırım, a anunțat că numele podului, care a fost trecut din nou pe ordinea de zi, va fi 1915 Çanakkale Bridge. Joi, 26 ianuarie 2017, licitația pentru Podul Çanakkale din 1915 a fost câștigată de Daelim (Coreea de Sud) - Limak - SK (Coreea de Sud) - Yapı Merkezi OGG, care a oferit cea mai scurtă perioadă de funcționare. Odată cu finalizarea procesului de licitație, fundația podului a fost pusă pe 18 martie 2017 la Lapseki, cu o ceremonie la care au participat prim-ministrul Binali Yıldırım, ministrul transporturilor, afacerilor maritime și comunicațiilor Ahmet Arslan și ministrul sud-coreean al infrastructurii și transporturilor Ho. -În Kang. Pe 16 mai 2020, turnurile podului au fost finalizate.

După ce a trecut de la sudul așezării Malkara și la vest de Şarköy, proiectul se întoarce spre sud-vest și ajunge în Peninsula Gallipoli de la est de Evreşe. Trecând prin nordul Gallipoli, autostrada ajunge în zona orașului Umurbey traversând partea asiatică cu Podul Çanakkale din 1915, situat între satul Sütlüce din Europa și Lapseki din Asia.

Trava medie a podului, pe unde pot trece vehicule cu cauciuc, va fi de 2.023 m, iar lungimea sa totală va fi de 3.563 m. Cu această lungime de mijloc, podul va depăși podul Akashi Kaikyō din Japonia cu 32 de metri pentru a deveni cel mai lung pod suspendat din lume. Întinderea sa din mijloc este determinată ca fiind de 2.023 de metri în referire la aniversarea a 100 de ani a republicii. Înălțimea turnului podului, care are două turnuri de oțel, este de 318 metri. Înălțimea turnului, pe de altă parte, a fost formată din numerele 3 și 18, ceea ce înseamnă a optsprezecea zi a lunii a treia, cu referire la victoria armatei otomane în bătălia de la Çanakkale din 18 martie 1915.

Podul, care va face parte din autostrada Kınalı-Tekirdağ-Çanakkale-Balıkesir, va asigura o conexiune între O-3 și O-7 din Silivri și O-5 din Balıkesir.

În domeniul de aplicare al proiectului; În plus față de Podul Çanakkale din 1915, 2 viaducte de apropiere, 4 viaducte din beton armat, 12 poduri, 43 de pasageri (dintre care 1 sunt pasaje ecologice), 40 de pasaje subterane, 238 de canale de diferite dimensiuni, 12 intersecții (Drum de stat) 6 intersecții pe autostradă ), se construiesc 4 unități de deservire a autostrăzilor, 2 centre de operare întreținere și 7 stații de colectare a taxelor.

Link-uri utile;

Site oficial: https://www.1915canakkale.com/

Wow Turcia: http://wowturkey.com/forum/viewtopic....

Wikipedia: https://en.wikipedia.org/wiki/1915_%C...

1915 podul canakkale situația finală 2021, podul canakkale, ultima situație a podului canakkale, câte punți au fost amplasate pe podul canakkale, starea finală a podului canakkale, podul canakkale 2021, autostrada malkara canakkale, autostrada malkara canakkale ultima situație, autostrada canakkale wow canakkale constructie pod, proiect autostrada marmara, canakkale, gelibolu, cand se va termina ansamblul tablierului pe podul canakkale, malkara, lapsi, pod, picior, cel mai lung pod, cel mai lung pod


b1

The Simplon Pass (H9, SS33, E62), Italia și Elveția (interesant podul de la min 1:55):

QuoteIn this video you can drive along on the H9 - SS33 (E62) across the Simplon Pass from Switzerland to Italy. The footage is from 2020 so my apologies in advance for the reflections here and there.

Hauptstrasse 9 in Switzerland South of Brig is a continuation of the A9, which remains under construction in various locations. Because it navigates across such challenging terrain, the A9 is both a very expensive and time-consuming motorway to build. It doesn't help that the traffic numbers are relatively low compared to other motorways in Switzerland so it doesn't have such a high priority.

The H9 is nonetheless an important connection in the South of Switzerland, connecting to the SS33 across the border in Italy. The Simplon Pass has a max altitude of 2005 meters (6578 ft), reached on the Swiss side of the mountain pass. I also put in some raw uncut drone footage to give you a better view of the surroundings and scenery.

Across the border the road is signed SS33 and ultimately turns into a 2x2 expressway that runs passed Lago Maggiore in the Southern direction towards Milano. It will then merge into the combined Autostrada A8 / A26.

More information about the Simplon Pass: https://en.wikipedia.org/wiki/Simplon...

Here is a map with all my videos: https://www.google.com/maps/d/u/0/viewer?mid=1ueB2UOnTEMwNWGN1bTc97sLahqRJ8z-x&entry=yt&ll=45.4397646680688%2C-7.048653600000012&z=4
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

b1

Autostrada A9, La Jonquera - Perpignan, Franța:

QuoteAutoroute A9 in southern France, from AP-7 in Spain to Perpignan.
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.