News:

.

Main Menu

Drumurile Europei

Started by iuli, August 27, 2013, 07:23:53 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

reed

Croatii sunt cu 20 de ani minim inaintea noastra la infrastructura.Si ia in consideratie ca e tara preponderent muntoasa

b1

#1681
O prezentare a podului Genova - San Giorgio din Italia:
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

b1

#1682
Drumul expres SS131 și SS131d.c.n., Cagliari- Olbia, Insula Sardinia, Italia:

Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

danutzu_1069

La podul 1915 Canakkale au inceput sa monteze tablierul... dar o fac intr-un  mod ciudat.. au inceput din mijloc...

Din cauza asta... are forma ciudata, invers de cum ar fi normal, in forma finala..... Desigur, forma asta este explicabila in stadiul asta..
La oricare alt pod, se incepe dinspre piloni catre mijloc...

RaduG

Experiment: 66 de kilometri de autostradă pe trei benzi, asfaltați în nici patru zile. În Germania

https://newsweek.ro/actualitate/experiment-66-de-kilometri-de-autostrada-pe-trei-benzi-asfaltati-in-nici-patru-zile-in-germania

QuoteZeci de freze, mașini de pus asfalt și compactoare, sute de muncitori și aproximativ 300 de camioane. Cu o mobilizare exemplară, cei 66 de kilometri de autostradă pe trei benzi dintre Hanovra și Braunschweig au fost asfaltați într-un timp record: patru zile fără șase ore.

Nemții au făcut un experiment și le-a ieșit. În loc să închidă parțial autostrada, pe câte o bandă, și să asfalteze alternativ, pe sectoare, autostrada A2 din Germania a fost închisă total pe un sens de mers, între Hanovra și Braunschweig, și cei 66 de kilometri pe trei benzi au fost asfaltați în ,,baterie".

Începând din data de 5 august, ora 18.00, și până îndimineața zilei de 9 august, frezele au decopertat, camioanele au cărat la foc automat miile de tone de asfalt măcinat, iar mașinile de pus asfalt și compactoarele au lucrat în tandem, refăcând stratul de uzură.

Lucrările au mers atât de repede încât asfaltul proaspăt așternut nu a reușit să ajungă la temperatura optimă pentru a suporta traficul intens pe ultimele porțiuni, specialiștii decizând să nu deschidă drumul până când acesta nu se răcește. Chiar și așa, deși lucrarea trebuia să dureze până pe 9 august la ora 18.00, autostrada a fost redeschisă cu șase ore mai devreme, la ora 12.00.


Pe metoda clasică, cu închiderea și asfaltarea parțială, pe câte o bandă de circulație, lucrările ar fi durat circa două luni, apreciază specialiștii citați de ndr.de.

cezar-mario2012

Din Muntenegru, Autostrada Bar - Bolijare, lot Mkre - Kalosin


Adrian.TM

^^O mică corecție: Kolasin(Kolašin), nu Kalosin, iar de localitatea Mkre nici nu am auzit în Muntenegru.

Cozak

#1687
Mkre e de fapt Mrke  si e iesirea din Podgorica.

Adrian.TM

Autostrada asta din Muntenegru este "visul umed" al timișorenilor, pentru că ne va scăpa de o parte din drumul greu prin munți, având în vedere că Timișoara este mai aproape de zona Bar/Budva de la Marea Adriatică față de litoralul românesc.

RaduG



QuoteO declarație de întrebare și răspuns a fost adresată Tinerilor Ingineri cu privire la proiectul aflat în desfășurare pe Podul Çanakkale 1915.
Yetiș Șimșek, inginer șef de secție, inginer șef la DLSY JV, domnul Yetiș Șimșek a răspuns la întrebări despre Podul Çanakkale.

Direcția Generală a Autostrăzilor a comandat un consorțiu de companii turcești și coreene în cadrul modelului de cooperare între sectorul public-privat adoptat în cadrul proiectului podului și autostrăzii Çanakkale din 1915. Çanakkale Motorway Bridge Construction Investment Management Inc., care a fost atribuit proiectului Bridge and Motorway din 1915Çanakkale, este compania mixtă înființată de partenerii consorțiului exclusiv pentru proiect.

Partenerii companiei responsabile sunt Limak (limak.com.tr) și Yapı Merkezi (ym.com.tr) din Turcia și DL E&C (dlenc.co.kr) și SK ecoplant (skecoplant.com) cu sediul în Coreea de Sud. Partenerii Companiei responsabile, cunoscuți fiecare pentru proiectele lor de infrastructură și transport pe scară largă, contribuie la proiect cu expertiza lor tehnică, transferând experiențele acumulate în diferite părți ale lumii către proiectare, finanțare, construcție și operare etapele podului și autostrăzii Çanakkale din 1915.

RaduG

Si un clip, foarte instructiv, de la compania coreeană care este implicată în construcție, SK Ecoplant:



Translate text clip:

QuoteSK Eco Plant
20,9 K de abonați

🎙Cum să dezvăluie cel mai bun pod din lume !!!
Cel mai lung și mai frumos pod din lume! Podul suspendat Canakkale din Turcia!
La finalizare, va face istorie cu titlul de cel mai lung pod suspendat din lume!

🚨Ce înseamnă numărul 2023? 🚨
📍 Distanța dintre principalele turnuri ale podului suspendat Canakkale din Turcia este de 2.023m
📍 Înseamnă 2023, aniversarea a 100 de ani de la înființarea Turciei!
📍Simbolul victoriei în bătălia de la Gallipoli
Contains Conține, de asemenea, semnificația istorică a conectării Europei și Asiei.

Ți-a plăcut cum să faci cel mai bun pod din lume?
Verificați tunelul turcesc Eurasia, o altă capodoperă a SK E&C!


▼ Urmăriți videoclipul acum + Apreciați + Abonați-vă ▼
 
#SK E&C #YouTube #Turkey Canakkale Suspension Bridge
#Vizionează videoclipul #Subscribe #Like #It va ajuta
# Crearea unei vieți mai fericite și o lume mai bună pentru omenire #WeBuildtheGreat

Translate subtitrări din clip, using downsub.com

QuoteTe-ai întrebat vreodată

cum să construiești un pod în mare? Acum, sk E&C face acea sarcină dificilă

în mijlocul mării Turciei

.

Vă vom arăta cum să faceți cel mai bun pod din lume într-un

mod ușor de utilizat.

Podurile au legat oamenii de oameni peste râuri și mări

încă din zilele fumatului de tigru.

Pe măsură ce timpul a trecut și tehnologia s-a dezvoltat, au apărut diverse punți în lume

.



Într-adevăr, printre cele mai lungi și mai frumoase au avut astfel de picioare, cum ar fi bazate pe acțiuni

numele podului Haya nu este doar

că suspendarea suspendării Da Nu calm

iar civilizația a lăsat în urmă o bucată uriașă din cel mai frumos pod din lume.

Pod suspendat.

Podurile suspendate sunt poduri în care pilonul și pilonul sunt conectate cu un

cablul, iar placa superioară este agățată de o frânghie suspendată vertical de cablu

.

În prezent, cel mai lung pod suspendat din lume este Podul japonez Akashi Kaikyo.

Cu toate acestea, SK E&C din Coreea va scrie o nouă istorie a construcției podurilor din lume

. Acest lucru se datorează faptului că Podul suspendat din Turcia Canakkale, care construiește un

Pod suspendat lung de 3,6 km și lungime de 85 km

drum, este în construcție.

Când distanța dintre stâlpi, care este centrul acestei suspensii

pod, este cu aproximativ 30m mai lung decât Podul Akashi Kaikyo, când este

finalizat, va fi intitulat cel mai lung pod suspendat din lume.

Aici, 2023m înseamnă 2023, care marchează 100 de ani de la fondarea Turciei.

Numele de pod Canakkale 1915 simbolizează, de asemenea, victoria bătăliei de la Gallipoli din 1915, când Turcia

a învins aliații britanici și francezi în strâmtoarea Dardanels

în timpul Primului Război Mondial

Acest pod conține și mândria poporului turc.

De asemenea, conține semnificația istorică a conectării

Europa și Asia, care se confruntau.

Dar, cum faci acest pod suspendat

?

În toiul nopții, vin extratereștrii și o fac în secret

. # 2.

Cabbage Master Dancer Apare într-un fart schimbat

De 3 ori. Faceți sk integrat direct în transpirația și pasiunea personalului de pe teren

petrecere care

dintr-un proiect imens acum

doar sk construcție

Sunteți gata

3 minute

ochii am uitat

uită-te la, nu clipi

din 3 21 Acum

i-ai închis ochii

Eu nu pot



avem podul suspendat

mandeuneunji

eliberat imediat, așa că se naște suspendarea Canakkale

începutul podului suspendat

Aș dori să fac un chesoane din beton pentru a susține primii stâlpi de piloni numiți adesea

stâlpi.

Un cheson sub forma a două oțeluri cilindrice pe

partea de sus a unei structuri de beton în formă de rețea goală. A durat aproximativ șase luni

pentru a construi un teren de producție dedicat care era de patru ori mai mare decât un teren de fotbal

. Podul suspendat Canakkale are doi stâlpi, așa că

a durat un an și trei luni pentru a construi

ambele chesoane.

Când ambele chesoane sunt finalizate, acestea trebuie mutate în locația corectă din mijlocul mării

.

Mai întâi, setați poziția corectă cu GPS.

Scoateți chesonul din cele 4 remorchere și

așezați chesonul exact în poziția pre-calculată.

Chesonul are aproximativ aceeași dimensiune ca biroul Yongsan-gu și cântărește mai mult de 60.000 de tone, deci

acest proces de a-l scoate în mijlocul mării fără erori

și umplându-l cu apă de mare și apoi așezându-l așa cum a fost proiectat

una dintre cele mai dificile din întregul proces de construire a unui pod suspendat.

Când toate chesoanele sunt fixate ferm de fundul mării,

stâlpii sunt construiți de acum înainte. Având o înălțime de 318 m, stâlpul oferă o

suport puternic și sigur pentru cabluri și vârfuri grele.

Pilonul podului suspendat Canakkale este realizat prin stivuire

blocuri goale în formă de cutie precum Lego și sudarea blocurilor

.

Blocurile sunt realizate la fața locului și sunt realizate din plăci de oțel realizate cu tehnologie internă

.

Sunt necesare 64 de blocuri pe pilon.

Numai greutatea totală ajunge la aproximativ 18.000 de tone.

Recent am construit toate blocurile pentru a finaliza cei doi stâlpi ai podului suspendat Canakkale

.

A trecut aproximativ un an de când am instalat chesonul.

În acest moment, ancorarea trebuie construită în același timp cu pilonul.

Ancorarea este o structură importantă care joacă un rol în susținerea

greutatea grea a cablurilor de oțel la sol.

După ce toate instalațiile de ancorare și piloni sunt terminate

, începem să conectăm cablurile.

În primul rând, este timpul să instalați un cablu auxiliar numit frânghie.

Trimitând frânghii peste ambii stâlpi.

Două frânghii sunt conectate în mijlocul mării folosind o remorcheră.

Acum, trăgând frânghia de pe ambele ancoraje și ridicând

frânghie pe pilon, prima

pasul este de a crea o pasarelă, o platformă de lucru

pentru muncitorii din câmp, folosind frânghia instalată la capăt.

Pasarela este o schelă funcțională instalată în aer,

iar cea mai mare parte a lucrării care conectează cablurile și placa superioară este

efectuată prin această pasarelă.

Lungimea podului suspendat Canakkale este atât de lungă încât

muncitorii își așează deseori mesele în mijlocul podiumului.

Odată ce sistemul de poduri este pus la punct, se poate spune că toate pregătirile pentru transportul

cablurile principale din Asia în Europa sunt acum complete.

Este timpul să conectați în cele din urmă cablul principal, floarea podului suspendat.

Se transportă un fir realizat din fire de oțel răsucite

folosind o frânghie de găurire preinstalată.

După transportarea a zeci din aceste fire

, sunt grupate împreună pentru a instala cablurile principale.

După aceasta, o frânghie este instalată prin agățarea unui fir de oțel perpendicular pe cablul principal

. În cele din urmă, este

timpul pentru instalarea topurilor pentru

oamenii și mașinile să călătorească în siguranță

. Poate că mulți dintre voi v-ați întrebat

cum se face vârful podului suspendat.

În primul rând, placa superioară este împărțită în mai multe bucăți, iar apoi a

troliul este instalat pe cablul principal pentru a ridica placa superioară și

agățați-l pe un cuier pentru instalare.

Nici măcar nu-ți imaginezi ...

așa

ajungi să conectezi unitățile superioare și de pavaj și construcții

Podul Canakkale finalizat

în 1915

este diferit, dar facem Canakkale

Strait Suspension Bridge Nelspruit

instalați suspensia deoarece strâmtoarea îngustă dintre mare și vânturile care suflă Fargo

Este un mediu dificil.

Intensitatea muncii este ridicată din cauza mediului sărac și a

situația de pe site a devenit mai dificilă din cauza recentei pandemii Corona 19, dar

membrii se încurajează reciproc și se unesc.

Și, ca recunoaștere a acestei realizări, podul suspendat Canakkale a fost

selectat ca Proiectul anului al Turciei

la cel mai prestigios eveniment din industria globală.

Se spune că până acum au fost primite 11 premii pentru acest proiect

. Podul suspendat Canakkale înregistrează în prezent 71% din procesul de construcție prin construirea ambilor stâlpi

.

După instalarea echipamentului pentru susținerea cablurilor podului suspendat de deasupra stâlpului,

cel mai important proces, lucrarea de așezare a cablurilor, este

a început. Acest proiect este un proiect de parteneriat public-privat,

una dintre cele mai bune zone de sk E&C și este

garantat să opereze profituri peste 16 ani de la finalizare.

Inclusiv perioada de construcție a modificării, vi se vor asigura profiturile din exploatare timp de 16 ani și 2 luni.

Cel mai lung pod suspendat din lume Podul Canakkale 1915

Atingerea E&C, sper că acest loc va rămâne

un reper al lumii dincolo de Turcia.

danutzu_1069

Apropo de podul 1915 Canakkale, montajul tablierului este in grafic, segmentele sunt ridicate si agatate,  fara a fi sudate, doar prinse intre ele provizoriu. Sudura urmeaza dupa ce toate segmentele sunt pe pozitie...
Se estimeaza ca toate segmentele sa fie sus pana la incepul lunii octombrie..

b1

#1692
Autostrada A18 Siracusa - Gela, tronson Ispica - Siracusa, Insula Sardinia Sicilia (copy, paste  :lol: :-[), Italia:
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

Dominik

Insula Sicilia, nu Sardinia  :)
You're in Steelers Country

b1

#1694
Tunelul Sandoy, Insulele Feroe:
   -Lungime: 10.800 m (35.400 ft.);
   -Traseu: între Insula Streymoy și Insula Sandoy;
   -Costul estimat: 860 milioane DKK;
   -Lățime: 9,5 m.;
   -Panta maximă: 5%;
   -Cel mai de jos punct: -147 metri;
   -Număr benzi: 2;
   -Va fi prevăzut cu taxă;
   -TMZA estimat: 300 - 400 vehicule;
   -Început construcție: 27 iunie 2019;
   -Se așteaptă ca tunelul să fie gata pentru trafic în decembrie 2023, după care feribotul Teistin își va înceta activitatea;
   -Stadiu foraj în capătul Traðardalur, Sandoy, 30 august 2021: 4.928 m.;
   -Stadiu foraj în capătul Gamlarætt, Streymoy, 30 august 2021: 4.280 m.;
   -Început forare în capătul Traðardalur, Sandoy: 27 iunie 2017 2019 (greșeală în articol);
   -Început forare în capătul Gamlarætt, Streymoy: 14 august 2019;
   -Stadiu, 30 august 2021: 9.208 m./ 10.800 m. săpați.



































Planul pentru construcția de tuneluri din Insulele Feroe:  :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop:


Concluzie: Feroezii sunt mult mai ambițioși decât românii. Vor mai trece câțiva ani până când vom vedea și noi niște tunele rutiere pe autostrăzile noastre.
Până atunci îi putem admira aici cum construiesc și RESTUL tunelelor.  :popcorn:
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.