News:

.

Main Menu

Drumurile Europei

Started by iuli, August 27, 2013, 07:23:53 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

florin74

#1500
Maine se inaugureaza podul de la Genova. PerGenova.
https://www.reuters.com/article/us-italy-bridge/genoas-new-bridge-puts-spotlight-on-how-italy-can-manage-recovery-idUSKBN24Y0FU?il=0

Incredibila realizare a companiilor Salini (acum se numeste WeBuild) si Fincatieri.
Pacat ca in Romania din cauza Impregillo nu au o imagine tocmai buna.
Mi-as dori sa revina din nou pe piata constructorilor din Romania.

In luna februarie 2019 se demola vechea structura ramasa in picioare a podului Morandi





survola

Tot despre podul de la Genova:

Dominik

Imagini din bord cu noul pod din Genova pe ambele sensuri.

You're in Steelers Country

Bulwyn

#1503
O harta cu planurile de deschidere pentru centura Praga:

https://zdopravy.cz/wp-content/uploads/2018/03/okruh.jpg


Plus o prezentare a sectiunii Bechovice - Modletice:




Sursa:

https://zdopravy.cz/spojka-dalnic-d1-a-d11-ma-po-roce-uzemni-rozhodnuti-zatim-nepravomocne-56183/

Morosanu

Pelješki most (Podul Pelješac) - un reportaj interesant despre drumurile de acces la pod si despre cum lucreaza Strabag in Croatia 24 din 24 de ore comparativ cu grecii de la Avax care o cam lalaie ca si aktorii de pe la noi invocand diverse scuze. Folositi Google translate cu incredere. In alta ordine de idei lucrarile la pod cam bat pasul pe loc din cauza elementelor de pod care sunt in intarziere ca trebuie sa soseasca din China si totodata lipsesc o gramada de muncitori (sudori inclusiv) vreo 200 care de abia acum au sosit din China si mai trebuie sa stea in izolare vreo 2 saptamani. Pentru ca chinezii, cu bani europeni, aduc totul de la ei, materiale, mana de lucru etc. o sa fie 90 si ceva % made in China.

https://www.jutarnji.hr/vijesti/hrvatska/prvi-smo-usli-u-tunel-debeli-brijeg-najvece-gradiliste-u-hrvatskoj-vidi-kako-busimo-nocu-15009091
Politica distruge tot ce atinge.

pentium10

Poze personale podul Peljesac Croatia.






Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

bogdymol

Autostrada A1 din Austria langa iesirea Vorchdorf. Pozele sunt de astazi. Era destul de mult trafic fiind un week-end de vara.

Spre Salzburg:



Spre Viena:

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

yetiman

#1508
O reprezentare grafica interesanta privind evolutia nr. de km de autostrada in Europa.



LE: Nu toate tarile sunt reprezentate.  :D Nu ma intrebati pe ce criteriu au fost alese....
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

gicu

Pacat de realizare. Toate invitatille de abonare si de like si restul spamului distrag atentia de la informatie.

interesantul

Clip facut după criterii cel putin ciiudate. Ungaria nu apare, Slovacia la fel, de exemplu..
ar fi trebuit sa fie si anii trecuti.... asa sunt niste chestii care cresc. Copilul ala da marfa proasta pe like-uri.
Am pierdut prin Romania 30 de ani...

rota

Inside Norway's $47 Billion Floating Highway

cezar-mario2012

 De prin Muntenegru, autostrada Bar - Bolijare:


Dominik

You're in Steelers Country

Morosanu

#1514
Cei care ati fost prin Croatia veti spune pe buna dreptate ca au drumuri de foarte buna calitate, tuneluri fara numar pe scurt o infrastructura excelenta la care multi dintre noi visam. Exista totusi si unele exceptii. Daca drumurile de vacanta v-au dus sau va vor duce pe insula Hvar trebuie neaparat sa parcurgeti acest tunel, tunelul Pitve, de fapt singura cale de acces terestra "normala" pentru localitatile din sudul insulei (se poate ajunge si altfel traversand crestele muntilor dar nu este de consiliat decat pentru 4x4). Interesant este ca tunelul a fost construit prin anii 60 pentru a trece conductele de apa dar a devenit ulterior rutier. Este neiluminat, neventilat, e sens unic alternat, are 2.30 m latime, 2.70 m inaltime si 1.4 km lungime. Este ca si cum ai intra intr-o mina - senzatia a fost ca si cand as fi intrat la salina Turda. Nu este consiliat pentru cei ce sufera de claustrofobie!

Politica distruge tot ce atinge.