News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Drumurile Europei

Started by iuli, August 27, 2013, 07:23:53 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Morosanu

#1125
Asta este costul constructiei, din care 85%, adica 688,16 milioane de euro, imprumut de la Exim Bank si 15%, adica 121,44 milioane de euro, e participatia statului, Muntenegru. Imprumutul de la chinezeasca Exim Bank e pe 20 de ani cu o perioada de gratie de 6 ani si cu o dobanda anuala de 2%.
Politica distruge tot ce atinge.

pasadia

Informatii despre A5-ul croat (intre M6-le maghiar si A1 bosniac): aici.

dr4qul4

mi se pare extrem de putin 20 mil E/km, asa ca ar trebui sa vedem ce maruntisuri mai include contractul:
- oare cat vor fi claimurile
- suma este finala (inainte de claimuri) sau e o estimare pentru un contract asemanator cu cel pe care l-am avut cu Bechtel-ul?
- au primit ceva scutiri de taxe vamale ? (chinezii au obiceiul  de a cere sa aduca din China tot - muncitori, utilaje si materiale de constructie, dar cer scutiri de taxe pt ele)
- alte "nimicuri"
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Morosanu

#1128
Nu stiu de claimuri, dar pentru tot ce aduc din China nu platesc niciun fel de taxa si pentru muncitorii chinezi la fel. Iar accizele pentru carburantul necesar in santier, au fost injumatatite.
Politica distruge tot ce atinge.

voicul

Ha!
Pai acolo sunt bani nu gluma.

Smokovac doar pe astea 2 le-am gasit care nu prea ar avea legatura cu captaul care este Bar.

Mai exista si altul?

cezar-mario2012

^ Autostrada începe de la Mrke (lângă Podgoritsa) și se termina la Mateshevo, în nord va merge de la Mateshevo către granița cu Serbia la Bolijare, iar în sud va merge către portul Bar. Pentru secțiunile de nord și de sud se duc tratative tratative. Sârbi duc tratative tot cu chinezi pentru a construi partea lor de autostrada Cacak - Bolijare.

voicul

#1131
Deci pentru cei 41 de km care duc nicaieri (gem A3 Turda - Gilau) ei aproape intra in faliment ...
Castigul de timp nu va fi rau in schimb - vreo 30 de minute.

Va fi cu plata autostrada sau cu vigneta?

cezar-mario2012

 Va fi cu porți, cum duc nicăieri ? De la Mateshvo ai drumuri către Serbia prin Kolašin - Bijelo Polje - Dobrakovo, Berane - Rožaje - Špiljani - Novi Pazar (drumul Mateshvo -Berane este în modernizare și extindere) și tot de aici poți ajunge la Canionul Tara via Kolašin - Mojkovac .


cezar-mario2012

#1133



cezar-mario2012

#1134
 Proiect colateral al autostrăzi Bar - Bolijare, centura Potgoritsei 9secțiunea de sud -vest):






Partea de sud, E80 din poză:



Și planul general, albastru autostrada de centură, roz centura de sud și viitoarele bulevarde, iar cu roșu bulevardele actuale:


Ionut

Germania este împinsă spre a introduce limite de viteză pe ,,autobahn", dar ministrul Transporturilor se opune

Germania este împinsă către o impunere a limitelor de viteză pe autostrăzi de Platforma Națională de Mobilitate a Viitorului, creată de guvernul federal, însă ministrul Transporturilor, Andrews Scheuer, susține că o astfel de decizie este împotriva bunului simț. Presa germană a publicat extrase dintr-un raport elaborat de Platforma Națională pentru Mobilitatea Viitorului (fostă platformă pentru mobilitate electrică) în care sunt recomandate o serie de măsuri pentru ca Germania să reușească reducerea nivelului de poluare. Printre acestea se regăsește impunerea unei viteze maxime de 130 km/h pe celebrele autostrăzi pe care astăzi germanii circulă cu mașinile lor puternice fără să-și facă griji de existența radarelor. Întrebat de jurnaliști despre această măsură, Andrews Scheuer, ministrul al Transporturilor, a spus că este o idee ,,împotriva bunului simț". Discuții pe marginea unui impuneri de limite de viteză pe autobahn-urile germane au mai existat, dar au fost închise mai devreme sau mai târziu, la presiunea populației, care vrea să-și păstreze această libertate.

Profit.ro

marinul

Am gasit o harta cu proiectele de autostrazi din Slovacia. Arata bine harta apar si cifre de traffic, detalii din proiect cat la % este tunel, viaduct, etc; pacat ca nu e si in engleza

http://cesty.ineko.sk/mapa

Morosanu

#1137
Iata un tabel cu tunelurile construite de chinezi in Muntenegru:
http://monteput.me/wp-content/uploads/2018/03/4-1.jpg
Si podurile/viaductele de pe aceeasi autostrada Bar Boljare:
http://monteput.me/wp-content/uploads/2018/03/3.jpg
Ma intreb la noi cat ar costa? Cred mult mai mult.....
Si atunci pretul total de 809.6 milioane euro care cuprinde 17.74 km de tuneluri (x2) si 6.1 km (x2) de poduri si viaducte, mai mult de jumatate (24 km circa) din cei 41 km ai autostrazii nu e deloc exagerat. E chiar mic.
Politica distruge tot ce atinge.

bogdymol

ASFiNAG, compania de autostrazi din Austria, ne arata ce s-a schimbat la ei in ultimii 10 ani. Mai demult, cam toate parcarile de pe autostrada fara benzinarie aveau toaleta ca in poza de sus. Astazi situatia e fix invers, iar aproape toate parcarile au toaleta care arata ca in poza de jos:

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

cristi5

35% din forajele la tunelurile centurii Stockholm sunt gata. Azi am trecut pe sub grinzile lansate chiar deasupra unui giratoriu... Drumul meu spre posta Atlassib Stockholm trece paralel cu santierul :)