Drumul Expres DEx Tișița-Albița

Started by Ionut, September 18, 2011, 12:41:39 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

stelian222

Se stie cumva traseul exact(sau cat mai aproape de adevar) pe care il va urma acesta autostrada? E cam ciudat ca tocmai s-au bagat recent o multime de bani in DN24/E581 iar acum sa bage alti bani.

Ionut

Cel mai probabil va fi fix pe langa DN24. E bine ca au reabilitat DN24 pentru ca pana cand va fi gata autostrada Focsani-Albita... oho, va mai trece vreme. Anunta acum PPP de la Ploiesti la Focsani, tronson extrem de aglomerat chiar daca de la Buzau la Focsani e un fel de 1+1,75 :) e vestitul DN2, extrem de aglomerat si fff periculos pana la Focsani mai ales. Deci e fff bine ca fac tronsonul si merge cu PPP pentru ca valorile de trafic sunt fff ridicate (nu mai vorbesc ca e plin de localitati si daca mergi pe Bucuresti-Focsani vei vedea sute de cruci pe marginea drumului).

mitsu

In mod clar, viitorul investitor in Ploiesti - Focsani isi va scoate banii si e bine ca se face in concesiune, altfel ne apuca 2025 cu ea. Mi se pare usor de construit, mi se pare necesara si usor de amortizat.

Eu insa as fi licitat-o la pachet cu operarea si administrarea Bucuresti - Ploiesti plus construirea sfertului de A0 nord-est (A2 - A3 - DN1, care ar fi adus si traficul spre si dinspre A2, ba chiar si A1, odata cu finalizarea A0 sud, plus traficul spre si dinspre Otopeni). Ar fi fost mai logic ca viitorul concesionar sa construiasca si bucata asta si astfel sa administreze toata autostrada de la Bucuresti la Focsani.

stelian222

Ce se mai aude concret despre acest proiect? va fi sau nu inceput macar pana in 2020?

Ionut


alecu26

in cazul putin probabil in care totul va merge snur pe concesiunile prezente....poate mai repede de 2020.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ionut

Bine, 2018, adica atunci vor fi gata concesiunile propuse acum. Hai ma, ce naiba discutam?! In fine, v-am mai zis, singura veste buna este ca vom avea ce discuta pe forumul asta si in 30 de ani de-acum inainte.

alecu26

eu ma refeream la semnare contracte si lansarea lor.

Oricum...doar nu crezi Ionut ca in 2018 o sa avem finalizate Comarnic-Bv, Pitesti-Craiova si A0?

In cel mai bun caz, cand totul merge struna vom vedea in santier Comarnic-Bv in 2015 primavara. Inca 4 ani in care iar totul merge struna...inseamna 2019 primavara.

Iar despre restul...sa asteptam sa faca pasi inainte. Deocamdata cate o stire doua apar doar despre Comanric-Bv. La restul nu cred ca se misca mare lucru.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ionut

Quote from: alecu26 on July 17, 2013, 01:48:33 PM
Oricum...doar nu crezi Ionut ca in 2018 o sa avem finalizate Comarnic-Bv, Pitesti-Craiova si A0?

Eram sarcastic in ultimul mesaj, am zis initial ca vorbim in 2020 despre Ploiesti-Albita. Noi sa fim sanatosi.


Tavi

pirt electoral ... hai sa nu imputim forumul

cove_adrian

Avand in vedere ca zilele acestea a aparut un draft/preview al MasterPlanului pe transporturi care va fi supus dezbaterii publice in 07.10.2014 sunt necesare urmatoarele precizari:

1. Autostrada Focsani-Albita e trecuta la categoria "diverse" adica Trans-Regio. Info aici: http://cursdeguvernare.ro/wp-content/uploads/2014/09/harta-masterplan.jpg
2. cea mai rapida,facila si sigura cale de acces pe relatia sudul, sud-vestul Romaniei (inclusiv dinspre capitala) spre estul tarii (spre capitala Republicii Moldova) nu mai este de interes pentru ROMANIA.
3. faptul ca Focsani-Albita este pe TEN-T comprehensive core nu reprezinta un argument pentru ROMANIA.
4. faptul ca cea mai mare vama de la estul Romaniei si relatia cea mai usoara si cea mai buna (via M1 Leuseni-Chisinau) face parte din Focsani-Albita nu e de interes pentru ROMANIA.
5. faptul ca aceasta sectiune a fost statuata prin coridorul pan-european IX la conferinta din Creta (1994), conferinta de la Helsinki din 1997 nu este un argument si o justificare (legala si oficiala) a necesitatii materializarii autostrazii pe valea Barladului.
6. faptul ca la Albita avem peste 57.607 camioane la intrare si 58.870 camioane la iesire, rezultand un total de 116.477 camioane fata de doar 20.625 la Sculeni nu este un argument destul de suficient pentru ROMANIA.

Asteptam cu nerabdare 07.10.2014 pentru dezbatere!
http://moldovavreaautostrada.ro
MVA - Moldova Vrea Autostrada
Miscare civica, independenta, apolitica

teocharis

unde si la ce ora va avea loc aceasta "dezbatere"?

ms.

cove_adrian

Din cate inteleg va fi la sediul AMPOST, adica la Bucuresti. Eu am trimis mailuri la presa locala si la partidele (din opozitie).
Din pacate nu pot ajunge la Bucuresti. Oare se accepta sugestii, opinii, sesizari si via e-mail, fax sau chiar posta?

http://moldovavreaautostrada.ro
MVA - Moldova Vrea Autostrada
Miscare civica, independenta, apolitica

disney

#29
Rugam generatiile viitoare sa faca poze si sa urmareasa evolutia lucrarilor.  :lol: :lol: :lol:

http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=100.msg70243#msg70243

Quote
Tinand cont de apartenenta sectiunii Focsani - Albita la Reteaua TEN-T Centrala, precum si de orizontul de implementare al acesteia reprezentat de anul 2050, precizam ca aceasta sectiune este inclusa in programul de constructie autostrazi asumat de Romania in negocierile cu Comisia Europeana.

De asemenea, subliniem faptul ca orizontul de timp al Master Planului este anul 2030, orice recomandare dincolo de acest orizont urmand a fi reconfirmata.

Probabil ca se refera de fapt la termenul maxim pana la care trebuie implementata reteaua TEN-T centrala (comprehensive).