Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 65 Guests are viewing this topic.

Cozak

10 zile!!!!10 zile!!!10 zile!!!10 zile!!!10 zile!!!10 zile!!!10 zile!!!10 zile!!!10 zile!!!10 zile!!!10 zile!!!10 zile!!!10 zile!!!10 zile!!!10 zile!!!
Ministrul Transporturilor, pe autostrada Timisoara-Lugoj: In zece zile cred ca se va putea deschide circulatia


Mininstrul Transporturilor, Dan Costescu a anuntat, joi, dupa vizita efecuată pe lotului doi al autostrăzii Timișoara-Lugoj, că deschiderea pentru circulație ar putea avea loc în maxim zece zile. Aceasta dacă vremea va permite realizarea ultimelor marcaje rutiere, operatiune care depinde de umiditatea de afară.
Ministrul Transporturilor a inspectat stadiul lucrărilor la autostrada Timișoara-Lugoj. La final, Dan Costescu a declarat că șoferii ar putea circula pe șoseaua rapidă în maxim zece zile.

"Mâine va fi vreme rea, dar pentru  weekend se anunță soare. Constructorul a spus că în șapte zile lucrătoare ar putea fi gata. Eu spun... în zece zile cred că se va putea deschide circulatia", a declarat ministrul Transporturilor.

El a mai precizat că lucrările sunt  influențate de starea vremii.

http://www.tion.ro/ministrul-transporturilor-pe-autostrada-timisoara-lugoj-in-zece-zile-cred-ca-se-va-putea-deschide-circulatia/1599048

alecu26

Quote from: cassyo on December 10, 2015, 10:32:51 AM
Zarurile  par sa fie aruncate privind amanarea. Cate amanari  vor mai urma ?  :|

O sa mai fie. Efectul OS3. Nimeni nu-si va mai permite sa se joace cu studiile geo si am impresia ca timpii si preturile au fost calculate pe baza experientelor din trecut, in care SF-ul se facea asa....90% din birou.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Cozak

Si o poza de grup cu sefii de la TS de pe lotul 2 Timisoara-Lugoj!


Sursa:tion

Germany


A656

as putea paria pe o bere ca deschiderea are loc in weekendul dinanintea craciunului. ca si anul trecut bucatile A1/A6 si acum doi ani A1 Deva-Simeria. le-am prins pe ambele proaspat deschise in drumul spre "casa". si erau destul de pustii. sunt curios cum o sa fie anul asta.

teocharis

Quote from: alecu26 on December 10, 2015, 05:09:08 PM
Nimeni nu-si va mai permite sa se joace cu studiile geo si am impresia ca timpii si preturile au fost calculate pe baza experientelor din trecut, in care SF-ul se facea asa....90% din birou.

probabil ai si dovezi ptr asemenea acuzatii extrem de grave.

alecu26

Quote from: teocharis on December 10, 2015, 05:41:14 PM
Quote from: alecu26 on December 10, 2015, 05:09:08 PM
Nimeni nu-si va mai permite sa se joace cu studiile geo si am impresia ca timpii si preturile au fost calculate pe baza experientelor din trecut, in care SF-ul se facea asa....90% din birou.

probabil ai si dovezi ptr asemenea acuzatii extrem de grave.

WHAT? Tu ai trait in Romania sau unde pana acum? Daca pe Orastie Sibiu se face pe bune studiul mai alunecau delaurile de pe OS4, si OS3? Ca sa nu mai zic de tunelul de pe OS4 care a aparut din cauza ca erau gresite cotele topo.

Sa mai amintim de Lugoj-Deva lotul 4, unde constructorul a gasit in ordine: o pestera de lilieci de care stia toata lumea, un depozit de cenusa de la Termocentrala Mintia, un cimitir de care stia toata lumea, o cariera de piatra care se vede din satelit si care afecteaza stabilitate autostrazi????

Si asta e doar varful icebergului, ca restul sutelor de studii de fezabilitate nu s-au implementat niciodata ca sa se descopera cat de gaunoase sunt.



Citeste si tu ziarele, despre studii de fezabilitate la unele proiecte facute si de 5 ori. Doar Sibiu Pitesti are vreo 2-3. Targu Mures - Iasi s-a platit acu vreun an nu stiu cate milioane de euro, si când vrea in sfarist domnul Ciolos sa se apuce de el, descopera ca sunt expirate.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ionut

Va rog frumos nu mai deviati de la subiect. In ultimele zile pe thread-ul A1 au fost foarte multe discutii offtopic.

horatiu.cosma

Daca domnul ministru a fost deja pe Timisoara-Lugoj lot 2, inseamna ca in urmatoarele doua zile se va da drumul la circulatie just like that, fara panglici si oficialitati?

hyp88

Nu am vazut stirea pe forum si nu stiu daca s-a discutat, eu unul am trait mereu cu impresia ca nu este nici un pericol finalizarea Orastie Sibiu pana in 2017. Acest articol m-a lasat cu gura cascata.

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Justitie/DNA+ancheteaza+toate+contractele+autostrada+Sibiu+-+Orastie

QuoteÎn cazul în care CNADNR ar fi trimis către reprezentanţii europeni o solicitare pentru obţinerea unui nou termen de finalizare a autostrăzii Sibiu-Orăştie, ar fi putut primi ca termen 31 martie 2017. Purtătorul de cuvânt al DG Regio subliniază că România mai poate face această solicitare până la sfârşitul anului.

alecu26

povestea e mai veche. Observi si data de pe rechizitoriu: 02/2014.
in plus, conform acestui articol, plangerea la DNA a fost facuta in 2012, conform acestui articol.

http://m.jurnalul.ro/special-jurnalul/anchete/boagiu-a-aruncat-in-aer-400-de-milioane-euro-de-dragul-lui-nelutu-iordache-699049.html
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

hyp88

Ok, inteleg dar pana pe 8 Decembrie nu a ajuns nimic la Comisia Europeana, de ce se asteapta mereu pana in ultima clipa riscand ca Romania sa plateasca din buzunar ~510 Mil Euro.

alecu26

la asta va cam trebui sa raspunda Neaga. Care pare ca a si mintit in aceasta privinta.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

cutter

Din informațiile mele, e mai degrabă e la AM POS-T problema și mai e doar o săptămînă să fie rezolvată, dar AM POS-T a ajuns cea mai mare frînă a proiectelor de infrastructură în România în momentul ăsta. Știu că toată lumea simplifică și vrea doar un vinovat, unul singur, dar mai căutați și niște nume de pe la AM, vedeți cărui minister îi e subordonat și în felul ăsta înțelegeți mai bine tabloul.

Quest

Deci la data zilei de azi, cu ocazia vizitei noului ministru al transporturilor (Dan Costescu), pe Timisoara - Lugoj Lot 2 avem:
progres fizic: 99,45%
lucrari certificate: 83%
lucrari platite: 78%

Cred c-o da in trafic pe 21.12.
Common sense will get you far !