News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 81 Guests are viewing this topic.

AlexIP

Quote from: alecu26 on November 24, 2015, 09:17:27 PM
De accidentul în lanț de exact acu 2 ani a uitat toată lumea?  Era suficient sa fie acolo 1-2 cisterne....și 1-2 autocare cu copii.

Eu aș aduce aminte accidentul ăla pentru gravitatea mică a rănilor din cauza autostrăzii. 41 mașini implicate, toate rear-end collisions, fără frontale, 2 oameni răniți mediu și 1 singur încarcerat, nici un rănit grav, nici un mort. Comparativ cu un accident tipic de DN care se lasă cu 1-2 morți și restul răniți grav.

Sper totuși ca tandemul Ciolannis să împingă puțin treburile. Nu de alta, dar pe la Ilia încă se întâmplă accidente mortale din lipsă de autostradă.

Ionut

Va rog discutati despre siguranta circulatiei pe topicul dedicat. Aici strict A1, nu accidente. Avem topic special. Multumesc!

sorinuss

Quote from: alecu26 on November 24, 2015, 08:24:39 PM
Quote from: sorinuss on November 24, 2015, 02:34:51 PM
Stii ce ma mira pe mine? Ai luat teapa odata cu Impreglio pe Sibiu Orastie si in loc sa reziliezi imediat orice contract mai are fantoma asta de firma in Romania tu tot ii finantezi pe Lugoj Deva.
Legal nu poți face ăsta fără sa plătești pagube enorme.
Pagubele enorme sunt facute deja...contractual vs executie Impreglio nu au cum sa castige... cel mult sa plateasca. Trebuie doar angajat de catre CNADNR (statul roman) o firma de avocatura serioasa (vezi cazul insula serpilor) In orice caz se va ajunge la o instanta international, cu solutionare nu mai repede de 4-5 ani. Dar trebuie dati in judecata. Eu unul nu as plati nimic pe Lugoj Deva

fuscobal

Nu stiu daca merge asa ... sunt contracte diferite, fiecare are cursul lui !

OIL1

Quote from: Ionut on November 24, 2015, 04:38:24 PM
Oricum noi mereu facem si fara sa stiti voi. :lol:

Pai stai asa, API solicita transparenta dar nu si ofera ? :)

cutter

Ce vrei să știi? Întreabă și ți se va răspunde.


ciprebbe

Ministrul Transporturilor a bagat conducerea CNADNR in sedinta pentru problemele de la autostrazi, iar unul din directori a fost revocat din functie / Pro Infrastructura: "Nu e suficient. Principalul responsabil este directorul general, Narcis Neaga"

http://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-20622621-ministrul-transporturilor-bagat-conducerea-cnadnr-sedinta-pentru-problemele-autostrazi-iar-unul-din-directori-fost-revocat-din-functie-pro-infrastructura-nu-suficient-principalul-responsabil-este-dire.htm
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

TibiV

Good job, cutter  !...
Oare de câte zile mai este nevoie ca ciprebbe să îşi modifice semnătura ?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut


rocklee

poate sa ne spuna cineva ...care este solutia tehnologica care o va folosi UMB- UL in zona pilotilor forati care sau rupt dupa ce au unplut suprafata sapata ...




dorum

eu zic ca au astupat pentru conservare peste iarna si se asteapta o solutie tehnica

fuscobal

#25466
Banuiesc ca alti piloti forati la adancime mai mare alaturi !

teea

Sa gindesti este dificil. De aceea, majoritatea oamenilor doar judeca ! Carl Gustav Jung

IlisescuV

Cel mai probabil o sa execute alti piloti in spatele celor care sunt rupti. O sa fie probabil mai adanci, de diametru mai mare si mai puternic armati.
Pilotii se pot executa si iarna, nu trebuie sa astepte primavara.
Ceea ce nu a specificat nimeni (cel putin eu nu am vazut) este daca pilotii s-au rasturnat sau s-au rupt.
Ceea ce nu inteleg la UMB este de ce nu au executat si grinda de coronament. Fara ea fiecare pilot lucreaza independent.

JohannDB

Quote from: rocklee on November 26, 2015, 09:16:23 AM
poate sa ne spuna cineva ...care este solutia tehnologica care o va folosi UMB- UL in zona pilotilor forati care sau rupt dupa ce au unplut suprafata sapata ...


Nu știu cât de "creață" ar putea fi ideea, dar dacă soluția ar fi ca autostrada să treacă peste această umplătură ?! Cu rampa și panta de rigoare, "umplătura" poate fi și "dopul" ce astupă golul provocator de alunecare, gol produs de săpătura pentru debleu; în situația asta, poate, n-ar mai fi necesari nici alți piloni mai groși și mai adânci... O părere de nespecialist în drumuri.