Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 76 Guests are viewing this topic.

ovidiutm

#25425
^^
Problema a fost cu lipsa rigolei de colectare apa pluviala de pe asfalt (la asa un rambleu era absolut necesara). Ma refer la o rigola perpendiculara cu autostrada. Se vede ca decupajul a favorizat formarea unui rausor care a spalat  binisor umplutura, cred eu neconforma. Si caile ferate stau pe un rambleu si doar in zonele cu probleme exista rigole pe lungimea lor.
Avem atatea organe de control CNADR, ISC, etc degeaba. Cred ca singurii care ar face treaba buna si la autostrazi este DNA!

rocklee

#25426
tot pe asa pamant nisipos e si nodul de la marginea ....oare consultantul de ce este platit ...nu sa supravegheze ce face constructorul .....am luat o  imagine de la Sorin Petrica de pe faceook ..dureros daca fac asa ceva ...O ADEVARATA MAFIE ....cnadnr constructor consultant ...bataie de joc la adresa noastra ...



nodul marginea



aceasta e inaltimea terasamentului numai din acelasi material



mergeam pe terasament  si iti intra piciorul in el dupa ce era compactat .... >:(

rusine sa va fie .. >:( >:(


pasadia

Quote from: cutter on November 21, 2015, 07:59:05 PM
Detalii despre problemele de pe Orăștie-Sibiu lot 3 într-un document prezentat ieri la Comitetul de Monitorizare POST.

Restul de documente de la comitet pot fi consulate aici.

De remarcat disputa nr. 5 (pagina 22). Italienii vor suspendarea lucrarilor.

paulmare

clauza aceea 16.1 va rog - ce spune ? Nu aveti contractul  ?

alecu26

Quote from: dorum on November 21, 2015, 01:56:00 PM
Quote from: alecu26 on November 21, 2015, 02:41:32 AM
Acum înțeleg prima data cum se va face acel ecoduct. Va fi un fel de cut&cover cu elemente rotunde. Se poate spune ca va fi al doilea tunel.de autostrada din Rom. No fain așa.

Alecu26, imi explici si mie cum se face? Ca tunelul CF de la Cunta? Se imbina arcele de cerc? Nu e deschiderea prea mare?

ceva de genul. Nu mi-e clar...dar eu as zice ca va fi cate o ""gaura"" pe fiecare sens. Intradevar....sa fie peste toata autostrada e mult prea mare deschiderea.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NGC

Quote from: paulmare on November 24, 2015, 12:43:02 PM
clauza aceea 16.1 va rog - ce spune ? Nu aveti contractul  ?

16.1 Dreptul Antreprenorului de a Suspenda Executia Lucrarilor

NGC

#25432
^^

Tot legat de documente, vedeti ca avem deja proiectele tehnice aprobate de CNADNR pentru toate zonele afectate de alunecari, mai putin cel din Septembrie 2014 pentru 7b modificat. Pentru 7b initial, proiectul este acolo.
Le gasiti in link-urile de la sfarsitul acestui mesaj al lui disney.

teea

#25433
interesant ppt-ul, creeat in stil cnadnr
ce nu a inteles inca cnadnr-ul, e ca italienii deja au suspendat lucrarile...
Sa gindesti este dificil. De aceea, majoritatea oamenilor doar judeca ! Carl Gustav Jung

neaghi

Parerea mea este ca daca nu vor face si peste DN, va fi cam degeaba pentru ca animalele trec de autostrada dar tot nu pot ajunge in padure, decit traversind DN-ul, chestie periculoasa pentru toata lumea.Considerind insa ca dupa finalizarea A1, circulatia pe DN va fi mult redusa sa zicem ca ar fi cumva acceptabil.Totusi ramine ideea de lucru facut de jumatate, mintuiala..ca merge si asa..

Si mai e o problema cu aceste ecoducte, ar putea incuraja braconajul e lesne de inteles in ce fel..

De asemenea, cred ca animalelor le va lua ceva timp sa se obisnuiasca cu noul traseu si, in mod sigur vor mai fi exemplare care sa incerce sa traverseze si pe alta parte nu numai pe ecoduct .


sorinuss

Stii ce ma mira pe mine? Ai luat teapa odata cu Impreglio pe Sibiu Orastie si in loc sa reziliezi imediat orice contract mai are fantoma asta de firma in Romania tu tot ii finantezi pe Lugoj Deva.

vancouver

Rezilierea este cea mai buna varianta pentru toate partile.

Conflictul Salini Impregilo cu CNADNR trebuie solutionat in instanta, toata lumea sa-si dea cu parerea acolo si sa nu ne mai incurce pe noi.

O expertiza serioasa sa stabileasca ce mai este de facut, iar costurile suportate Initial de la buget, pentru a merge repede Licitatiile trebuie in proceduri accelerate. Apoi se poate vedea, ulterior finalizarii lucrarilor, in ce masura acestea pot intra pe fonduri UE sau pot fi imputate Salini Impregilo.

Scopul trebuie sa fie finalizarea IMEDIATA a tronsonului lipsa de 200m, si in rest consolidarea corespunzatoare a tuturor zonelor cu probleme.


Ma intreb daca nu este chiar o situatie de forta majora, in care statul ar trebui sa poata mobiliza forte proprii, cum ar fi ale armatei, pentru refacerea urgenta a zonei de 200m lipsa, fie si la o calitate mediocra, dar atat cat sa se poata circula macar cu 80km/h in zona. Ar fi si un bun exercitiu, iar daca armata nu mai are capacitatea sa faca asa ceva, ar fi bine sa se doteze imediat cu un minim de utilaje, printr-un program urgent.


O alta varianta ar fi o actiune benvola, gratuita, a mai multor firme mari de constructii din Romania, Sub coordonarea directa a unor ingineri CNADNR, care sa faca o umplutura Standard, coform proiectului Initial. Macar o perioada autostrada sa fie circulabila. Eventual marita latimea rambleului (supradimensionat). Se mai poate arma pamântul cu plasa, astfel incat macar corpul drumului sa se comporte unitar si o eventuala fisura sa nu apara in interiorul zonei de rulare.


Solutii exista, vointa ne lipseste.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

istvan78

vancouver, visezi...  :(

Suna bine ce spui tu, dar pariul meu e ca nu vom circula din nou pe acest sector de autostrada mai devreme de primavara 2017. Da Doamne sa ma insel, dar eu nu cred ca CNADNR si MT au capacitatea administrativa sa execute ce propui tu acolo.

vancouver

#25439
Nu numai ca nu au capacitatea, deocamdata nici nu le trece prin cap.

Dar ceea ce propun eu NU SUNT VISE. SUNT SOLUTII SERIOASE. Le putem promova. Daca cineva gandeste si intelege importanta situatiei de pe lotul 3 Orastie - Sibiu poate ca se pune pe treaba.

Sincer, astea sunt situatii cand un presedinte (Johannis) sau un PM (Ciolos) ar trebui sa se bage si sa organizeze ceva. La nivel CNADNR nu putem sa ne asteptam ca functionarii de acolo sa solicite sprijinul armatei sau sa faca o actiune voluntara.

Iar atitudinea de a baga capul in pamânt (gen:  "vancouver, visezi... :( )nu ajuta pe nimeni. ORICINE poate avea initiativa si se poate implica. API de ex. ar putea sa ceara o intrevedere cu Ciolos pe aceasta tema.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.