Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 59 Guests are viewing this topic.


bridge

#25276
 :cheers: :gj:

alecu26

Quote from: jalemare on November 18, 2015, 03:01:24 PM
http://www.romanialibera.ro/actualitate/proiecte-locale/8-000-000-euro--irosite-pe-autostrada-lugoj-deva-399831

Oare o sa mai stea UMB sa termine proiectul? Momentan la cate probleme a gasit acolo, coroborat cu sublicitarea de 40.00% din buget....as zice ca e mai ieftin sa piarda cei 10% garantie de performanta.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

rocklee

#25278
 :vroomvroom:  :yikes: :thumbsup:.... 8)

luchiano

o dat drumu la TM-LG2 de la nod Topolovatu sau? de ce esti fericit?

ddfab

sa intelegem ca ai plecat, ai vazut, ai fost uimit, totul e in regula si ne asteapta o surpriza in curand?
de pe acum :cheers:

laszlo.robert


nrb

oare pentru Aciliu nu ar fi caz de forță majoră?? asta ar însemna remediere prin atribuire directă, ulterior se reglează plățile

cutter

Știe cumva cineva dacă în documentația Sibiu-Pitești sunt și coordonatele forajelor efectuate pînă acum în cadrul revizuirii?

pasadia

Si daca tot ai adus vorba despre acele variante de traseu, am mai intrebat si eu in stanga si in dreapta cate ceva. Iar de la oameni ce lucreaza pe mediu (nu pentru Romania) mi s-a spus cam asa:

Quotelegal, după finalizarea studiului de fezabilitate, trebuie să se înceapă procesul de evaluare a impactului asupra mediului, care să analizeze situația actuală, să prognozeze potențialele efecte negative și să identifice măsuri pentru eliminarea sau reducerea impactului. Evaluarea ar trebui să ia în considerare și faza de construcție și pe cea de operare. Odată studiul terminat, ar trebui să fie supus consultării publice, înainte de a se lua decizia de emitere a avizului de mediu.

În parcurile naționale nu sînt permise construcții, afară doar dacă sînt considerate de importanță națională. Cred că legea mediului 265/2006 prevede acest lucru.
Tipurile de proiecte care se supun evaluării impactului asupra mediului sînt enumerate în HG 445/2009, iar metodologia de evaluare în OM 135/2010.
Mai în detaliu (pentru activități la scară mai mică exclusiv în interiorul parcului) fiecare administrație de parc național stabilește în planul de management ce activități se pot desfășura în parc, în conformitate și cu OM 552/2003.

Nu sunt informatii atat de importante, dar partea boldata mi s-a parut interesanta. Cei care sustineaua ca OBLIGATORIU traseul va fi prin afara parcului s-ar putea sa se insele.

thor5

Quote from: rocklee on November 20, 2015, 08:57:09 AM
:vroomvroom:  :yikes: :thumbsup:.... 8)
Uimeste-ma!!! A reparat Imbecilio autostrada Cunta-Saliste si o deschide de Ziua Nationala!!!! Mai repede cred in calatoria spatiu-timp, vorba reclamei.

NGC

#25286
Quote from: cutter on November 20, 2015, 10:33:58 AM
Știe cumva cineva dacă în documentația Sibiu-Pitești sunt și coordonatele forajelor efectuate pînă acum în cadrul revizuirii?
Nu exista coordonatele exacte.
Exista doar paginile 52, 53 si 54 din raportul 2, cu locatiile aproximative.



Asa ca ar fi bine sa cerem raportul geotehnic.

NGC

Tronsonul inchis Cunta - Saliste

http://www.cdep.ro/interpel/2015/r8132A.pdf



Oare au gresit anul sau mileniul? :o :lol:

TibiV

Iarta-l Doamne ca nu stie ce vorbeste !....
:lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

yetiman

Asta denota "seriozitatea"de la MT, la fostul ministru.
Fraza incepe cu "...pana la sfarsitul anului 2016 iar datele sunt cu 2015!


,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu