Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 32 Guests are viewing this topic.

mariansb

la nodul Sebes-Lancram;se vede si asfalt pe o bretea







"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

mariansb

intre Sebes si Cunta se lucra la poduri,podete,dar si la terasamente













[/img]
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

mariansb

"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

mariansb

"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

bogdymol

A1, Arad bypass, inaintea podului peste Mures. Observati indicatorul electronic care ne aduce aminte sa purtam centura.



Si poze proaspete, de acum o ora:

A1, nod Giarmata (Timisoara). S-a asternut stratul de balast stabilizat si s-a protejat cu emulsie. La 7 zile de la asternere se poate pune stratul de baza de asfalt.





S-a lucrat si la santurile pentru scurgerea apelor:



Limita intre Arad-Timisoara si lotul UMB. Utilajele din poza apartin FCC:



Lotul UMB de aici pare a fi gata. A se observa paznicul care imediat s-a dat jos din compactor sa imi explice mie ca n-am de ce sa fac poze acolo...



Limita intre loturi inca o data...


^^ Acele bare metalice sunt folosite pentru a da cota corecta finisorului care asterne balastul stabilizat sau asfaltul.

PS: cum se vad pozele? Am schimbat site-ul de hosting.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

bogdymol

Poza urmatoare e facuta fix pe pasajul A1 peste DJ Timisoara-Lipova, deci la nodul Giarmata:





S-au apucat timid de lucru la un pasaj (drum agricol):



Acest semn imi spune ca s-au sfarsit toate restrictiile, deci pot circula legal cu 130 km/h?



MCV-ul e la datorie la nodul (inca inchis!) de la Ortisoara:



Una din zonele in care se fac reparatii:





Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

bogdymol

Alta zona cu probleme:





Aici tin minte ca era o trambulina de toata frumusetea...



Pasaj nefinalizat...



Stalpul din stanga (cel cazut la pamant) nu ar fi trebuit luat de acolo de catre Electrica? E in pozitia asta de dinainte cu cateva zile sa se deschida autostrada...



Ultima zona cu probleme e la pasajul peste CF Arad-Timisoara:







In zonele in care au fost cele mai grave probleme acestea au fost remediate (sau sunt in curs de remediere). Zicea o sursa secreta de pe aici ca vor sa schimbe intregul strat de uzura de pe AR-TM. Consider ca nu este deloc necesar acest lucru. Da, se vede ca au trecut o gramada de TIR-uri pe banda 1, dar asfaltul per general e bun (cu 2-3 mici exceptii).
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

ciprebbe

Pozele se vad excelent bogdymol!!! Felicitari.
Din ce fedem FCC pregateste conectarea si aducerea la cota cu lotul UMB  :)
Asta inseamna ca pe 30 avem toate sansele sa se deschida, inclusiv sa fie gata tot nodul de la Giarmata.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

iuli

Multumiri de poze bogdymol!
Deci am avut dreptate, legatura se face de catre FCC, la fel cum la Remetea se va face de catre UMB, teoretic, asta in cazul in care nu se uita sa se mentioneze clar in contract ca viitorul castigator al lotului 2 va face legatura.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Ionut

mariansb si bogdymol, multumim de poze!!! :cheers:

nenea_hartia

mariansb şi bogdymol: mulţumesc tare mult! De ce nu puneţi şi aici, doar nu e topicul unui singur om?

Quote from: bogdymol on September 16, 2012, 04:12:11 PM
Stalpul din stanga (cel cazut la pamant) nu ar fi trebuit luat de acolo de catre Electrica? E in pozitia asta de dinainte cu cateva zile sa se deschida autostrada...
Tocmai, că nu. Acel stâlp trebuie montat şi demontat celălalt, care e încă în picioare. Observi că stâlpul de jos e vopsit alb-roşu? Se numeşte balizaj. Cei doi stâlpi de înaltă tensiune (stânga-dreapta) care susţin conductorul ce supratraversează un drum trebuie mereu vopsiţi aşa.

Quote from: bogdymol on September 16, 2012, 03:56:11 PM
A1, Arad bypass, inaintea podului peste Mures. Observati indicatorul electronic care ne aduce aminte sa purtam centura.
Mă bucur că încă mai merge... :)

Quote from: bogdymol on September 16, 2012, 03:56:11 PM
PS: cum se vad pozele? Am schimbat site-ul de hosting.
Şi pentru asta îţi multumim cu toţii. Dar va trebui să-ţi schimbi şi semnătura de dincolo. :D

bogdymol

Quote from: nenea_hartia on September 16, 2012, 06:11:25 PMDe ce nu puneţi şi aici, doar nu e topicul unui singur om?

Acum pun si acolo :)

Quote from: nenea_hartia on September 16, 2012, 06:11:25 PM
Mă bucur că încă mai merge... :)

Da, merge. Sunt functionale si semnele electronice cu "reduceti viteza" de dinaintea IC3 si IC4, dar cel de dinaintea IC2 (pe sensul Nadlac-TM) e in faza de "TEST TEST TEST" de o luna...

Quote from: nenea_hartia on September 16, 2012, 06:11:25 PM
Dar va trebui să-ţi schimbi şi semnătura de dincolo. :D

Propune tu o semnatura noua si daca e ok o modificam :P
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

sebba

si ptr ce ne trebuia chestia aia electronica acolo?

daca ar fi implementat un sistem mai amplu de senzori si de indicatoare care sa fluidizeze circulatia... as intelege... dar asa?
mai bine ar fi cumparat inca o basculanta de popice ptr marcaje si ar fi semnalizat zonele in lucru din timp, cu cateva sute (mii?) de metri inainte de zona afectata...
Sailing away! S/Y Haimana

BoGDaN

este ok si acest indicator de centura. orice indicator sau panou electronic de avertizare denota modernism.

jailor

#3464
Quote from: sebba on September 16, 2012, 09:08:50 PM
si ptr ce ne trebuia chestia aia electronica acolo?

daca ar fi implementat un sistem mai amplu de senzori si de indicatoare care sa fluidizeze circulatia... as intelege... dar asa?
mai bine ar fi cumparat inca o basculanta de popice ptr marcaje si ar fi semnalizat zonele in lucru din timp, cu cateva sute (mii?) de metri inainte de zona afectata...
Indicatorul ala e pt diverse lucruri care pot aparea in scurt timp..atat de scurt si de neprevazut incat nu se poate monta indicator permanent pt ele.De exemplu poate aparea mazga, ambuteiaj, vant/viscol, etc. Atat timp cat nu sunt astfel de probleme, ca sa nu stea oprit, au pus si ei pe asta cu centura si evident sa stie lumea ca functioneaza(asa cum pe panourile mari centrale sta ceasul daca nu e nimic de semnalat)