Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 28 Guests are viewing this topic.

radutm

#3435
Miscari de trupe la nodul de la Giarmata, azi pe la ora 11:

Abia acum se fac canalale de scurgerile pe bretelele nodului:

In capatul dinspre Lipova:

Facut din mers, dar se intrevede ca asfaltul e acolo:

Macara pe podul peste DJ:


Scuzati calitatea imaginilor, in afara de una, sunt facute din mers (nerecomandat pt. soferi!). Din pacate nu am reusit sa prind fasia neatacata dintre tronsoane, dar si acolo erau miscari de trupe, nu mi-e clar daca se pregatesc si de ea.
cont inchis

Grivei


iuli

Termen realist 30 septembrie dupa cum arata activitatea pe teren la ultima mea vizita.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Ionut

Merci Radu pentru poze & Grivei pt vesti! Deci la final de luna mergem pana la Izvin. Daca se mobilizeaza pot deschide si nodul Giarmata. Asteptam cu nerabdare vesti pentru licitatiile pornite acum ceva vreme...

davyl

Imi aduc aminte cand imi spuneai ionut ca autostrada e fragmentata din cauza ca loturile astea care sunt acum in licitatie, atunci erau "in aer". Pacat ca nu s-au miscat mai repede. Era ceva extraordinar sa fi putut merge la jumatatea lui 2013 de la Nadlac macar la Lugoj daca nu la Sibiu...

Sa speram ca licitatiile vor merge repede... si fara contestatii...

radutm

E clar ca ne dorim cu totii sa vedem cat mai repede o autostrada cap-coada, dar eu cred ca trebuie sa ne uitam si la pasii intermediari, adica la faptul ca se vor rezolva mai intai o serie de puncte nevralgice si se va fluidiza traficul pe cele mai importante artere.

Cred ca daca anul viitor, pana in toamna, se va putea merge pe autostrada pe Deva-Sibiu impactul asupra traficului va fi enorm. chiar daca pe portiuni va fi pe un singur fir sau in alte forme provizorii, nu conteaza. Numai daca ne uitam la centura Sebesului, chiar si provizorie, ne dam seama ce impact enorm are.

Despre impactul Giarmata - Izvin asupra traficului din nordul Timisoarei ne-am lamurit, va fi foarte utila. De asta eu raman adeptul deschiderilor treptate, partiale, sub santier, dar care fluidizeaza traficul. Nu mai cred demult in solutiile "deschiderilor la cheie" in care invariabil ne poticnim, intarziem si la final tot nu iese cum trebuie. Cazul UMB este o exceptie pozitiva, dar daca am fi facut pe desteptii si pastram un singur tronson mare, de la Giarmata la Lugoj, mai asteptam mult si bine.

cont inchis

iuli

Quote from: radutm on September 14, 2012, 04:49:53 PM
[...]
De asta eu raman adeptul deschiderilor treptate, partiale, sub santier, dar care fluidizeaza traficul. Nu mai cred demult in solutiile "deschiderilor la cheie" in care invariabil ne poticnim, intarziem si la final tot nu iese cum trebuie. Cazul UMB este o exceptie pozitiva, dar daca am fi facut pe desteptii si pastram un singur tronson mare, de la Giarmata la Lugoj, mai asteptam mult si bine.

Si eu am fost la fel ca si tine cu tronsonul Arad - Timisoara dar acum imi dau seama ce efect negativ a avut aceasta decizie. Nici pentru client nu a fost buna pentru ca acum iarasi se circula pe ea ca pe un DN nici pentru constructor care a asteptat si cred ca inca mai asteapta bani dar in schimb trebuie sa plateasca reparatii pe care nu le-ar fi facut in mod normal.
Mai bine sa se bata palma cat totul e gata si lumea sa circule safe.
Cazul UMB pe lotul asta e putin mai special si nu stiu daca e bine de dat mereu ca exemplu desi e bun si ca sperietoare pentru altii.
Daca am stat 22 de ani fara autostrazi acum nu murim daca mai stam cateva luni sa se termine, nu sa se inceapa, pentru ca in afara de 4 loturi peste tot se munceste (mai mult sau mai putin).
Nu am inteles insa de ce anume se plangea davyl ??? Ca e impartita autostrada pe loturi?
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

lautaxi

Am auzit pe cineva vorbind ca pe Deva-Orastie doar Straco are probleme grave cu banii si au oprit de tot lucrarile pe Simeria Veche-Orastie, Strabag lucreaza pe rupte la Simeria-Deva.Poate sa ne zica cineva ce face Straco pe Orastie -Sibiu lot 2  ca sa ne dam seama daca intradevar e naspa situatia la ei ?.......( mi se pare ca si in filmul lui Eurocopter la Straco nu era nici o miscare)

mariansb

A scris dincolo alecu26 ca s-a reluat lucrul pe Orastie-Simeria.
Maine o sa fac un drum Alba -Sibiu si o sa va tin la curent cu ce se intampla pe loturile 2,3,4
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

lautaxi

De licitatii ce se mai stie ? asa mult dureaza?

Ionut

Nu se stie nimic... :( Singura veste este de aici, legata de A3. Bine, avand in vedere ce a declarat in restul acelui articol, eu n-as baga mana in foc pentru acest termen de o luna pentru Gilau-Nadaselu. De A1 n-am auzit nimic nimic, nici macar de la surse. :D

cineva

Dupa ce se anunta rezultatele incep constestatiile? Sau se anunta cand e totul stabilit?

Ionut

Se anunta castigatorii si apoi incep contestatiile. Contestatiile se depun la CNSC (Consiliul National pentru Solutionarea Constestatiilor), un fel de tribunal (nu este instanta judecatoreasca), si daca li se dau dreptate contestatarilor se poate ajunge chiar la reluarea licitatiilor. Daca nu se trece de CNSC atunci licitatia merge mai departe si in acest caz contestatarul poate depune actiuni in justitie sa se judece mai departe.

Ionut

QuoteAșezare romană din secolul II descoperită la Șibot, pe traseul Autostrăzii Orăștie-Sibiu






sursa: Alba24

mariansb

Ieri am mers de la Alba la Sibiu si din ce am vazut de pe DN1 cea mai mare mobilizare era pe lotul Straco.Chiar m-a surprins ,pt. ca in nicio sambata nu mai vazusem asa o efervescenta la ei.Vor veni si ceva poze imediat.
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell