News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 58 Guests are viewing this topic.

rocklee

datimi voie sami exprim si eu pareria la stirea care circula ....in acest moment ...si face aceasta valva ...potrivit stiri din acest ziar

http://www.tion.ro/probleme-grave-pe-lotul-2-al-autostrazii-lugoj-deva-potrivit-unui-studiu-efectuat-de-cnadnr/1589807

citez...comform capital care citeaza surse din cnadnr ...17 km din lotul 2 al autostrazi lugoj -deva ar putea fi demolati pentro ca sau folosit materiale de proasta calitate ...

pun la indoiala aceste informati  ...cum sa demolezi 17 km de autostrada ...parca e prea de tot ...

or fi ceva probleme dar ...sa devolezi 17 km pote fi o stire bomba ...dar si o minciuna mare de tot ...care vad ca a prins bine .....

florin74

#25186
Eu imi aduc aminte de o afirmatie postata anterior pe forum, in care se spunea ca au probleme cu pamantul, nu gasesc in zona (cred ca anul trecut prin primavara vara spuneau asta), si ca ii incurca faptul ca nu pot aduce pamant pentru terasament din zona cu tuneluri. (de unde planuiau initial sa aduca). Ceva ceva adevar exista, sa vedem ce o sa iasa. Banuiesc ca gropile semnalate de unii colegi la ultima filmare la asta se refereau.(faceau testele si verificarile). Daca se adevereste, cred ca e ultima lucrare pe care o mai vede Impregilo-Salini in Romania in urmatorii 10 ani.

alecu26

ei nici chiar asa Doru. Nu poti face asta legal nici dupa 10 contracte executate asa.
Dar ce pot eu sa remarc:
1. Cel putin CNADNR se sesizeaza dupa doar cateva rapoarte de neconformitate. Evident ca scandalul public cu cele 300 de rapoarte practic ignorate...isi face efectul. Acum sufla si in iaurt.
2. Declaratiile cam sunt la fel de calme si de ""light"" ca si la aparitia anul trecut a primei fisuri pe OS3. ""totul e superficial, vom monitoriza, vom vedea...e ceva normal...etc""
3. Sper sa faca ceva CNADNR odata cu acele tunele. Si sa le prelungeasca pana la dracu in praznic. Nu i-as mai lasa pe Impregilo sa execute alt debleu mai adanc de 5 metri in Romania ever. Sa mearga in calcarele lor din Italia....sau pe unde au mai lucrat.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Quest

Quote from: florin74 on November 10, 2015, 12:55:58 PM
(...)
Daca se adevereste, cred ca e ultima lucrare pe care o mai vede Impregilo-Salini in Romania in urmatorii 10 ani.

Cu conditia ca pretul minimal sa nu mai fie considerentul principal in decizia de atribuire a unui contract. L-am auzit cred ca pe Teodorovici de o asemenea tentativa de schimbare legislativa.

Partea ciudata e ca Salini nu stiu sa fi avut reputatie proasta in RO, au facut jointul cu Impregilo, in care Salini e firma mama, si totusi Impregilo se impune cu smecherii penale !?!?
Common sense will get you far !


iuli

#25190
^^

E adevarat ce spui. Planul lor era sa aduca pamantul din acea zona, dar cum nu le-a iesit faza cu acele deblee au inchiriat de pe un deal de langa Margina. Acum cat de bun e pamantul sau cum au incercat sa optimizeze costurile la tasare panand mai putin material de umplutura asta nu am de unde sa stiu.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

vancouver

Parerea mea legat SALINI IMPREGILLO:

Daca va aduceti aminte, si pe Sibiu-Orastie lot 3 Impregillo a asternut foarte repede asfalt pe zone intinse, INAINTE CHIAR DE ASTALDI, STRABAG sau STRACO. De ce oareeee?
Posibil pentru ca au facut repede - repede straturile de pamant / balast si pac asfalt, lucrarile de dedesubt ascunse si consultantul mituit sa zica ca e bine.

Mie mi se pare strigator la cer ca inca NU A PICAT NICI UN CAP ca urmare a inchiderii lotului 3 din Orastie-Sibiu. ESTE INADMISIBIL SA SE INCHIDA O AUTOSTRADA LA UN AN DE LA INAUGURARE SI NIMENI NU ESTE DE VINA !!! VA GARANTEZ ca Impregillo nu putea sa faca ditai PUTREGAIUL fara sa mânjeasca pe cei care trebuiau sa-i controleze.

Si asa fac si acum: REPEDE REPEDE asfalt, ca nu vede nimeni. Nu aveau mare lucru facut si brusc apare asfaltul peste ditai straturile...


Iar treaba cu platile de 99,6% pe Orastie-SB pute la fel de rau !!!, in conditiile in care la noi se obisnuieste sa se plateasca cu maaaaare maaare intarziere. Bechtel, care avea acei 5% penalizare de intarziere, a castigat milioane asa (ce-i drept si dobanda la care statul trebuia sa se imprumute sa plateasca eventual mai repede, tot in jur de 5-6 % era in acele vremuri).
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Dan74

In legatura cu traseele pentru Sibiu-Pitesti am scris si pe forumul CNADNR de un posibil traseu nou:
Eu cred ca ar fi de discutat o combinatie intre traseul 1 si traseul 3, adica de pe traseul 1 de la Surdoiu sa se mearga in directia Radacinesti-Scaueni de unde sa urmeze traseul 3. Mai exact de la Surdoiu sa se urmareasca drumul catre Dangesti apoi sa mearga spre Radacinesti si de acolo spre Scaueni. Avantajul acestui traseu consta in faptul ca inaltimea maxima pe acest traseu este de circa 750 m.

adiarc

http://www.turnulsfatului.ro/2015/11/10/cnadnr-cauta-alt-constructor-pentru-refacerea-autostrazii-demolate/

Acum 2 ani a-ți dormit sau pt asta vi s-au dat "somnifere" speciale de "inchis" ochii ?
Încă aștept implicarea DNA
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Pellady

#25194
Quote from: Quest on November 10, 2015, 11:38:41 AM
Pellady ce inseamna 'a sufla prea tare intr-un foc nou' ? Si pe OS3 au pus asfalt, iar sub era "putregai" (inteleg infiltratii masive de apa, de la drenaj insuficient).

Asta inseamna:

Quote from: NGC20 on November 10, 2015, 02:19:02 PM
http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/comunicat%2010.11.2015.pdf

Adica: "Pana la aceasta data, lucrarile sunt realizate in conformitate cu proiectul de executie si Caietul de sarcini,... In functie de rezultatele primite de la laboratoare, cele 4 neconformitati VOR FI stinse sau nu" Haideti sa nu stricam drumul repede de parca ne-ar face o deosebita placere ca acel constructor a fost prins facand ceva gresit. Sa l-e acordam si circumstante nu sa-i judecam din start cum am aflat ceva in neregula. Eu am circulat in ultima perioada la Timisoara si am fost impresionat de volumul de munca depus pe DL2 (nu puteam face poze eram la volan). Acum se da un comunicat si repede ii punem sa scoata toata lucrarea ca sa nu zic si eu ca s-o demoleze. Haideti sa asteptam decizia finala a laboratoarelor si a expertilor.

paulmare

"Dacă scoatem din discuție toate procedurile legale de achiziție ce se impun, refacerea terasamentului pe cei 200 de metri nu ar fi o lucrare care să consume mai mult de o lună, o lună și jumătate."

si la primavara o demoleaza din nou probabil

dorum

normal ca asteptam, ca doar nu ne ducem peste ei sa facem revolutie... dar "BLACK LIST" ar trebui sa scrie pe Salini-Impregillo la urmatoarele licitatii; si sper din tot sufletul sa se implementeze acest sistem in achizitiile publice.... sau na, daca nu se poate (nu ma pricep), macar o analiza la SANGE a ulterioarelor oferte ale acestei companii...

cricric

Eu as merge pe un black list la nivel UE

Ionut

Va rog sa purtati discutiile conexe despre constructori pe topicul dedicat! Aici strict A1.

Germany

Salut tuturor!

Chiar credeti cä se deschide în Decembrie tronsonul TM-Lugoj ?? Din câte am înteles se mai deschide, tot anul acesta, încä un tronson de la "Traian Vuia" spre Deva. Cât de adevärat mai este si "zvonul" ästa ? :)

De obicei suntem amânati....cam de fiecare datä :(

O zi bunä