Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 50 Guests are viewing this topic.

rocklee

grinzile care ies pe la nodul simeria si vin noaptea ...daca  erau metalice si de culoare verzi  :) ...mergeau la podul peste mures lotul 3 ...mam intilnit si eu cu asa ceva  .. mergand la servici  la o ora de dimineata ......  :D

alecu26

naspa e...dar nu ar trebui sa ne mire.

Lupul isi schimba parul dar naravul ba. Nu ma mira ca italienii...nici acum in al 12-lea ceas nu au adus know-how-ul lor in constructia autostrazii. Nu au adus sistemul lor de calitate care sa fie impus. Probabil tot asa...au angajat cate unul de ici de acolo...care oricum il doare in fund ca la sfarsitul proiectului pleaca oricum la alta firma (exemplu clar e Maltauro...care dupa ce au castigat Nadasel Mihaesti au angajat la pachet tot grupul responsabil de dezastru de pe Lotul 3).

Evident ca Maltauro se bucura. Unde mai gasesti italieni deja cu experienta in piata romaneasca....gata de angajat ca o echipa intreaga? (probabil si la pret de discount...ca sunt complet idioti....nici macar sa fure nu stiu).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NGC

Quote from: NGC20 on October 27, 2015, 08:31:57 PM
Quote from: NGC20 on October 27, 2015, 10:53:40 AM
Iar aici ce fac cei de la Salini - Impregilo? Demoleaza deja? :lol:



Intamplator am dat peste o poza mai veche in acest articol despre lotul 3 Orastie - Sibiu.



Se observa vreo asemanare?

Oare am avut dreptate?

alecu26

Quote from: rocklee on November 10, 2015, 10:27:12 AM
grinzile care ies pe la nodul simeria si vin noaptea ...daca  erau metalice si de culoare verzi  :) ...mergeau la podul peste mures lotul 3 ...mam intilnit si eu cu asa ceva  .. mergand la servici  la o ora de dimineata ......  :D

erau de beton. As fi recunoscut grinzile pentru podul Mures.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

jalemare

Asta chiar ar fi tupeu maxim!
S-a dus si visul cu cei 17 km dati in trafic pana vara viitoare...

Skynick

QuoteSurse oficiale din cadrul Companiei Naționale de Autostrăzi ne-au declarat că o porțiune din cei 17 km de autostradă, aflați pe lotul 2, cuprins între Lugoj și Deva, anunțați a fi dați în folosință la sfârșitul acestui an, ar putea fi demolată din cauza faptului că s-a constatat folosirea materielor de slabă calitate ca și la autostrada Orăștie-Sibiu. ,,Avem un raport în urma unei expertize efectuată pe lotul 2 al autostrăzii Lugoj-Deva. Materialele de construcții care ar fi trebuit puse în corpul autostrăzii nu au fost găsite de experți, dar au fost plătite de către Compania Națională de Autostrăzi. În expertiză este precizat că trebuie demolată o anumită porțiune de autostradă pentru că s-au constatat lucruri foarte grave. Am cerut o nouă exepertiză pentru a stabili dacă firma de construcții a respectat proiectul", ne-au explicat sursele citate.

de http://www.capital.ro/exclusiv-o-sectiune-a-lotului-2-de-autostrada-lugoj-deva-urmeaza-sa-fie-demolata.html




Pellady

#25176
Eu zic ca sa nu suflam prea tare intr-un foc nou. Daca erau probleme mari credeti ca mai turnau asfalt pe portiunea respectiva? De la Traian Vuia inspre Margina se lucreaza.

alin_simeriaveche

Am avut sperante ca poate poate in decembrie se va inaugura A1 pana in Margina si speram sa vin acasa de la Arad pe autostrada, sa nu mai vin pe drumul vechi....dar nici o sansa

sorinuss

Si Neaga nu stia cui ii da banii pe SF?  Sau cum lucreaza italienii de la Salini?  Aiurea, ar trebui sa facem plangere la DNA

Quest

#25179
Quote from: Pellady on November 10, 2015, 11:11:58 AM
Eu zic ca sa nu suflam prea tare intr-un foc nou. Daca erau probleme mari credeti ca mai turnau asfalt pe portiunea respectiva? De la Traian Vuia inspre Margina se lucreaza.

Pellady ce inseamna 'a sufla prea tare intr-un foc nou' ? Si pe OS3 au pus asfalt, iar sub era "putregai" (inteleg infiltratii masive de apa, de la drenaj insuficient).

Gind la gind NGC20, la auzirea stirii si eu m-am gindit la acest punct din LD2 din care in 25.10 se extragea o sectiune verticala de layere ale A.

Intrebarea este care sint verigile ce intretin minciuna ce pleaca de la Constructorul X si ajunge pina la CNADNR, care plateste cu buna credinta ceva ce nu s-a facut ? Ptr ca deja se poate constata urmatorul pattern: materiale proaste ptr 'cost reduction' -> certificarea a ceva ce nu s-a pus -> plata CNADNR in necunostinta de cauza -> autostrada prost construita.
Common sense will get you far !

sorinuss

#25180
Ar trebui urgent reziliat contractul cu Salini pe segmentul LD. Indiferent de costuri ar trebui refacute portiunile cu probleme de pe OS. Si apoi tras linie, mai rau nu are cum sa fie.


gdaniel

#25182
Quote from: alecu26 on November 10, 2015, 10:28:33 AM
Quote from: rocklee on November 10, 2015, 10:27:12 AM
grinzile care ies pe la nodul simeria si vin noaptea ...daca  erau metalice si de culoare verzi  :) ...mergeau la podul peste mures lotul 3 ...mam intilnit si eu cu asa ceva  .. mergand la servici  la o ora de dimineata ......  :D

erau de beton. As fi recunoscut grinzile pentru podul Mures.

Poate erau pentru supratraversarea de pe LD lot3 intre nodul Ilia si podul peste mures, a pus Alin_simeriaveche, cu 5 pagini in urma, o poza din tren cu o deschidere care mai avea nevoie de grinzi.

stangabriel

#25183

http://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_proiecte-20575419-probleme-autostrada-a1-lugoj-deva-lotul-2-posibile-erori-executie-impune-refacerea-anumitor-portiuni-compania-autostrazi-demarat-verificari.htm

Directorul CNADNR: "Nu se pune problema unei demolari. Am pornit niste verificari pornind de la cateva rapoarte de neconformitate"

Contactat de HotNews.ro, directorul CNADNR Narcis Neaga infirma posibilitatea ca Lotul 2 din Lugoj - Deva sa fie demolat, total sau partial, dar ca intr-adevar Compania a inceput sa faca verificari privind executia lucrarii pornind de la niste rapoarte de neconformitate.

"Noi am pornit la niste verificari pornind de la rapoartele de neconformitate. Sunt patru rapoarte care practic se repeta. Am trimis Directia de Calitate acolo sa faca niste verificari independente. S-au luat mostre, s-au luat carote si ele sunt acum la laboratoare", a declartat Narcis Neaga pentru HotNews.ro

Dar citatul urmator e crima.

"Daca testele noastre confirma ca acolo sunt probleme, nu ezitam si ii punem sa scoata tot. Nu demolat, ca nu se pune problema de demolat"

Care va sa zica, se scoate fundatia fara sa se deranjeze asfaltul sau stabilizatul.

dorum

Ar trebui reziliat ACUM, dati in judecata si executate garantiile... deja e prea muult... nu neg ca poate fi o stategie a CNADNR...dar daca se confirma e naspa....