Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 66 Guests are viewing this topic.

adiarc

De aceea ( plus alte argumente, gen Sibiu-Orăștie lotul 3 ) sunt adeptul a câtor mai multe tuneluri
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dr4qul4

Se poate calcula (aproximativ) altitudinea la care vor fi realizate tunelele: Tunelul Poiana va avea doar 1700 m ceea ce inseamna ca va fi la o altitudine de 650-750 m (depinde cat de mari vor fi si debleele din capete). Adio tunel de baza de 6 km lungime. Autostrada va fi cocotata!! Spre VO exista o diferenta de nivel semnificativa, astfel incat vom avea si un viaduct mare dupa tunel!

Primul "varf" este Mamoaia, unde avem tunel de 1300 m. Aici autostrada nu va urca la mai mult de 500 m. Varfurile de la km 90-110 sunt cele din defileu. Acestea sunt de fapt pinteni (cel mare este probabil cel de la Lazaret). Aici autostrada va merge pe deasupra Oltului, la ~450 m.


PS. Atentie: Numerotarea din SF este de la Sibiu la Pitesti, iar cea pusa la dispozitie de colegi este din sens invers!!!
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

adiarc

Ar fii o greșeala mare anularea acestuia si cocotarea ei
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dr4qul4

Un tunel de 6 km va avea restrictie de 80 km/h. La fel ca si cele din defileu, vor fi facute fara banda de urgenta.

Desi cocotata la 700 m, nu se va simti diferenta foarte mare dinspre Pitesti (unde urca lin). Singura problema va fi intre Poiana si Cornet, unde in 14 de km va cobora 250-300 m.

Asadar va fi nevoie de o a 3-a banda doar pe sensul Nord-Sud.

Nu vad o asa mare problema sa urce la 700 m (posibil sa fie chiar mai putin), mai ales ca zapada nu rezista foarte mult acolo (e acel vant de foehn) si nu vor fi nici viscole!
Pana la urma este o autostrada montana. Noroc cu Oltul ca altfel tb sa o urcam la peste 1500 m :))
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

istvan78

Quote from: dr4qul4 on November 09, 2015, 01:49:14 PM
Desi cocotata la 700 m, nu se va simti diferenta foarte mare dinspre Pitesti (unde urca lin). Singura problema va fi intre Poiana si Cornet, unde in 14 de km va cobora 250-300 m.

Mie-mi pare mai mare diferenta de nivel. Daca tunelul iese la 700m (cu tunel de 1700m nu cred ca iese mai jos), iar Oltul e la 300m, sa zicem ca autostrada ramane la 350, dar tot de cel putin 350m.

Quote from: dr4qul4 on November 09, 2015, 01:49:14 PM
Asadar va fi nevoie de o a 3-a banda doar pe sensul Nord-Sud.
Eu vad necesara banda a 3-a pe ambele sensuri. La declivitate de 3-4% ce se intinde pe mai multi Km, trebuie sa limitezi viteza camioanelor la 60-70Km/h. Fiind doar doua benzi rezulta limitare si pe a doua banda la 90Km/h. Ca exemplu vezi Brennerul, cu limitare la 60Km/h pentru camioane si 80Km/h generala pe coborarea spre Nord.
In plus ar fi necesare pe coborare si acele rampe cu pietris pentru oprirea de urgenta a camioanelor (cum se numesc in Romana?).

dr4qul4

De la Tigveni pana la Salatrucu, pe DN-ul actual nu ai impresia ca urci! Desi sunt 300 m in 20 km!!! Dar panta urmeaza valea raului si este constanta., undeva intre 2 si 3%...

Dupa Salatrucu situatia se schimba... Avem mai multe urcusuri si coborasuri, astfel incat pentru a cobori/urca cei 350-400 m (aici ai dreptate, nu vor fi doar 300) vom avea si rampe de 4-5%. Poate doar inainte de tunel Poiana sa avem o a 3-a banda de la Salatrucu, dar va fi mult mai scurta decat pe partea cealalta! (vezi ca am pus pe 1 ianuarie o poza de pe DN7D, exact de pe cumpana de ape... acolo avem prapastie spre Valea Oltului)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

istvan78

Eu vorbeam doar de sectorul Poiana-Cornet, asta ma ingrijoreaza. Prin "ambele sensuri" vroiam sa spun atat pe sensul spre Sud (urcare) cat si pe sensul spre Nord (coborare).

dr4qul4

Pentru asemenea detalii, specialistii au cerut "planul in lung". Dar cu siguranta nu exista o varianta definitiva! Sa nu uitam ca SF-ul trebuie sa fie gata doar pentru capete.
Dar si pentru capete SF-ul va fi gata, doar dupa ce ramane definitiva o varianta de traseu (momentan ar tb sa aibe SF-ul gata pentru zonele comune tuturor celor 5 variante)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

stangabriel

Jocul de-a judecata cu Impregillio e cacialma sau e pe bune?

De ce pe harta Sibiu Pitesti avem bretea de legatura cu nod complex , gen trifoi cu Dn1/7 la Vestem si cu prelungire spre est, cand spuneau ca Sibiu Fagaras pleaca de langa Boita.

istvan78

#25134
Banuiesc pentru ca Sibiu-Fagaras ar putea fi foarte departe in viitor, si pana atunci acel nod va descarca tot traficul dinspre Sibiu spre Brasov. Ia in calcul ca Sibiu-Boita e probabil sa fie primul segment construit din PiSi, deci un orizont de 2018 e realist, pe cand Sibiu-Fagaras nu va fi inainte de 2022, probabil.


IlisescuV

Un tunel de 6 km v-a costa o gramada de bani si in plus o sa dureze cativa ani realizarea lui. Si in alte tari au autostrazile cocotate pe varfuri. E mai ieftin si mai usor de realizat.
Si din punctul meu de vedere ar fi mai bine tunel dar sa se fi apucat de el in 2013 asa in 2018 aveam sanse sa avem autostrada gata.

alecu26

O fi vreo eroare sau varianta 3 e pe bune cu 150 metri cota maxima mai jos?????

Si pe acest lung, varianta 1 castiga in fata variantei 2 ca si altitudine maxima.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dr4qul4

#25138
e pe bune. Practic face stanga inainte sa inceapa muntii!

Dar aceasta varianta presupune 6,3 km de tunel in plus prin defileul Oltului si are si cativa km mai mult. Practic, acei 150 m se puteau obtine si daca se facea un tunel de 3 km la Salatruc-Poiana!

Daca s-ar opta pentru aceasta varianta, am avea o sansa enorma sa blocam tot traficul pe Valea Oltului. E de ajuns sa mearga treba prost cu 1 singur tunel (din cele 7!!!)si vom avea un blocaj continuu pe DN7
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

paulmare

Quote from: NGC20 on November 09, 2015, 03:14:00 PM
Quote from: stangabriel on November 09, 2015, 03:04:33 PM
Jocul de-a judecata cu Impregillio e cacialma sau e pe bune?

http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/Comunicat%20CNADNR%20SA%2009%2011%202015.pdf


O sa iasa cacealma, cred ca vor doar sa se acopere de hartii
Inainte de orice proces civil se solutioneaza plangerea penala - parca la hotnews zisese ca se va circula in decembrie
si inselaciunea - o sa scoata Impregillor declaratiile de neconformitate ale inginerului, au fost comunicate beneficiarului ? Da. Beneficiarul a platit in continuare ? Da. Unde e inselaciunea atunci ?
Ca au lucrat execrabil, clar, ca a stiut cnadnr ca lucreaza execrabil, clar, dar din motive care ne scapa, au platit si au acceptat tot pana cand s-a surpat treaba de tot