Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 60 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Deviere provizorie a DC-ului banuiesc.

Atila60

Va multumesc mult stimati colegi,ati facut niste reportaje jos cu palaria.Mult succes in continoare.Felicitari pentru efortul depus.Cu mult respect si stima Forumului.

jalemare

Baieti, absolut fabulos!!!
Dezamagire mare sectiunea D din LD4 si surpriza placuta LD3.
Fara autorizatii, in punctele sensibile si grele, tare mi-e ca ne prinde suta de ani, de la unire, pe dn  >:(
Mii de multumiri roklee&cozak&eurocopter, artistii ultimelor zile!  :cheers:

horatiu.cosma

LA 100 de ani de la unire, probabil ne vom mandri cu doua legaturi la nivel de A intre Ardeal/Banat si Ungaria si 0 intre Ardeal si Muntenia/Moldova.

Europiu

^ As zice si eu ceva, dar... (1) ma baneaza sefu' pentru politica+OT si (2) ma iau la bataie regatsenii, hahahaha... In loc de astea, hai sa fiu mai scurt, Horatiu: dragoste cu sila nu se poate!
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

gdaniel

Haha, asta o sa fie tare, la 100 de ani de la Unire, ardelenii o sa fie mai uniti cu Ungaria (la nivel de autostrada) decat cu restul Romaniei  :lol:
Ce sa zic, rusine politicienilor de mucava cu interesele lor meschine...

paulmare

Cine stie - au mai scos Impregilo/Cnadnr ceva nou cu bucata aceea demolata ?

Chiar trebuie pod ??? Pana la urma au gasit 6 metri de argila contractila plina de apa - de argile contractile e plina Romania, si la care in mod normal trebuiau sa gaseasca o solutie de drenare (sau s-o execute corect, poza lui cutter cu drenul de la suprafata e emblematica pentru felul mizerabil in care au lucrat) - sau ceva gen jet grouting cu ciment cum zic ei in comunicat "procedee de stabilizare cu lianti hidraulic"
Sau daca sunt doar 6 metri de argila contractila - asa din fata tastaturii si coloanele vibropresate cu balast si drenuri orizontale - ar fi fost suficient.

Acuma facand abstractie de mitomania unora care trebuie sa isi salveze fundurile - in acelasi raport zic ca
"Firma de consultanta CONSITRANS ar fi trebuit sa atraga atentia constructorului Impregilo asupra terenului de fundatie prin fazele determinante, prin studiile geotehnice analizate si sa nu permita asternerea saltelei de piatra pe care a emis RNC (Raport de Neconformitate — n. r.)", se mai arata in documentul Directiei Calitate a CNADNR.
deci a fost RNC de la Consitrans ca stratul de piatra e neconform,

si tot acolo
"In urma analizelor de laborator transmise de catre DRDP Cluj pe materialele prelevate in data de 23.09.2015 din sectiunea de la km 60+600, in curs de demolare, se reconfirma neconformitatile identificate de laboratorul DRDP Brasov privind: neconformitatea materialului utilizat la realizarea saltelelor din piatra sparta, unde din rezultatele transmise efectiv nu se regaseste piatra sparta sort 40-63 mm, agregatele neconforme de balastiera utilizate pentru saltelele din balast sort 0-63 mm (peste 18% agregate mai mari, in afara sortului)"

Deci clar a fost acolo un raport de neconformitate pentru ca nu au facut salteaua conforma cu proiectul, si neaga zice ca e vina consultantului ca i-au lasat sa faca salteaua cu piatra sparta si geogrila desi terenul era necorespunzator ca portanta.

Eu sunt total in ceata
sa faci pod pentru 6 metri de argila contractila - inseamna ca si pentru Bucuresti-Pitesti trebuie sa faci pod pentru zeci de km si pentru centurile de comarnic si ce mai au astia in vise. Daca stratul de fundare nu a fost bun ca si portanta inseamna ca nici proiectul (bazat pe studiul geo) nu a fost bun. Neaga mai zice undeva la Hotnews ca proiectul (facut de Tecnic) a fost bun, dar Impregilo nu l-a respectat, in comunicatul ala de calitate ca terenul de fundare de fapt nu a fost bun.

eu sunt total in ceata
daca stiti careva ce solutie or sa aiba - scrieti va rog pe forum 

cutter

Cred că sunt mai multe planuri de alunecare, unul ar fi la 6m sub argila aia de care zici, dar mai e unul mai jos.

adiarc

orice alta solutie decat pod , cu pilele mult sub planul de alunecare , va fii un esec , datorita gravitatii alunecarilor de acolo

iata o instintare Impregilo din 2012 catre compania de consultanta....cat priveste pozele horror....comentariile sunt de prisos....chiar si eu care cunosc zona am ramas masca  :o( multumesc mult sursei ) .Scuze pt calit.pozelor.Sunt poze la poze de pe ecran  :)





















"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

horatiu.cosma

Si cu asta s-a dus si declaratia lui Neaga cum ca nu a stiut despre aceste probleme, si ca proiectul era bun, dar implementarea proasta.

stangabriel

#24835
Ironic  O:-)

La cum arata in poze, pot spune ca au facut chiar o treaba buna sa tina 8 luni.

Autostrada se surpa datorita propriei greutati, piatra, stabilizat, asfalt....trebuie zburatoare.

dorum

#24836
pai el "saracu" nu stia... ca nu era in 03.2012 la CNADNR...  :)
:bash:

LE: 61+820 - 62+400 oare se suprapune peste portiunea demolata? n-am datele acu' la indemana...
LE2: pozele astea ar trebui sa le vada multa lume... dar multi privesc, putini inteleg...

NGC

#24837
^^^ Portiunea demolata ar trebui sa fie in zona Km 60+560 - 60+760, legat de care, a pus zilele trecute aici adiarc alte documente.

adiarc

viaductul ar trebuii sa aiba minim 1 km ...de la zona demolata spre nodul Apold.( zona problema are 6 km !!!!!!!! )...nu uitati ca si la celalat podet, spre nodul Apold ( care si el a fost refacut de 3 ori )  , avem denivelari si o crapatura incipienta ( am pus eu poze in trecut ).....si ar fii cea mai buna solutie acest viaduct , pt ca s-ar putea trece direct la executie - la foraje....in timp ce orice alta solutie presupune demolare integrala a lucrarilor prost executate de Salini - Impregilo.........dupa cum spunea un articol din TS , nu stiu ce constructor intreg la minte si-ar asuma sa dea garantie pe lucrari execrabil executate
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

NGC

#24839
Quote from: NGC20 on October 27, 2015, 10:53:40 AM
Iar aici ce fac cei de la Salini - Impregilo? Demoleaza deja? :lol:



Intamplator am dat peste o poza mai veche in acest articol despre lotul 3 Orastie - Sibiu.



Se observa vreo asemanare?