News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 26 Guests are viewing this topic.

pasadia

Da-o-ncolo de fazare, sa fie si mai multi dintre banii POIM bocati acolo, nu? Ca nu ne putem permite nici o investitie de la bugetul de stat...

@cutter: eu sunt mai degraba curios pe ce lungime? Adica sper sa nu se caliceasca acum la doar 200-300 de metri cand stiu si ei ca problema se intinde pe o lungime mai mare (apropo, cam cat sa fie lungimea cu probleme in total? Bate spre un kilometru?). Si sunt curios cum o sa mai explice Neaga ca solutia curenta era buna doar ca s-a lucrat prost din moment ce se va ajunge la o cu totul alta solutie.

horatiu.cosma

Ai dreptate ca fazam prea mult, si bugetul de stat pentru transporturi e rectificat in alte directii. Dar fazarea e singura sansa sa nu pierdem banii de pe POS-T pe acest proiect.

paulmare

Pe bune pod ??
Atunci cum poate zice Neaga a fost proiectul bun dar executia deficitara, furat la piatra sparta etc daca le remediere vin acuma cu totul alta solutie ?

NGC

Quote from: NGC20 on September 23, 2015, 03:41:05 PM
Quote from: Ionut on September 18, 2015, 07:36:40 PM
Am confirmarea de la constructor ca s-au inteles cu CNADNR si vor face tot posibilul sa termine A1 Izvin-Sanovita pana la 15 decembrie (anul asta, evident).
Quote from: Quest on September 18, 2015, 11:27:20 PM
Deci s-au deblocat lucrurile pe Izvin-Sanovita...

Cred ca motivul este destul de clar. ;)
TS a emis zilele trecute o factura de circa 122,7 milioane RON (da, ati citit bine, 122,7 milioane) si asteapta acum sa fie recunoscuta si platita. Probabil ca aici au fost niste probleme care au trebuit rezolvate.
A fost achitata factura de 122,7 milioane RON, precum si alte facturi pentru lucrari la autostrazile A1 si A10 si DN-uri.
Ca sa nu mai repet informatiile, vedeti direct in sinteza platilor.

patratel_ro

ar fi frumos sa vina CNADNR-ul in ianuarie dupa toate fazarile si prelungirile si sa spuna clar am avut atatia bani de la POS-T 2007-2013 si am reusit sa absorbim 80%  sau 30% sau cat o fi ..  si sa-si si asume rezultatele

istvan78

Quote from: paulmare on October 23, 2015, 01:43:59 PM
Pe bune pod ??
Atunci cum poate zice Neaga a fost proiectul bun dar executia deficitara, furat la piatra sparta etc daca le remediere vin acuma cu totul alta solutie ?

S-ar putea ca podul sa fie chiar mai ieftin decat solutia din proiect... Se vorbea de strat de 3m de piatra sparta (standardul de la cale ferata), plus geogrilele si alte materiale, plus straturile de mixtura bituminoasa, asta costa enorm. Poate trebuie si transportata de la distanta, nu stiu daca sunt cariere de roca dura prin zona.

In conditiile astea podul cu inaltime mica ar putea fi competitiv la cost. Nu e nevoie nici de deschideri mari, pilele fiind scunde si deci relativ ieftine, rezulta grinzi mai scurte deci si ele mai ieftine...

Daca vorbesc prostii, nu dati cu... piatra sparta! Ce ziceti, se poate?

pasadia

Pilele vor fi scurte peste nivelul solului, dar sub pamant cred ca vor fi mai lungi. ;)

istvan78

Fireste, dar se pare ca de piloti forati tot nu scapa...se vorbea de sute de piloti pentru a stabiliza taluzurile alea.

TibiV

#24728
http://ec.europa.eu/romania/news/23102015_precizarile_comisarului_cretu_autostrada_orastie_sibiu_ro.htm
Precizările comisarului european pentru Politica Regională, Corina Creţu, ca urmare a dezbaterii publice recente din România privind autostrada Orăştie-Sibiu, finanţată cu bani din Fondul de Coeziune
23/10/2015

''Situația autostrăzii Orăştie - Sibiu trebuie analizată cu atenție, întrucât lucrările au fost aproape în totalitate finalizate. Autoritățile române sunt responsabile pentru implementarea proiectului și trebuie să evalueze dacă acesta poate fi împărțit în două faze sau poate fi completat cu finanțare națională, în conformitate cu Regulamentul General al Comisiei Europene. Serviciile DG Regio sunt în continuare disponibile să sprijine autorităţile române în cazul acestui proiect, pentru a se asigura împreună că sunt respectate toate condițiile de finanţare, astfel încât să vorbim de o utilizare efectivă și eficientă a Fondurilor Structurale și de Investiții, în beneficiul României și al Uniunii Europene.''

Potrivit  Regulamentului General 1083/2006, data limită de eligibilitate a cheltuielilor efectuate de beneficiari în perioada 2007-2013 este 31 decembrie 2015. În cazul în care un proiect nu este încheiat până la 31 decembrie 2015, autoritățile naționale pot finaliza lucrările cu fonduri naționale în 2016, înainte de depunerea documentelor de închidere a programului.

O altă opțiune, tot conform Regulamentului General, este aceea de fazare a proiectului, prin extinderea finanțării acestuia pe parcursul a două perioade de programare: faza 1 este finanțată în cadrul perioadei 2007-2013 şi faza 2, în cadrul exerciţiului bugetar 2014-2020.

Proiectul  Autostrăzii Orăştie – Sibiu, ca parte a Rețelei de Transport Trans-Europene (TEN-T CORE), prevede construirea a 82,07 km de autostradă care leagă cele două orașe. Comisia Europeană a decis, în septembrie 2011, finanţarea acestui proiect cu 510 de milioane de euro din Fondul de Coeziune.

Autostrada a fost împărțită în 4 loturi de punere în aplicare. Loturile 1 și 2, având lungimea de circa 44 km, au fost deschise traficului în 2013. Loturile 3 și 4 au fost deschise traficului în 2014. Lotul 3, de aproximativ 22 de kilometri, este cel unde au fost identificate fisuri în structura de drum.

Lucrările de reconstrucţie sau de consolidare vor trebui să fie finanțate de la bugetul de stat, iar autoritățile române au obligația de a se asigura că întreaga autostradă este finalizată și funcțională înainte de trimiterea documentelor de închidere a programului,  termenul limită fiind martie 2017.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

O veste buna acel martie 2017.
Una dintre putinele vesti bune....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma

#24730
Reziliere contract actual + evaluare lucrari ramase + relicitare + (poate contestatii) + semnare contract + ordin incepere + finalizare. Pana in martie 2017 mai sunt 18 luni, din care 6 de iarna. Plus un an 2016 electoral, in care nu stiu de unde vor aparea 40-50 de milioane de euro la buget pentru aceasta investitie. Eu nu prea cred ca e o veste asa de buna...

AFC

Ieri si acum doua zile am parcurs Bucuresti - Timisoara si retur, folosind A1 la maxim. Din pacate nu am facut poze deoarece si la dus si la intors am parcurs distanta dupa amiaza/seara. Am reusit sa fac cateva poze la capatul lotului 1/ inceputul lotului 2 LD si o sa incerc sa le urc zilele astea pe forum. Oricum, ca si concluzii nimic nou fata de ce tot dezbatem, doar ca pe LD 2 si 3 se lucreaza sustinut iar pe Izvin-Sanovita se observa din DN o agitatie destul de mare ( multe masini care tranzitau lotul si multe puncte cu concentrare de utilaje ). Pe A6 in zona alunecarilor aproape au terminat cu indulcirea mini debleelor si se pregatesc de ecologizare/inerbare. Se lucra la spatiul de servicii de pe LD lot 1 sensul spre Deva la ceva utilitati. Aici chiar am oprit si vreau sa va spun ca arata destul de bine, grupurile sanitare sunt curate, functionale iar pe lateralele constructiei au plantat flori si arata bine. La Traian Vuia, capatul LD1 unde am facut si pozele se observa ca terasamentul de pe LD2 este deja la nivel si continua spre Faget la acelasi nivel. Probabil si dincolo spre Margina este la nivel dar se observa mai greu din DN. Oricum Salini e mobilizat sunt multe utilaje pe traseu si la fel ca pe TL2 multe puncte unde se vede concentare de forte. Ca tot se vorbea mai devreme de Margina, la trecerea peste calea ferata sunt destul de inaintati, terasamentul la culea SW este sus si era o concentrare mare de forte acolo. La trecerea peste DN, acelasi stadiu, armatura fara cofraj. In schimb este deja conturat giratoriul din stanga DN directia spre Deva. Mai departe, pe LD3, asa cum am spus mai sus, din toate punctele de observatie de pe DN se vede o concentrare mare de forte/utilaje.
Pe E81 in zona  Cunta- Saliste traficul este infernal, numai norocul te scapa de accidente, iar despre VO ce sa mai vorbim. La dus am stat efectiv de la Talmaciu pana la giratoriul de la intersectaia cu E68 si coada era la accesul in giratoriu. Romania e blocata si tare mi-e teama ca evolutia va fi inspre rau nu inspre bine, cel putin pana nu scapam de ploitruci si incompetenti tip Neaga. In completare vreau sa va spun ca am reusit o medie orara de 80-85km/h asta in conditiile in care pe portiunile de autostrada am tras ca la curse. Si nu e vorba de masina ca ea poate ci de trafic si pericole pe care numai daca esti inconstient le desconsideri si-ti pui viata ta si a celorlalti in pericol. Sa aveti drumuri usoare!
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

Quest

^ Beton reportaj Caf. Sa ne traiesti !

^^ NGC20 multumim ptr update la platile primite de TS ptr TL2. In urma acestei plati (122 mil. lei) mie imi da ca s-a ajuns la 74% din suma contractului (€ f.TVA).
Common sense will get you far !

AFC

"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

dragos.popescu

VIDEO - Ponta spune că a găsit vinovatul pentru demolarea autostrăzii Sibiu – Orăștie. Zice că are și o soluție http://goo.gl/HR3CjQ