Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 16 Guests are viewing this topic.

NGC

#24585
Masurile stabilite de CNADNR in 2014:

Quote
- Scoaterea din contract a unui tronson de aproximativ 2,250 km, aferent structurilor noi (Viaduct km 48+100, Tunel – km 52+860, Tunel – km 53+610), si relicitarea acestuia in regim de urgenta. Lungimea tronsonului va putea fi stabilita cu exactitate dupa intocmirea proiectului tehnic aferent sectiunii E.

- Realizarea prelungirii Viaductului de la km 51+760 de catre Antreprenorul Asocierea S.C. SALINI S.P.A. si S.E.C.O.L. – SOCIETA EDILE CONSTRUZIONI E LAVORI – SOCIETATE PE ACTIUNI in cadrul Contractului "Proiectare si executia autostrada Lugoj – Deva lot 2: km 27+620 – km 56+220". CNADNR SA intentioneaza sa lanseze o procedura de negociere fara publicarea conform OUG 34/2006, art 122, litera b).

SILVIUFG

Da..... Multumesc dr4qul4. Acum am inteles. Am vazut cat de frumos stiu Impregilo sa sape deblee si cat de stabile sunt acestea. Acu tre sa le faca si mai adanci... De ce ni se intampla tocmai noua??? ( Asta da vaicareala!!!) Eu le-as trimite un e-mail cu debleele UMB poate se vor inspira... Acu CNADNR au meci pe Orastie-Sibiu cu Impregilo si cu toata lumea. Nu le sta gandu sa-i mai intrebe pe astia de tunelele de pe Lugoj-Deva. Nu mai zic nimic..... :((

NGC

#24587
^^^ Licitatia pentru realizarea tunelurilor trebuia sa inceapa in Iulie / August 2015.
Revedeti aici raspunsul CNADNR din 25 Iunie 2015 si alte detalii referitoare la tuneluri.

dorum

si totusi, pe SEAP nu a fost publicat nimic, asa-i?

NGC


horatiu.cosma

Ce bun ar fi acum un reprezentant CNADNR pe forum.

Europiu

Bun, m-am lamurit si eu cu lungimea tunelelor, multumesc...
Dar, tot as mai avea o intrebare: "Antreprenorul a propus realizarea unui al treilea tunel in zona km 54+830". S-a aprobat sau nu?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

TibiV

Quote from: NGC20 on October 16, 2015, 12:04:48 PM
Masurile stabilite de CNADNR in 2014:

Quote
- Scoaterea din contract a unui tronson de aproximativ 2,250 km, aferent structurilor noi (Viaduct km 48+100, Tunel – km 52+860, Tunel – km 53+610), si relicitarea acestuia i în regim de urgenta.
Halal urgență... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

SILVIUFG

#24593
Nu. Aici nu va fi vorba de cioturi. Lotul 2 se va lega la Dumbrava de autostrada spre Arad, iar lotul 3 sper de lotul 4 si mai departe de la Soimus spre Sibiu. Va fi o gaura lipsa in zona tunelurilor, unde pe DN va fi ,,distractie".

P.S. Probabil de la nodurile rutiere Margina respectiv Dobra spre tuneluri vor mai fi cativa km dar nu cred ca se vor grabi pe segmentele acelea cu constructia.

horatiu.cosma

Contractul e contract. Nu inseamna ca daca de la Grind pana la finalul lotului 3 si de la Margina pana la tuneluri, pe lot 2 acei km de autostrada vor ramane nefolositi, ei nu trebuie terminati la termen.

SILVIUFG

Corect. Contractul e contract. Dar cate termene de executie din contracte s-au respectat de cand urmarim autostrazile pe forumul acesta? Doar UMB parca a dat niste segmente de autostrada chiar mai devreme decat termenul contractual. In rest..... Impregilo a intarziat un an jumate parca si tot prost au facut pe Sibiu-Orastie.  Pe Sebes-Turda cat se va intarzia? O gramada!!! Sunt curios pe Gilau-Nadaselu cand vor da autorizatie pentru padure. Ca daca le da teren celor de la UMB astia i fac de rahat, termina lotul si atunci sa vezi autostrada facuta degeaba din cauza unui viaduct care e si inceput. Intreb  pentru ca nu stiu.... Loturile 2 si 3 de pe Deva-Lugoj (exceptand tunelurile) au toate ,,neamurile'' de autorizatii?

NGC

#24596
^^^
Quote from: NGC20 on December 19, 2014, 06:11:56 PM
Asadar mai lipseste autorizatia pentru portiunea Km 47+090 - Km 56+220 din lotul 2 (inclusiv pentru zona unde vor fi cele 3 ecoducte) si pentru portiunea Km 88+106 - Km 99+500 din lotul 4.

Este inca valabil ce am scris atunci.

NGC

#24597
http://www.mt.ro/web14/spatiul-media/comunicate-de-presa/967-16-10-2016

Quote
Joi, 15.10.2015, Ministrul Transporturilor, Iulian Matache, a efectuat o vizită de lucru pe şantierul autostrăzii Sibiu-Orăştie.

"Am vrut să văd personal cum stau lucrurile pe Sibiu-Orăştie. Sper ca, aşa cum a anunţat şi CNADNR, să fie vorba de greşeli de execuţie care să fie remediate cât mai repede şi cât mai responsabil, de data aceasta. Ştiu că demolarea nu este ce ne doream, însă pentru siguranţa autostrăzii, pentru siguranţa oamenilor, trebuie să ştim exact ce este acolo, avem nevoie de expertize serioase, de studii geologice, şi vreau ca de data aceasta să avem o soluţie corectă şi definitivă.

Am convocat proiectantul autostrăzii, luni, la Bucureşti. Vreau o analiză a situaţiei şi vreau soluţii. După adoptarea soluţiilor, vreau un calendar care să fie respectat cu stricteţe pentru că şi aşa am pierdut deja mult. Asta din punct de vedere tehnic.

În acelaşi timp, am dispus un control, dupa cum cunoaşteţi. Aştept raportul Corpului de Control, urmând să luăm masurile care se impun şi vom merge cu acestea până la capăt.

Astăzi vorbim de Sibiu-Orăştie, un caz concret, dar trebuie să recunoaştem că probleme mai sunt şi la celelelalte proiecte/şantiere. Lucrând strict pe acest domeniu, am constatat deficienţe, neconcordanţe, termene nejustificat de lungi, proceduri şi normative greoaie care nu se mai adaptează la situaţia actuală. Toate acestea au îngreunat obţinerea avizelor, autorizaţiilor necesare unui proiect. Absorbţia fondurilor europene pe POS T nu a fost de 100% şi din acest motiv.

Ca să nu ma avem aceste probleme pentru POIM voi propune în Guvern un Memorandum prin care, împreună cu toate ministerele implicate, să reuşim o revizuire şi o corelare a pachetului legislativ necesar desfăşurarii în bune condiţii a proiectelor de infrastructură. De asemenea, pentru că eu, personal, consider importante opiniile şi ideile pe care societatea civilă, specialiştii, presa, ni le vor transmite, voi pune în dezbatere publică prevederile şi modificările propuse", a declarat Ministrul Transporturilor, Iulian Matache.

O fi ascultat emisiunea si a preluat ideea lui cutter? :lol:
Poate cutter si-a gasit un nou "prieten". :lol:

horatiu.cosma

Ce zice dansul e foarte corect, sa vedem daca se va si implementa ceva. Eu zic sa ii trimitem o solicitare prin care sa oblige CNADNR-ul sa dea mai des comunicate ca si cel pentru "ciotul" din A3 intre Petricani si DNCB din februarie(pana in aprilie se reia licitatia, iunie castigatori etc). Probabil nu vor fi respectate, ca si in cazul "ciotului", dar se poate pune presiune, folosind informatiile lor oficiale.

Tavi

Bravo dom' ministru! DNA, Curtea de Conturi ar trebui sa se autosesizeze cand un ministru din Guvernul Romaniei spune indirect ca expertizele anterioare au fost neserioase, nu?

OK, notata declaratia. Sa nu uitam sa o mai scuturam de praf peste 6 luni. Mi-am pus reminder :)