Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 41 Guests are viewing this topic.

carutasul

#24570
^^
O fazeaza si pe asta :)

icristian

Eu nu cred ca o sa se ajunga sa trebuiasca sa dam banii inapoi pe tot tronsonul. Ar fi prea absurd, totusi receptia s-a facut de mult timp pe celelalte tronsoane.
Si o intrebare acum, nu ar avea timp pana in iunie 2016 sa termine reparatiile? Parca asa auzisem ca se punea problema cu fondurile europene. De la 1 ianuarie 2016 nu mai dau alti bani, iar daca nu e finalizat pana in iunie, trebuiesc inapoiati banii.

Eu totusi sunt optimist ca o sa repare pana atunci si ca nu o sa fie nevoie sa dam banii inapoi.

dr4qul4

nu vom da nici banii pe acest lot inapoi. Doar pe portiunea cu probleme. La cate concesii a facut UE in ultima perioada, doar doar ne apucam si noi de PiSi, credeti ca vor incepe acum sa joace dur?

Daca ne pun sa dam inapoi toti banii atunci e ca si cum nu se va mai incepe nici o alta licitatie.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

stangabriel

Quote from: carutasul on October 15, 2015, 03:29:55 PM
^^
O fazeaza si pe asta :)

http://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-20506859-miza-lucrarilor-autostrada-care-luat-vale-romania-risca-returneze-aproape-370-milioane-euro-bani-europeni-primiti-pentru-intreaga-autostrada-orastie-sibiu-daca-proiectul-nu-functional-cum-poate-salvat.htm

Asociatia Pro Infrastructura: Proiectul trebuie fazat de urgenta pentru a nu pierde fondurile europene

Fazarea proiectului este sustinuta si de catre Asociatia Pro Infrastructura (API) care considera totusi ca, pentru rezolvarea problemelor pe Lotul 3, e nevoie de o expertiza serioasa si apoi contractarea de urgenta a lucrarilor de reabilitare.

MNU

O fazare inseamna si mai mult "minus" la fondurile din exercitiul financiar 2014-2020. Lotul 3 va trebui acoperit din acesti bani. Practic, la cat am "fazat" si cat vom mai "faza" , nu cred ca mai raman bani destui pentru Sibiu-Pitesti.

cutter

În faza asta e vorba de salvat, nu de pierdut bani, că fazarea îți dă mai mult timp pentru a demonstra proiectul funcțional (altfel termenul ar fi 31.12.2016).

luc

Catalin in direct pe Digi24 acum!!

patratel_ro

Se lucreaza ceva la Aciliu ? Sau au excavat pana la -9m si acum se gandesc ce sa mai faca ? Ca de o saptamana doua apare poda celebra cu autostrada excavata dar nimic altceva.

cezar-mario2012

De ce nu se face ceva gălăgie și cu tunelurile de pe Lugoj-Deva lot 2, poate se trezesc ăi vin cu soluția și licitația.

dr4qul4

Nu cred ca e bine sa-i grabim pe Imbecillio.....riscam sa avem primul tunel surpat de autostrada  O:-)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

SILVIUFG

Mai oameni buni!! Lamuriti-ma si pe mine cu un lucru. Tunelurile astea de pe Lugoj-Deva sunt asa de complicat de construit sau nu au depasit faza birocratica? Ca eu nu mai inteleg... Sunt mai dificil de construit decat acel tunel cut & cover de la Sacel? Am inteles ca trebuiesc licitate separat. Costa mult? Nu le putem face? De ce nu au licitat pana acum? Ca incet-incet terminam loturile 2 si 3 si vom avea o noua ,,gaura" la mijloc. Multumesc.  :(

NGC

#24581
^^^ Pentru ca Salini Impregilo trebuie sa faca proiectul tehnic in sectiunea E (km 47+090 - km 56+220) cu tuneluri si ecoducte (dar fara proiectarea tunelurilor), schimbandu-se linia rosie. Proiectul trebuie predat la CNADNR, cu noua linie rosie, iar CNADNR urmeaza sa faca apoi licitatia pentru tuneluri dupa noile cote. ;)

SILVIUFG

#24582
Asta nu e bine. Iar Impregilo? Si au vreun termen limita pana la care sa predea proiectul asta tehnic? Sau vor termina lotul 2 si apoi il vor face? Doamne ce nebunie!! Si sa vina alta firma sa lucreze in baza proiectului lor.... Si daca vor face proiectul precum autostrada la Aciliu? Ma rog.... Mi se pare ca ne scarpinam cu mana dreapta la urechea stanga. Dar probabil asa trebuie facut. Multumesc.

dr4qul4

#24583
Imbecilii au castigat lotul 2. Dar prin impunerea tunelelor forate se modifica proiectul din SF: cota austostrazii va scadea.
Ei trebuie sa faca proiectul tehnic pe portiunea care le ramane. Nu proiecteaza ei tunelele, dar ei impun cota si locul exact unde acestea vor incepe si unde se termina.

Scazand cota, automat restul debleelor vor creste. Imbecilii trebuie sa renunte la o parte din bani (cat ii costa debleele inlocuite cu tunel) si sa primeasca ceva bani in plus pentru lucrarile suplimentare (de adancire a debleelor).

Iar acestia trag de timp la maxim deoarece isi fac calcule astfel incat sa traga cat mai multi bani.  Nu cred ca au un termen limita, in afara de cel pentru terminarea intregului lot.
Totusi, constructia efectiva a tunelelor nu ar tb sa dureze mai mult de 1 an (nu avem exproprieri sau relocari de utilitati). Nici licitatia nu ar tb sa dureze prea mult, deoarece nu vad no name-uri care sa se bage la asa ceva. Probabil vor fi 3-4 ofertanti. Sper sa nu le castige 1 singura firma.


PS. sunt primele tunele pe autostrada forate din Romania. nu se vor asemana deloc cu cel de la Sacel. probabil vor fi 2 tuburi pt fiecare tunel.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Europiu

Quote from: dr4qul4 on October 16, 2015, 11:41:49 AM

PS. sunt primele tunele pe autostrada forate din Romania. nu se vor asemana deloc cu cel de la Sacel. probabil vor fi 2 tuburi pt fiecare tunel.

Imi imaginez insa ca nu sunt teribil de lungi, nu-i asa?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).