Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 61 Guests are viewing this topic.

MNU

Doar doua lucruri voi mai adauga la subiect:

1. In caz ca s-ar realiza acel nod pt Cugir, care oricum cred ca e inutil, ar fi localizat la cca 6,5-7 km de un alt nod.
2. Chiar si in cazul accesului pentru Timisoara mi se pare o ineptie propunerea curenta cu un nod suplimentar. Ideal era sa se construiasca un drum de legatura intre nodul Giarmata si sensul giratoriu Covaci de pe Centura Timisoara NE.

esendy

Care propunere actuala cu nod suplimentar pt TM ? Poti sa dai mai multe detalii. Credeam ca se merge pe ideea cu drum de legatura

NGC

^^^ E vorba de lucrarea "Drum de legatura Autostrada A1 Arad – Timisoara – DN 69", care ar presupune si un nod nou.

esendy

da. mi se pare varianta optima daca drumul de legatura incepe undeva mai spre nord, 5-7 km de nodul giarmata

AlexIP

http://www.hunedoaramea.ro/restrictii-de-circulatie-pe-podul-de-la-soimus-care-face-legatura-cu-autostrada-a1/

Inca aproape o luna de paletari si blocaje la capatul A1 din cauza idiotilor care au asfaltat cu tot cu rosturile de dilatatie blestematul ala de pod de la Şoimuş. Si cum in Deva e santier pe DN nu se mai poate muta traficul greu.

bogdymol

Si o filmare cu podul peste Mures de pe Centura Arad (Autostrada A1):

http://www.youtube.com/v/UhwgiUR4frU
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

oaspetele

Sper ca nu-s offtopic

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Stiri/EXCLUSIV+Autostrada+Sibiu-Orastie+inaugurata+pentru+electorat

Autostrada Sibiu-Orăştie a fost inaugurată, deşi nu era terminată şi putea fi un pericol pentru şoferi. O demonstrează chiar raportul, obţinut în exclusivitate de Digi24, pe care constructorul l-a înmânat Companiei de Drumuri în noiembrie anul trecut. În document scrie că încă se lucra în zonele cu alunecări de teren. Cu toate acestea, şoseaua de mare viteză a fost inaugurată de premierul Victor Ponta şi Ioan Rus, pe atunci şef la Transporturi, cu doar două zile înainte de turul doi al alegerilor pentru Cotroceni.

Quest

Quote from: MNU on October 05, 2015, 11:42:45 AM
(...)
2. Chiar si in cazul accesului pentru Timisoara mi se pare o ineptie propunerea curenta cu un nod suplimentar. Ideal era sa se construiasca un drum de legatura intre nodul Giarmata si sensul giratoriu Covaci de pe Centura Timisoara NE.

MNU traseul ales nu e deloc o ineptie. Deschide te rog GoogleMaps si centreaza imaginea pe zona de nord a TM (Sanandrei - Giarmata). Daca breteaua care se va face de la 45.891822, 21.276541 pina pe E671/DN69 la limita drumului de 4 benzi (45.822720, 21.187620), ar fi plecat din Nod Giarmata, atunci:
- la venirea dinspre AR ai fi mers prea mult spre est (pina la Nod Giarmata) ca apoi sa te intorci catre vest (si reciproca e valabila, vrei sa mergi catre AR, iar la bifurcatie in loc s-o iei catre N-NE, o iei catre E-NE).
- ar fi trebuit facut un pasaj peste CF TM - Lipova
- ar fi trebuit sa te strecori pe la sud de Covaci, o zona care devine incetul cu incetul rezidentiala
- trebuiau 2 pasaje peste DC58 (la Cernetez si la Covaci)

Las-o asa ca e bine :)
Common sense will get you far !

MNU

Ei lasa ca nu o sa se lipeasca Cerneteazul de Covaci de nu mai poti "strecura" 4 benzi intre cele doua sate.
De asemenea nu toti cei care vor in nordul Timisoarei vin pe A1 dinspre Arad.
Nu in ultimul rand... si pe traseul "inept" trebuie traversat cel putin o data DC58.

Cu pasajul peste linia CF, ai dreptate.

Nu prea am obiceiul "s-o las asa" atata vreme cat sunt convins ca solutia pe care o promovez e mai ieftina si rezolva optim cerintele:
- traseu potrivit pentru ambele surse de trafic,
- economisesti un nod (chiar daca trebuie realizat un pasaj CF),
- nu sunt sigur dar cred ca traseul nou construit e mai scurt.

alecu26

Ca sa închidem un pic discutia cu nodul de la Cugir....absolut in aceasi situatie e Hunedoara. Eu zic sa facem nod la Sântuhalm.

Si cam tot in aceasi situatie e si Deva. Chiar daca teoretic are doua noduri rutiere....momentan nici unul nu e foarte de folos. Cel de la Soimus...mai ales daca mergi spre Sibiu...inseamna ocol mare.

Daca nu vrei sa ocolesti trebuie sa traversezi si Deva si Sântuhalm si Simeria. Cam la fel cat ai face de la Cugir la Orastie.

Repet...o solutie mult mai logica e centura la Vinerea, sau legatura directa Cugir-nod Orastie.

Centurile...chiar pentru orase mici sau sate...trebuie sa se faca si acum in ceasul al 12lea.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adiarc

Multumim Bogdy...faine poze...faina jucarie de pozat

un mic update....la debleul de la Aciliu , incepe sa se vada o minima innierbare , doar pe partea unde au stropit cu accea solutie , care include si seminte pt innierbare



aici , inca nu au stropit...se vede diferenta



comparativ



la intrarea la nodul Cunta ( Straco ) , in mai multe locuri pavajele arata cam asa



iar mai departe spre Sebes , parapetii sunt tot asa - un pericol major



"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

am uitat sa precizez ca au aparut benzinariile mobile si in sp.de servicii de la Cristian ( pe ambele sensuri )
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

stangabriel

Poate ii obliga pe cei care au pus benzinarii mobile macar sa taie iarba la nivel, daca  autoritatile nu sunt in stare  mai mult de 0 data pe an.
Multumim  de poze.

mishu77

Duminica cand am trecut pe langa viaductul Aciliu sfertul de con de catre Sebes era terminat cu tuburi de colectare a apei montate. Nu stiu cum stau unde au facut sapaturile, din DN nu se vedea nimic, dar era si duminica e adevarat.

iuli

Pe A1 Arad - Timisoara pe langa peticirea acelor gropi si indreptarea unor "trambuline" la podete sau viaducte se schimba si parapetele. Sa vedem daca vor schimba si gardurile rupte.
Apropo de peticire, in afara de faptul ca arata vizual urat calitatea peticelor e buna. Nici nu se simte ca au fost vreodata gropi de o adancime deranjanta. Oricum, la anul va trebui schimbat tot stratul asfaltic de pe banda 1. Au inceput sa apara valuri longitudinale (foarte usor resimtite) din cauza TIR-urilor sau a altor vehicule grele.

Putem intreba in numele asociatiei daca si cand vor monta telefoanele de urgenta. Cati ani a trecut de la inaugurare si inca nu avem telefoane?
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog