Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 58 Guests are viewing this topic.

TibiV

#24330
Dacă nu greşesc, TL2 nu este pe lista proiectelor fazate, deci dacă nu este finalizată până la 31 decembrie avem de dat înapoi la UE tot ce a decontat până acum pentru proiect...
Iar ce nu a decontat încă, nici nu se va mai deconta dacă nu e gata la timp.
Adică am pierde 85% din valoarea proiectului, adică 360 milioane lei din fonduri UE.

Aşa că ar cam fi cazul să termine...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Quest

Nu stiu daca e chiar asa TibiV. Eu cred ca platim de la buget tot ceea ce se va plati dupa 01.01.2016, dar intr-adevar, nefiind printre lucrarile fazate, daca nu se termina intreaga lucrare pina la 31.03.2016, atunci ni se vor imputa toate platile facute pina acum pe TL2. Sa ma corecteze va rog colegii care stiu mai bine, eu doar am extrapolat situatia de la Tm cu reabilitarea centrului istoric pe fonduri UE, care are acest mod de decizie asupra platilor daca nu se termina pina la 31.03.2016.
Common sense will get you far !

TibiV

Cam aşa se va întâmpla şi cu pasajul de la Piaţa Sudului din București, care ar fi trebuit finalizat în decembrie dar clar va întârzia cel puţin 4-5 luni.
Dar din câte ştiu în ambele situații s-a obținut acordul prealabil al Bruxelles-ului...

Ştie cineva dacă este greşit ce am zis ?
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

#24333
@Quest: Vezi aici la punctul 2 cum functioneaza, dar e bine de citit tot.

TibiV

#24334
Pe scurt:

1. Daca beneficiarul nu poate termina lucrarea pe bani lui, se fazează. Banii necheltuiţi pe 2007-2013 se pierd, şi se consumă din 2014-2020 ( A10 de exemplu).

2. Beneficiarul are resurse, UE plătește cota sa de contribuţie pentru lucrările făcute până la 31 decembrie, iar lucrările făcute după 1 ianuarie se plătesc doar de beneficiar, dar lucrarea trebuie să fie gata până la 30 iunie 2016. (centrul istoric TM, pasaj Pta. Sudului Buc.)

3. Beneficiarul încearcă 2. dar NU termină până la 30 iunie 2016, şi atunci dă înapoi la UE toată finanțarea primită din fondurile 2007-2013.

Corect ?

Dacă da, atunci e clar că UE se chinuie să ne dea bani iar noi nu şi nu, noi batman... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

SB76UFO

#24335







Acum puteti vedea pozele???
"Prostia este eternă și invincibilă"

SB76UFO

Din categoria intretinerea autostrazilor






Acesti parapeti sunt asa de foarta multa vreme (1 an jumate daca nu mai mult)






TibiV ???
"Prostia este eternă și invincibilă"

SB76UFO

"Prostia este eternă și invincibilă"

rocklee


alecu26

Quote from: x12cbulz on October 02, 2015, 04:18:18 PM
Sunt din Cugir si acolo este si fabrica Mercedes (cutia de viteza). Deabea astept iesirea la autostrada. Ar impulsiona un investitorul startegic Mercedes sa ramana si sa creeze si alte locuri de munca.

Eu fac atac de apoplexie când vad asta cu Cugirul. Dupa ce se ajunge in DN 7, pana la nodul de la Orastie se fac fix 4-5 minute pana la nodul de la Orastie.

Eventual intradevar aici s-ar merita un semi nod (ca pe cel de la Sebes Est nu-l inteleg), doar pentru cei care se urca sa mearga (sau sa vina) din directia Sebes.

Dar ce s-ar merita si mai mult ar fi o centura la satul Vinerea (care e lung ca o zi de Vineri de post). Sau daca chiar se vrea ceva profi si nu se tine cont de costuri....o legatura inainte de intrarea in Vinerea, (pe langa satul Psichinti) direct in nodul Orastie.

Daca Cugir nu are acces la autostrada (mai ales ca dupa el nu e nimic, e Dead End Cugir) ce sa mai spunem de Timisoara?

Consiliul Judetean Prahova cum face nod rutier la A3?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

OIL1

Quote from: alecu26 on October 04, 2015, 03:14:11 PM
Eventual intradevar aici s-ar merita un semi nod (ca pe cel de la Sebes Est nu-l inteleg), doar pentru cei care se urca sa mearga (sau sa vina) din directia Sebes.

Eu sunt din Cugir si sunt perfect de acord cu ce zice alecu26. Inspre vest nu prea merita investitia pentru 5 minute, dar spre Sebes n-ar strica. Din Cugir si pana la nodul de la SebesVest se fac cam 25 de minute.


MNU

WOW... 5 minute din Cugir pana la A1, spre Vest si 25 de minute spre Est?!... O eternitate... eu zic sa facem din acest nod o prioritate absoluta.

Nu ne mai trebuie intrare in Bucuresti pentru A3, nu mai avem nevoie drumul de acces A1-Timisoara (DN69)... eu zic sa ne concentram pe nod rutier la Cugir.

horatiu.cosma

#24342
Nu e cazul sa fim ironici. Exista localitati mult mai mici care au nod rutier la autostrada. Pana la urma Cugir-ul are peste 20.000 de locuitori. Daca CJ sau local gasesc o solutie, de ce nu? Nu cred ca incurca pe nimeni.

L.E. Uitandu-ma mai atent pe harta, chiar si fara orice fel de bretele, nu e o asa mare problema pentru cei din Cugir sa ajunga la ambele noduri alaturate (Orastie si Sebes Vest). Un DN 7 slab circulat, nicio trecere prin sate. 25 de minute pana la Sebes Vest imi par cam multe.

GabiHd

#24343
^^

Exact, un seminod e suficient, adica doua bretele. https://goo.gl/maps/FLKUwucPW4A2

OIL1

Quote from: horatiu.cosma on October 04, 2015, 07:05:55 PM
25 de minute pana la Sebes Vest imi par cam multe.

Sunt 4-5 zone cu limitari de viteza la 70 + Vinerea + stop la calea ferata ...etc , iar daca mergi regulamentar atata faci ( gmaps da 27 km-24 min).

Repet ce am scris si cu cateva posturi in urma si am mai scris si mai demult ca sa inteleaga toti ca nu e cazul
Quote from: MNU on October 04, 2015, 06:57:31 PM
sa facem din acest nod o prioritate absoluta.

Eu sunt din Cugir si mi se pare accesul la autostrada ca fiind OK. Ca n-ar strica sa fie acces la Sibot spre/dinspre Sebes e alta poveste. Sunt convins ca oricine e de acord ca n-ar strica mai multe autostrazi cu mai multe noduri - peste tot in tara.



o corectare pt MNU:
iti explica alecu ce e cu alea 5 minute "Dupa ce se ajunge in DN 7, pana la nodul de la Orastie se fac fix 4-5 minute pana la nodul de la Orastie."