Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 67 Guests are viewing this topic.

rocklee

#24255
margina  :)












cam atat  :D

TibiV

Frumos giratoriul de la Topolovat... :)
Mulţumim rocklee !...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Tavi

Scuze. La Nodul Margina nu este clar. Sunt inca la nivel de armatura?
Multumesc Rocklee! :cheers:

rocklee

am fost pina la timisoara ....si pe drumul de intoarcere ....pe p ploaie torentiala si un trafic sufocant ...am facut cateva opriri ...ma scuzati ca nu am putut face mai mult ....timpul a fost urat rau ....pe lotul 3 unde am vrut sa stau mai mult ...nu am reusit nimic ...acum  sunt la servici ...detaliez mai mult deseara ....


Tavi

Quote from: rocklee on September 29, 2015, 06:12:43 AM
am fost pina la timisoara ....si pe drumul de intoarcere ....pe p ploaie torentiala si un trafic sufocant ...am facut cateva opriri ...ma scuzati ca nu am putut face mai mult ....timpul a fost urat rau ....pe lotul 3 unde am vrut sa stau mai mult ...nu am reusit nimic ...acum  sunt la servici ...detaliez mai mult deseara ....
Nicio problema! Te asteptam! Un Like si mai mare pentru efortul tau. Cand revii, te rog frumos sa detaliezi un pic ce ai vazut la structurile de pe lotul Dumbrava - Margina. Mie mi se pare ca de la data filmarii aeriene nu s-a avansat... Este adevarat sau am eu o impresie gresita?
Multumesc anticipat rocklee! :cheers:

rocklee


alecu26

ca sa poate finaliza descarcarea de aceea structura e absoluta nevoie.

Din acel stadiu ar mai fi: 1 saptamana cofrare si betonare, 2 saptamani cofrari si betonari cuzineti, 1 saptamana amplasare grinzi si predale (cu toate ca par a avea o mare problema cu predalele), 1 saptamana armare placa, 1 saptamana cofrare si betonare (aici poate fi chiar mai mult deoarece pare a fi sistem cadru si asta presupune mai multe etape cu o anumita temporizare intre ele). Minim 2 saptamani asteptat pentru hidroizolatie, 2 saptamani hidroizolatie si asfalt, 2 saptamani alte lucrari de finisare (parapeti, guri de scurgere, etc).

Deci..vreo 12 saptamani in total. Adica teoretic e posibil inca anul asta, dar clar ca punem asfalt in decembrie. Eu si altii de abia asteptam sa platim pentru o groaza de kerosen.

Presupun ca umpluturile pentru rampe si placa de racordare merg in paralel....deci nu vor fi intarziati de acestea.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

smark_BV

#24263
A apãrut stația de carburanți mobilã în direcția Deva-Sebeş









MNU

Nu stiu de ce a fost instalata asa. Spatiile de parcare ce se vad langa, mai sunt utilizabile?

Oricum mi se pare o tiganie.

igorashu

Nu cred că sunt în poziția finală. De fapt, sper!

horatiu.cosma



Eu cred ca sunt in pozitia finala...

igorashu

@horatiu, sunt poziționări diferite între poza ta și cele făcute de @smark_BV.

Presupun că pozele sunt făcute aici, deci nici nu știu cum ar fi putut să le așeze mai bine... Locuri pentru autoturisme sunt destule, cele pentru TIR-uri și autocare mai puține, probabil d-aia au ales poziționarea așa.

adiarc

Iată unde se ajunge din cauza lipsei de întreținere.....imi mențin părerea , ca in cazul actualei lipse de întreținere , in 10 ani centura SB , va arată la fel ca Bucuresti-Pitești

http://www.turnulsfatului.ro/2015/09/29/foto-un-nou-tronson-de-autostrada-pericol-pentru-soferi-episodul-centura-sibiului/
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

horatiu.cosma

O intretinere serioasa e relativ ieftina si are beneficii pe termen lung imense, financiar vorbind. Dar cine gandeste pe termen lung la CNADNR?