Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 32 Guests are viewing this topic.

BogdanB

Buna dimineata tuturor,

Desi sunt un utilizator proaspat inregistrat pe forum, tin sa mentionez ca de cel putin jumatate de an urmaresc cu mare interes si admiratie acest forum si apreciez enorm munca depusa de diversi colegi in a ne informa cu privire la dezvoltarea Romaniei pe plan rutier si in general, pe partea de infrastructura. Dezbaterile din acest forum, pot contribui si chiar contribuie activ la imbunatatirea solutiilor de infrastructura din tara noastra !

Acum ca am facut introducerea, am o nelamurire cu privire la ultimele poze postate de Doru - cu multumirile de rigoare pentru efort !
- nu am observat nici un sistem pentru colectarea apei de pe podurile care traverseaza autostrada, nici pe partea carosabila dar nici sub pod, a se vedea pozele de mai jos

Probabil ca imi scapa mie (cu scuzele de rigoare in acest caz), altfel, cum se va scurge apa ? Banuiesc ca nu va balti sau sa se prelinga pe la capetele podului ? In cazul altor poduri, gen cel de la Soimus, sau la podurile de pe autostrazile ungare, se vad gurile de scurgere pe pod precum si tubulatura aferenta pe sub pod.

Va multumesc,
Bogdan



Tavi

Quote from: mirceatm on September 22, 2015, 11:16:58 PM
Mai e si lotul 2 Dumbrava-Margina :)
Multam mirceatm!
Ce frumos ar fi si Dumbrava - Margina anul acesta!
Desi personal as prefera sa faca tasarea terasamentului corect, sa apuce sa-l protejeze peste iarna cu asfalt (macar un strat) si strat de pamant vegetal si inierbare pe lateral + canale de scurgere, colectare ... Cu o mobilizare exemplara s-ar putea termina si lucrarile de arta ... Visez si eu. Scuze! Macar terasamentul gata si protejat si la poduri cat se poate anul asta!

erw78ar

Din pacate am o veste prosta de pe Ar -Nadlac stratul de uzura pus de Alpine e intro stare jalnica dupa citeva luni de folosinta!! Pe banda unu pur si simplu tremura toata masina la140km/h pe banda 2 e acceptabil!

dan_c

Quote from: erw78ar on September 23, 2015, 10:52:02 AM
Din pacate am o veste prosta de pe Ar -Nadlac stratul de uzura pus de Alpine e intro stare jalnica dupa citeva luni de folosinta!! Pe banda unu pur si simplu tremura toata masina la140km/h pe banda 2 e acceptabil!
.       Sunt discuții la nivel înalt între constructor și CNADNR , cu privire la refacerea întregului strat de uzura pe toată autostrada, 

dorum

@BogdanB

buna observatie... dar la intrebarea asta nu pot sa-ti raspund :(
vom intreba si noi mai departe...

PS: exista posibilitatea ca ulterior sa se decupeze in asfalt si sa se instaleze ceva guri de scurgere... daca erau instalate inainte, asternerea asfaltului era greoaie...

iuli

Iti voi raspunde eu... Asa cum vazut si pe alte pasaje colectarea apei pluviale se face la capeti intr-un sant care duce direct in santul autostrazii. In niciuna din pozele postate de catre Doru nu se vad.

Ceva in genul acesta de pe lot 1 Timisoara - Lugoj



Si pe toate pasajele e la fel. Exemplu din acelasi lot. Daca doresti fac o oprire si pe Arad Timisoara in weekend sa iti arat cum e si acolo.

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

NGC

Quote from: iuli on September 23, 2015, 11:54:39 AM
Iti voi raspunde eu... Asa cum vazut si pe alte pasaje colectarea apei pluviale se face la capeti intr-un sant care duce direct in santul autostrazii. In niciuna din pozele postate de catre Doru nu se vad.
Se vad si acolo, ca in exemplul de mai jos, dar pe lotul TS inca nu sunt gata.

Quote from: dorum on September 22, 2015, 01:23:49 PM


alecu26

care constructor? Astaldi? ca alpine nu cred ca-i mai inatereseaza. In caz de faliment banuiesc ca nici garantiile bancare nu functioneaza.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

mns

Quote from: erw78ar on September 23, 2015, 10:52:02 AM
Din pacate am o veste prosta de pe Ar -Nadlac stratul de uzura pus de Alpine e intro stare jalnica dupa citeva luni de folosinta!! Pe banda unu pur si simplu tremura toata masina la140km/h pe banda 2 e acceptabil!

Chestia asta se simtea inca din iarna cand au deschis Pecica - Nadlac pe cei cativa km din lotul Alpine de dupa nodul de la Pecica. Trebuiau sa refaca probabil stratul de uzura de pe atunci pentru ca se simtea ca e sub orice critica. Sunt curios cum se face receptia totusi, pe teren sau la birou cu pachetul de covrigei si sticlele de cola pe masa.

TibiV

Quote from: mns on September 23, 2015, 02:43:35 PM
Chestia asta se simtea inca din iarna cand au deschis Pecica - Nadlac pe cei cativa km din lotul Alpine de dupa nodul de la Pecica.
Din câte îmi amintesc, pe acei câtiva km Alpine nu apucase să pună nici un pic de asfalt...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Nelu63

Multumim mult, @dorum. Foarte multe si de buna calitate pozele. Pasiune + talent = @dorum !

NGC

Pun si aici ca sa tinem evidenta.

Pentru Orastie - Sibiu loturile 1, 2 si 4 (deci fara 3), la inceputul anului au fost facute constatarile primare si au fost acceptate, deci curge garantia.
Acelasi lucru e valabil si la Lugoj - Deva lot 1.

NGC

Quote from: Ionut on September 18, 2015, 07:36:40 PM
Am confirmarea de la constructor ca s-au inteles cu CNADNR si vor face tot posibilul sa termine A1 Izvin-Sanovita pana la 15 decembrie (anul asta, evident).
Quote from: Quest on September 18, 2015, 11:27:20 PM
Deci s-au deblocat lucrurile pe Izvin-Sanovita...

Cred ca motivul este destul de clar. ;)
TS a emis zilele trecute o factura de circa 122,7 milioane RON (da, ati citit bine, 122,7 milioane) si asteapta acum sa fie recunoscuta si platita. Probabil ca aici au fost niste probleme care au trebuit rezolvate.

Eurocopter

Pai bun dar mai au o factura de 68 milioane din august ce inca nu are viza CFP. Deci probabil si cu aia au fost probleme.

NGC

#24209
^^^ Aia de aproximativ 68,7 milioane (factura TS/104.15) s-a "volatilizat" saptamana aceasta (de ieri si pana astazi), si nu mai exista. :lol:
Acum este doar TS/106.15 de aproximativ 122,7 milioane.