Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 64 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Eu nu prea vad un proiectant serios sa riste pe un asemenea tronson. Chiar si cu o solutie corecta(exceptand viaduct continuu), sunt sanse ca dupa cateva cicluri de inghet-dezghet, ploi seriose, sa o ia din nou la vale dealurile.

cutter

S-a făcut Tunelul de sub Canalul Mînecii, Big Dig în Boston, viaductul Millau, reactoare nucleare, am pus oameni pe Lună... n-o fi chiar provocarea ultimă pentru inginerie găsirea unor soluții pentru niște dealuri argiloase. Nu sunt de specialitate, dar totuși, să nu exagerăm.

timisoreanul

Haideti sa asteptam totusi sa se finalizeze aceste lucrari de remediere si apoi sa tragem niste concluzii. Pana la urma, nici eu si nici alti membri ai forumului nu suntem specialisti. O solutie se va gasi pentru a se circula in conditii de siguranta. Cel mai important este nu sa taiem capul cuiva, ci sa se gaseasca cele mai bune variante pentru ca tronsonul sa fie redeschis cat mai repede si sa nu se mai repete aceste probleme.

Quest

Common sense will get you far !

tonică

acum cateva luni or iesit la gotthard tunelistii dupa aprox 150 km de sapaturi, au stat nitelus de si-au scuturat praful din barbi si au concis ca au avut mare noroc ca n-au trecut pe la Aciliu!  :lol: Sa fim seriosi...Impregillio chiar daca venisera in Romania cu un singur nene la pantof cu lac si laptop aveau si au o istorie intreaga de realizari in domeniu. Stiau si stiu si acum ce trebuie sa faca acolo. Doar ca nu vor caci ei licitasera la smecherie, o mica ţeapa prin balcani, pret de dumping si apoi 'mai vedem noi'. Pe de o parte le-a si iesit, banii s-i i-au luat. Daca nu se rupea in paispe banda aceea de urgenta nici ca ii mai vedeam noi dedesubturile autostrazii asteia!!

teocharis

Quote from: tonică on September 22, 2015, 10:32:24 AM
acum cateva luni or iesit la gotthard tunelistii dupa aprox 150 km de sapaturi, au stat nitelus de si-au scuturat praful din barbi si au concis ca au avut mare noroc ca n-au trecut pe la Aciliu!

poate parea paradoxal dar muntele/stanca este mult mai stabil decat dealurile miscatoare de la Aciliu!


alecu26

nu când dai de niste falii geologice in mijlocul muntelui in care conditiile se schimba brusc in cativa metri si te inunda apa. Asta in mijlocul muntelui.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dorum

Am fost pe TL2. Stadiul lucrarilor este foarte avansat, iar vestea buna este ca se lucreaza pe toate lungimea.
Stadiu:

  • asfalt in diverse stadii (marea majoritate pana la ultimul strat inainte de uzura) pe toata portiunea (doar 2 puncte mici unde nu este - max 200-300m)
  • stratul de uzura se asterne, cu incepere de la Sanovita spre Izvin
  • parapetii mediani si laterali instalati aproape in intregime
  • stalpii gardului perimetral instalati deja pe o portiune de cativa km
  • rigole si drenaje executate in mare parte
  • relocari de utilitati executate toate cu o mica exceptie - o LEA 220KV a Transelectrica, care e in stadiul de incepere iminenta a relocarii
  • supratraversari/ pasaje realizate, multe in stadiu final
  • strat vegetal inierbat  - se mai lucra la inierbare in unele portiuni
  • spatiile de servicii in stadii avansate

Pozele se uploadeaza...

horatiu.cosma

F5 plange din nou, multumim de update :).

dorum

#24159
Incepem cu Sanovita, km0















ne deplasam spre nod Topolovat




dr4qul4

Nu sunt sigur ca Imbecilio se pricepe la asemenea lucrari....Ce au realizat pana acum pare doar din pura coincidenta.





Cred ca pana si Romstrade/TelDrum/Tehnologica Radion dadea dovada de mai mult profesionalism.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

laszlo.robert


dorum

#24162




spatiu servicii







foraj foarte adanc pt apa curenta



continuam spre Topolovat











pasaj nod Topolovat; cei 2 stalpi stanga-dreapta sunt iluminatul sensurilor giratoare



o foarte mica portiune fara balast stabilizat





bretele nod Topolovat






dorum

#24163
continuam spre Petrovaselo







inierbare













asternere strat uzura cu 2 finisoare aproape in paralel... nu ramane nici urma de rost intre ele, e ca si cum ai asterne cu un finisor lat cat un sens





















dorum

ne deplasam in continuare









de pe pasaj Petrovaselo-Sustra



stalpul cu pricina care trebuie relocat













asfaltul pe pasaj... nu are doar balustrade pietonale



stalpii gardului perimetral instalati pe cativa km