News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 42 Guests are viewing this topic.

sublimu

Ministrul Transporturilor, Iulian Matache, în studioul Adevărul Live: La jumătatea anului viitor vom putea demara efectiv lucrările pe Sibiu-Piteşti

http://adevarul.ro/economie/stiri-economice/ministrul-transporturilor-iulian-matache-veni-ora-1400-studioul-adevarul-live-1_55ffd457f5eaafab2cd57f26/index.html

stangabriel

#24136
Atat timp cat el spune ca din acciza s-a inceput A3, asta e stire de Parcare.  Si ca vai, din 2017  se scoate acciza si nu se mai fac autostrazi. Se scuza pentru orice prin citate faimoase gen:

La noi se contesta tot. Asta e problema. Pentru rezolvare nu face nimic.

horatiu.cosma

Hai ca s-a amanat inceputul lucrarilor pe Sibiu-Pitesti de la inceputul anului viitor la mijlocul lui. Cam pe atunci il vad si eu pe Matache disparut de la MT. Cred ca s-au strans bani din acciza de carburanti pentru toata sectiunea Gilau-Bors, dar noi doar reusim sa incepem proiecte. Noroc cu europenii ca ne ajuta sa le terminam. De ce doar la anul se demareaza licitatiile pentru DNCB sud? SF-ul e gata.

steda

In 5 săptămani cu aproximație să înteleg că se redeschide tronsul 3 din Sibiu - Orăștie , cârpit bănuiesc sau o să se facă alt tronson nou?

alecu26

dupa pozele puse recent pe forum...no chance. Acolo s-a facut ca in proiect. Proiectul evident este prost gandit. Nevoie alta solutie. Probabil minipiloti, sau daca se doreste deschidere la trafic oricum, trebuie gandita solutie sa fie executata in afara partii carosabile...probabil niste ecrane de balast care sa intercepteze apa din argile si ceva de consolidare.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

paulmare

Quote from: alecu26 on September 21, 2015, 09:07:59 AM
Cutter, se pare ca intradevar pernele acelea de balast si piatra sparta invelite in geotextil exista. Problema e ca, cel putin pentru acea zona e complet SUBDIMENSIONATA solutia. Aceasta solutie din pacate este un ""panaceu universal"" (daca mi se permite tautologia) a constructiei de drumuri. O gasesti in mai toate proiectele si studiile de fezabilitate. In fapt, cam nimeni nu stie, sau nu o calculeaza. Se pune acolo ca e ""buna"", dar fara a se face o evaluare inginereasca efectiva.

Acolo clar trebuiau niste micropiloti (in fapt ma mir cum a fost economic o asa solutie cu atatia metri de piatra si trei straturi de geotextil si 9 metri de extraexcavatii) fata de miste micropiloti.

Micropilotii trebuiau facuti ori din balast prin metoda de vibropresare/vibroindesare, sau ceva in genul jetgrouting/soilcrete...si in acest caz, cel putin in prisma materialului erau destul de ieftini.

As tinde pe solutia cu piloti din balast facuti prin vibropresare din mai multe motive: viteza (la turdas s-au facut vreo 70.000 ml in timp relativ scurt), ieftin (se foloseste ca material balastul existent cam pe oriunde si nu exista material extras care sa fie indeepartat) si eficient (ma gândesc ca la apa aceea din argile, acesti piloti plin cu balast vor actiona si in favoarea colectarii apei din jurul lor. In plus prin tehnica de executie, pilotii astia consolideaza foarte mult si spatiile dintre ei).

Asa intr-adevar pare ca e mult mai corect cum spuneti - sa fi facut niste coloane verticale de balast, care sa descarce eventual intr-un dren orizontal si sa evacueze infiltratiile undeva pe la baza taluzului, e plin de balast si sunt o gramada de firme care au utilajele,  jetgrouting - cine stie cat si ce ar fi fost nevoie sa injecteze ca sa stabilizeze ce e acolo, nu e ca la balast
"Economic" cu piatra sparta sortata in geotextil - a fost 'economic' probabil din cauza subdimensionarii
Oricum bataie de joc a fost, noi doar ne dam cu parerea pe un forum public, pe baza a ceea ce vedem la suprafata cand circulam, ei au fost pe teren, au avut studiile geo, clar ca au "fusherit" vorba lui Istvan


Eurocopter

Anunt important

In urma pataniei colegului nostru horatiu.cosma, am luat legatura cu persoane din conducerea Tirrena Scavi si am convenit urmatoarea procedura pentru a fotografia din interiorul santierelor:

1. persoanele doritoare sa fotografieze pe santierele TS sunt rugate sa comunice, direct sau prin membrii API, cu 2 zile inainte acest lucru constructorului.
2. odata ce ati primit aprobarea, va veti prezenta in organizarea de santier pentru a semna o condica si a primi un pass, apoi veti putea incepe sesiunea de fotografiat.

Am promisiunea de la constructor ca aprobarile pentru fotografiat se vor da, deci am rugamintea sa respectati si voi legea si implicit normele regulamentului SSM. Toti cei care nu respecta aceasta procedura pe viitor trebuie sa fie constienti ca incalca legea si o fac pe propria raspundere. Constructorul si implicit firma de paza este indreptatita sa ia masuri pentru scoaterea de pe santier a persoanelor neautorizate.

De asemenea, am convenit cu TS sa atraga atentia firmei de paza sa actioneze strict pe perimetrul santierului.

Pe cat posibil va rog sa urmati aceasta procedura si in cazul santierelor derulate de alte firme constructoare. In cazul in care vi se refuza cererea pentru fotografiat, luati legatura cu noi si vom obtine autorizatie de la CNADNR.

paulmare

Quote from: cutter on September 21, 2015, 01:46:47 PM
Sistem de scurgere și preluare a apei neterminat în zona km 60 al proiectului Orăștie-Sibiu (lotul 3):


Nu e doar neterminat, e foarte prost facut, cred ca e un exemplu de lucrare simpla care trebuie refacuta de la zero
tubul acela gofrat de drenaj are orificii prin care intra apa, rolul pietrisului este sa previna infundarea lor, pentru asta se foloseste un sort fara parte fina care sa infunde orificiile, si fara bolovani care nu au nici un rost acolo ca nu filtreaza nimic
tubul de drenaj cred ca in proiect era prevazut sa aiba o trecere prin zid sa nu o ia la vale odata cu pamantul de sub el,
restul hai sa zicem ca sunt "neterminate" dar e exemplu de lucrare "fusherai" ca sa folosesc din nou expresia domnului Istvan
daca le-ar fi lucrat asa la case la cnadnr cred ca in secunda urmatoare zburau toti "meshterii" 

TibiV

Grozava veste, Eurocopter !
Mai ales pentru voi cei din zona, ca la Bucuresti mai dureaza pana sa putem fotografia mega-lucrarea de 3 km din A3...  :)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cutter

Voi avea o intervenție în direct, prin telefon, la emisiunea Jocuri de Putere la Realitatea TV cîndva între orele 21.45 și 22.15 în seara aceasta.

stangabriel

Bafta. Subiectul principal Lot 3 , nu?

horatiu.cosma

A intrat @cutter in direct? Eu am intrat la 10, si inca nu l-am auzit.

Dragos Sebastian

Quote from: horatiu.cosma on September 21, 2015, 10:24:27 PM
A intrat @cutter in direct? Eu am intrat la 10, si inca nu l-am auzit.
Acuma a intrat in direct.

horatiu.cosma

Ideea de a da fara licitatie lucrarile ramase e destul de riscanta, mai ales pe acest lot vizat probabil de DNA deja. Insa oamenii mor pe DN 1/7, autostrada o ia la vale, iar continuarea cu Impregillo, in ritmul actual, nu mai poate fi o solutie castigatoare. 50-50, nu prea stiu care e varianta mai buna.

cutter

#24149
Vreau doar să precizez că mă refer la încredințarea directă (termenul tehnic este procedura de negociere fără publicarea prealabilă a unui anunţ de participare) a proiectării, nu și a execuției.