News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 61 Guests are viewing this topic.

mishu77

#24120
Quote from: Vlad94 on September 18, 2015, 09:24:00 AM
La Margina au aparut stalpii de la pasajul peste dn68a.din pacate n-am facut poze

Am trecut si eu in acest week-end pe DN68A. NU e nici un stalp, este fireul beton gata pregatit sa se toarne elevatiile supratraversarii DN68A in zona nodului. Inca nu sa cofrat pentru a se trece la turnarea efectiva, probabil in saptamaniile ce urmeaza. Dupa cate am observat elevatiile podului peste CF sunt terminate si sau apucat de fierul beton pentru partea de sus (bancheta cuzineti, zid de garda, sper ca zic bine google ma ajutat :) ). In rest azi fiind duminica nu se lucra din ce se vedea din DN nici pe LD2 nici pe LD3. De altfel astazi a si plouat in Timis, Hunedoara.

teocharis

A. Nazare sustine ca este posibil sa pierdem toti! banii europeni ptr tronsonul Aciliu.

birocratii europeni nu au auzit de conceptul de forta majora?!?

MNU

Cand accepti un SF facut in bataie de joc si pe urma insisti ca executantul sa nu schimbe solutia tehnica chiar daca e gresita... pe urma insisti ca traseul sa treaca printr-o zona cu cu istoric de alunecari, unde un DN si o linie de CF au probleme... nu cred ca poti invoca "forta majora".

JohannDB

A1, în zona Gothatea-Câmpuri Surduc... Imaginile sun "vechi" de două săptămâni; timpul petrecut pe drumuri nu mi-a permis să le fac cunoscute și vouă, deși, inițial vorbisem cu un coleg de forum să i le trimit lui și el să le "publice".
     Mai jos aveți ceea ce se vede din DN 7, la ieșirea din Câmpuri Surduc spre Gothatea - Ilia (Deva).


     Cu fața spre Arad, atât cât se poate vedea din DN 7 printre pomi, din suprafața A1.


     Din același loc, cu fața spre Arad și un "zoom".


    Un "zoom" mai accentuat, pentru a "vedea" cât mai adânc în șantier...se văd în planul îndepărtat, după perdeaua de arbori, două brațe de macarale (se pare în zona apei Muresului).


    De la ieșirea din Câmpuri Surduc spre Deva, vis-a-vis de mine peste calea ferată, un loc de depozitare a pământului.


    Trăgând cu ochiul printre boscheți la suprafața șantierului.




   O privire mai lungă spre Gothatea-Ilia (în drepta, acel depozit de pământ).


    Către Ilia.




    Era mișcare, se căra, se compacta...


     La marginea șoselei, la amplasarea pasajului peste calea ferată (M 200), la Gothatea, spre Ilia-Deva.




     La cele două poze de sus, pasajul peste care va trece A1 la Gothatea peste DN7 (relocat) și mai apoi peste M200.


    Din acest punct se vede încă bine terasamntul A1 spre Ilia, dar după aproximativ un kilometru, arboretul asunde privirii șantierul din Ilia.



rocklee

multumim de imagini JohannDB ....Greu cu fotografiatul din mers .... :) dar din ce vedem este ca se lucra intens inca o data multumim ... :)

in aceasta imagine in departare se vede bratul macaralei care lucreaza la podul de peste mures . :o

rocklee

#24125
cu permisiunea ta JohannDB...Vreau sa mai spun ceva despre o alta imagine

Aici vedem foreza  care lucreaza la viitorul pasaj peste calea ferata deva arad ...ma bucur enorm  de mult ca se lucreaza sustinut




alecu26

Cutter, se pare ca intradevar pernele acelea de balast si piatra sparta invelite in geotextil exista. Problema e ca, cel putin pentru acea zona e complet SUBDIMENSIONATA solutia. Aceasta solutie din pacate este un ""panaceu universal"" (daca mi se permite tautologia) a constructiei de drumuri. O gasesti in mai toate proiectele si studiile de fezabilitate. In fapt, cam nimeni nu stie, sau nu o calculeaza. Se pune acolo ca e ""buna"", dar fara a se face o evaluare inginereasca efectiva.

Acolo clar trebuiau niste micropiloti (in fapt ma mir cum a fost economic o asa solutie cu atatia metri de piatra si trei straturi de geotextil si 9 metri de extraexcavatii) fata de miste micropiloti.

Micropilotii trebuiau facuti ori din balast prin metoda de vibropresare/vibroindesare, sau ceva in genul jetgrouting/soilcrete...si in acest caz, cel putin in prisma materialului erau destul de ieftini.

As tinde pe solutia cu piloti din balast facuti prin vibropresare din mai multe motive: viteza (la turdas s-au facut vreo 70.000 ml in timp relativ scurt), ieftin (se foloseste ca material balastul existent cam pe oriunde si nu exista material extras care sa fie indeepartat) si eficient (ma gândesc ca la apa aceea din argile, acesti piloti plin cu balast vor actiona si in favoarea colectarii apei din jurul lor. In plus prin tehnica de executie, pilotii astia consolideaza foarte mult si spatiile dintre ei).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

sublimu

Am facut in weekend un drum Timisoara-Arad si retur pe A1. Am observat la ambele spatii de servicii ca imediat langa intrare s-a turnat ceva ce seamana a fundatie. Era imprejmuita cu banda si formata din mai multi cilindrii cu beton. As vrea sa cred ca sunt pentru pompele de benzina temporare. Din pacate nu am poze pentru ca nu am oprit. Le-am vazut din masina.

stangabriel

Stiu ca s-a mai discutat, dar nu gasesc. Lot 3, Impregilio.
Fata de o modificare a traseului, cat ar costa viaductul la nivelul pamantului in zona cu alunecari?

horatiu.cosma

Undeva la 10-15 milioane euro per km.

cutter

Sistem de scurgere și preluare a apei neterminat în zona km 60 al proiectului Orăștie-Sibiu (lotul 3):



alecu26

Exact ce spuneam: daca Salini (mostenitoarea lui Imbecilio) pe Lugoj Deva 2 nu schimba ceva in modul de abordare a fazelor de executie, va avea mult de tras si de reparat in garantie.

Când ai atata balast si piatra sparta bagata prin proiect, faptul ca nu colectezi calumea apele strnse pe asfalt si taluze...e absolut criminal. Apele intra automat inapoi in corpul autostrzii. Si dupa aia sa vezi distractie cu: spalare parte fina, efecteze dezastroase de la inghet (umflare)- dezghet (dezumflare).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

stangabriel

E foarte ciudat terasamentul ud. Apa urca sub asfalt si pe langa. Trebuie probabil numai piatra mare in fundatie sa nu mai urce apa prin capilare?

alecu26

cam asa ceva....un strat de rupere a capilaritatii.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

stangabriel

Eu aveam o curiozitate. Sa se fi taiat terasamentul fix in zona fostei crapaturi/afundari, si sa sa vada geotextilul cum s-a curbat. Daca nu, nu s-a compactat corect. Daca s-a curbat, s-a tasat argila.