Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 61 Guests are viewing this topic.

alin_simeriaveche

Am venit de la Arad la Simeria cu trenul(din toamna acesta sunt aradean  :D) si am surprins pe lotul 3 Deva Lugoj imediat dupa podul de peste Mures spre Ilia


















alin_simeriaveche


aici e un pasaj peste A1 si Cf...cred ca va fi pasaj agricol



Aici am incercat sa surprind parcul auto da zoom meu cu telefonul nu ma prea ajuta









subtraversarea Cf spre Timisoara

au inceput forarea pilotilor la cf spre Arad langa Dn7pe partea cu muresul



Si ultima poza dinspre nod Ilia

Scuzati calitatea...cu telefonul sunt facute...o seara buna

Tavi

Multumim Alin! Bine ai revenit la forma care te-a consacrat  :D

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

De dimineata (de ieri) tot de la sursa. Si tot A1 Izvin-Sanovita.

Spatiu de servicii.


Dimineata la ora 8 Tirrena Scavi asfata intens in zona Recas!






Spatiu de servicii.


Fin.

Bonus. Spatiu servicii A1 Giarmata-Izvin (centura Timisoara). Oare sunt benzinariile mobile?!




^ Poate identificati voi ce e acolo.

:cheers:

Ionut

Inca o mica bomboana. A1 langa Faget (lot Salini). Se lucra sustinut (ora 10 dimineata)!





:cheers:

trifuhoria

@ Alin, tu te muti cu jobul functie de santierele patriei?

carutasul

Poate santierele se muta dupa el. Alin, la anul la Curtea de Arges, da? :)

Tavi

#24053
Quote from: Ionut on September 18, 2015, 07:10:51 AM

^ Poate identificati voi ce e acolo.

:cheers:
Ionut, nu prea seamana cu ce am vazut prin prezentarile facute publice. Nepublice nu am. Cele ale Petromului stiu ca sunt albastre majoritar. Mai sap dupa MOL.
Dar oricum seamana bine :) http://famielectronic.ro/pagina/statie-mobila-imagini.html

Tavi

Quote from: Ionut on September 18, 2015, 07:18:15 AM
Inca o mica bomboana. A1 langa Faget (lot Salini). Se lucra sustinut (ora 10 dimineata)!
Mi se pare cea mai in urma lucrare de arta dintre toate cele de pe segmentul Dumbrava - Margina. S-ar putea ca aceasta sa fie definitorie pentru acest segment. Nu cred ca Salini vrea sa termine anul acesta pentru ca ar fi trebuit sa mobilizeze forte impresionante pe fiecare lucrare de arta in parte pentru a veni macar cu acoperire AB2 pentru o deschidere pe un singur fir macar. Ma gandeam la ceva gen Cernavoda - Medgidia daca va mai aduceti aminte...

Vlad94

La Margina au aparut stalpii de la pasajul peste dn68a.din pacate n-am facut poze

Tavi

Stalpi la DN68A? Nu erau ziduri cumva? ... Parca asa apare in video si in capturile lui Quest ...

Cozak

Excelente poze, Alin si Ionut, se lucreaza sustinut si asta e bine, linistea aia, ca pe lotul 4 Seb-Turda ma ingrijoreaza sau inexplicabila lentoare a lansarii licitatiei pentru tuneluri.
Ionut, please, bombardeaza-i pe CNADR cu intrebari despre aceasta licitatie.Nici nu stii ce o sa urmeze dupa ce dau drumul la autostrada si nu e gata portiunea aia.Iadul!!
Sau in media, sa mai puna presiune pe nesimtitii aia de la Bucuresti care stau pe banii nostri si se misca mai mult nu.
Scuze dar ma abtin cu greu.
Stima.

Vlad94

Din pacate eram grabit si n-am avut tinp sa observ zona,dar am vazut niste stalpi de fier ridicati.Am sa incerc sa fac si poze.
P.S.La ora 8 dimineata se lucra la Traian Vuia la nivelat

stangabriel

#24059
Alecu, poftim aici.

http://www.evz.ro/exclusiv-autostrada-sibiu-orastie-a-luat-o-la-vale-pentru-ca-nu-fundatie-din-trei-metri-de-piatra-in-proiect-exista-in-realitate-nu.html

Concluziile se referă la fapte grave, descoperite în urma realizării unor carote la o adâncime de zece metri. Cel mai grav, susțin experții, este faptul că nu a fost descoperit stratul de piatră spartă cu o grosime de trei metri.

"În cadrul pachetului necoeziv vizual nu a fost relevat stratul de piatră cu grosime fixă de trei metri. Însumând grosimea de balast și piatră spartă din proiect se observă totuși diferențe de grosime totală, în minus, de până la doi-trei metri față de proiect. În aceste condiții se consideră că geometria și alcătuirea corpului rambleului și stratului suport al acestuia nu respectă soluția din proiect", se arată ân exertiza semnată de prof. univ. dr. Elena Gheorghe, de la firma Rutexepert SRL.

Rambleul drumului, susțin specialiștii, este format dintr-un strat de piatră sparta, tasată, peste care se toarnă un strat de beton stabilizat și apoi straturle de asfalt. Concluziia experților este una gravă, pentru care DNA ar trebui să se autosesize: stratul de piatră spartă nu a fost găsit.

În proiectul aprobat de CNADNR se prevede că: "rambleul a fost prevăzut a fi executat din umplutură de balast armat cu geogrile așezate pe o saltea din piatră spartă, armată cu geogrile, cu grosimea de trei metri". Expertiza are concluzii șocante, stratul de trei metri de piatră spartă nu a fost găsit, în schimb a fost decontat, susțin cei de la CNADNR.

În locul acestui strat de piatră spartă și a celui de balast stabilizat, experții au găsit "pietrișuri cu bolovăniș și nisipuri prăfoase, cu grosimi de șase - șapte metri". "În cadrul acestuia nu a putut fi evidențiat stratul rutier de balast stabilizat, prevăzut în proiect cu grosimea de 20 cm. Din observațiile vizuale pe probele prelevate materialul granular nu are caracateristicile de balast stabilizat, și nu prezintă legături datorate prizei care trebuia să se producă în cele opt-nouă luni de la punerea în operă", se mai arată în expertiză.

În urma analizei făcute s-a stabilit că acele deformații, "sunt cauzate de natura argiloasă și starea de consistență redusă, respectiv capacitatea portantă a terenului de fundare".

Și în această, zonă, experții au avut aceeași concluzie legată de fundația autostrăzii compusă din material stabilizat care "nu are caracteristici de balast stabilizat