Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 27 Guests are viewing this topic.

MHN

La nodul de la Giarmata, de Duminica, s-a deviat circulatia de pe DJ691 pe bretelele nodului, dupa cum spunea iuli ca se va intampla:

QuoteIata si schema:


Deocamdata, lipsesc sensurile giratorii, atat cele finale (ale nodului) cat si cele temporare.

Ionut

Merci MHN! Si cum se circula, este safe?! Nu e periculos, e politie pe-acolo sau cum? ???

MHN

Nu e politie, dar e safe pentru ca bretelele sunt marcate corespunzator pentru aceasta deviere.
In schimb, nu este niciun indicator/semn pentru autostrada iar traseul e mai lung pentru varianta exterioara cu vreun kilometru.

Ionut

#288

Ionut

QuoteÎn ceea ce priveşte lucrările propriu-zise, zilele trecute – pe circa 10 grade – lucrau echipe la cele patru poduri în finisaj, şapte echipe la montare parapeţi glisieră şi mai multe echipe la marcaj autostradă. În ceea ce priveşte temerile unora vizavi de gerul aferent acestei perioade, constructorul utilizează la asfaltare şi betonare aditivi antigel – saltele termice şi suflante de aer cald – metode folosite de zeci de ani şi pe autostrăzile occidentale pe timp de iarnă.

sursa: Ziua de Vest

Ionut

QuoteCNADNR dă ca sigură inaugurarea autostrazii Timişoara-Arad în decembrie

"Termenul din decembrie pentru deschiderea circulaţiei pe autostrada Arad-Timişoara rămâne în picioare. Stadiul de executare a lucrărilor se ridică în acest moment (30 noiembrie - n.red.) la 93,5%, iar deschiderea traficului va avea loc la jumătatea lunii decembrie. Centrul de întreţinere şi coordonare şi platforma spaţiilor de servicii, situate în afara autostrăzii, se vor finaliza anul viitor", au declarat reprezentanţi ai CNADNR.

sursa: ZF

Ionut

Cel mai nou clip de la MT pe Timisoara-Lugoj lot 1:

http://www.youtube.com/v/FLSPSTNhZhE

Intr-adevar se misca exemplar...

Ionut

Doua de la Arad:

QuotePatrule si radare pe autostrada Arad-Timisoara

Vom avea poliție pe autostrada Arad-Timișoara. Și nu orice fel de poliție, ci un întreg serviciu subordonat direct conducerii Inspectoratului General al Poliției Române (IGPR). Pentru acest Serviciu, comisarul șef Ioan Hadjia, adjunctul Inspectoratului de Poliție Județean (IPJ) Arad, spune că instituția va da 4 polițiști, omologii din Timișoara (pentru că va fi un serviciu organizat împreună cu IPJ Timiș) vor da tot 4 polițiști, în timp ce alți 4 vor fi luați direct de pe băncile școlilor de poliție.

În total, 12 polițiști vor patrula și vor interveni la evenimentele produse pe autostrada Arad-Timișoara, ajutați de autospecialele din dotare și de motociclete.


Dacă credeți că Poliția a uitat de radare, vă spunem că după deschiderea autostrăzii, polițiștii vor amplasa aparate radare de-a lungul acesteia. Dacă autoritățile au preconizat că în jurul datei de 15 decembrie se va da drumul traficului pe autostradă, Inspectoratul de Poliție Județean Arad nu este sigur de data la care Serviciul Poliția Autostrăzi va funcționa. Se vorbește că undeva în luna ianuarie 2012 polițiștii acestui serviciu vor intra "în pâine".

sursa: Aradon

QuoteSe surpa noua autostrada

Constructorii autostrăzii Nădlac-Arad, parte a coridorului IV paneuropean, şi-au dat cu stângul în dreptul. După ce au lucrat la intensitate maximă timp de două luni de zile pentru a rămâne în grafic, muncitorii trebuie să dărâme aproape tot ce au ridicat până acum. Potrivit unor surse din cadrul societăţii Romstrade, care se ocupă de realizarea autostrăzii, mii de tone de pământ care au fost aranjate şi ridicate pentru a susţine viitoarea autostradă trebuie împrăştiate şi înlocuite cu alt sortiment de pământ.

,,Actualul pământ nu se tasează şi se împrăştie singur. S-a încercat tasarea lui de nenumărate ori şi cu nenumărate tipuri de utilaje, dar degeaba. S-a încercat chiar amestecarea solului cu pricina cu argilă, un tip de pământ care <leagă>, dar tot nu s-a reuşit nimic. Singura soluţie este dărâmarea actualelor movile ridicate din pământul cu probleme şi înlocuirea acestuia cu un alt tip de sol, care poate fi tasat. Dacă se continuă construcţia pe acest pământ, autostrada va fi cu siguranţă compromisă deoarece tipul acesta de sol nu se încheagă", ne spun surse de pe şantier.

sursa: Aradon

Suna destul de grav... ar fi intarzieri maricele. N-am inteles cat de lunga e zona afectata... si cat exact se va intarzia.

nenea_hartia

^ Nu ştiam, dar nu cred că e aşa grav. Astfel de situaţii se mai întâmplă, însă ele sunt sesizate repede, deoarece Consultanţa verifică mereu gradul de compactare, iar constructorul e obligat să prezinte buletine de compactare. Dacă se observă aşa ceva într-o zonă se poate emite un Raport de Neconformitate, iar constructorul trebuie să remedieze. Probabil că problema e una locală, nu generală, la nivelul a ,,mii de tone de pământ".
Mai îngrijorător e faptul că Romstrade nu prea îşi plăteşte subcontractorii. Se pare că Nelu Iordache are probleme financiare şi, din păcate, Romstrade e lider de contract, nu MonteAdriano.

davyl

Quote from: nenea_hartia on December 06, 2011, 12:47:19 PM
^ Nu ştiam, dar nu cred că e aşa grav. Astfel de situaţii se mai întâmplă, însă ele sunt sesizate repede, deoarece Consultanţa verifică mereu gradul de compactare, iar constructorul e obligat să prezinte buletine de compactare. Dacă se observă aşa ceva într-o zonă se poate emite un Raport de Neconformitate, iar constructorul trebuie să remedieze. Probabil că problema e una locală, nu generală, la nivelul a ,,mii de tone de pământ".
Mai îngrijorător e faptul că Romstrade nu prea îşi plăteşte subcontractorii. Se pare că Nelu Iordache are probleme financiare şi, din păcate, Romstrade e lider de contract, nu MonteAdriano.
Problema a fost sesizata de un user si pe SSC.

E intr-adevar aiurea ce se intampla ca nu si-au dat seama ca au probleme cu materialul...

Insa, parerea mea, ce atata graba...  O:-) Ca oricum cred ca noi vom termina Nadlac-Arad inaintea ungurilor cu al lor segment Mako-Nadlac...

Incerc sa fac o gluma :((, dar nu e rasul meu, ca nu imi convine deloc ca romanii sa termine autostrada si apoi sa mai mergi ceva km buni pana la Mako...

Ionut

Multumesc nenea_hartia de explicatii! Da, suna mai grav povestea cu neplata subcontractorilor. Aia de obicei sunt mai micuti si daca nu-i platesti nu mai lucreaza ca nu se pot finanta precum cei mari. E la fel in toate industriile. Nelu Iordache are probleme de ani de zile...

@davyl - nu cred ca momentan se pune problema sa termine Mako-Nagylak inaintea noastra. Dar sa nu zicem hop inca. :)

:cheers:

davyl

Quote from: Ionut on December 06, 2011, 01:30:08 PM
Multumesc nenea_hartia de explicatii! Da, suna mai grav povestea cu neplata subcontractorilor. Aia de obicei sunt mai micuti si daca nu-i platesti nu mai lucreaza ca nu se pot finanta precum cei mari. E la fel in toate industriile. Nelu Iordache are probleme de ani de zile...

@davyl - nu cred ca momentan se pune problema sa termine Mako-Nagylak inaintea noastra. Dar sa nu zicem hop inca. :)

:cheers:
nenea_hartia ca de obicei profesionist ne-a oferit explicatiile tehnice de rigoare... Mai grav este ca daca Nelu Iordache continua sa aiba probleme se compromite lucrarea. Si incepusera asa de frumos, de imi era tare drag sa vad ce repede se naste autostrada asta.

@ionut eu sper sa termine aproape unii de altii autostrada asta (si romanii si ungurii) ca sa putem circula cum trebuie. Insa ma tem sa nu fie probleme, ca mai nou am citit pe SSC ca ungurii au probleme financiare pe segmentul Mako-Nagylak. Sa speram ca le rezolva si ei.

Ca distanta enorma nu ar fi: nici de la Mako la Nagylak, nici de la Nadlac la Arad.

MHN

Ar fi bine ca problema compactarii sa afecteze o zona restransa, caci altfel vor baga ore suplimentare la greu, iar la problemele financiare pe care le simtim ca le are grupul, nu ii vad bine.

Altfel, in cazul in care este cineva interesat de un "drive test" realizat la comun cu alti membri ai forumului (acesta sau SSC) chiar in ziua deschiderii circulatiei, indiferent ca va fi in 15, 18 sau 20 Dec, este rugat sa dea un semn aici.
Merci.


davyl

Quote from: MHN on December 06, 2011, 03:58:04 PM

Altfel, in cazul in care este cineva interesat de un "drive test" realizat la comun cu alti membri ai forumului (acesta sau SSC) chiar in ziua deschiderii circulatiei, indiferent ca va fi in 15, 18 sau 20 Dec, este rugat sa dea un semn aici.
Merci.
Ce mi-ar placea un "drive test"  ;) alaturi de voi in zilele alea, dar din pacate sunt la 2000 km departare. Insa voi fi alaturi de voi pe cele 2 forumuri. Promit!

Asa ca astept cu nerabdare clipele  8) cand veti pune poze sau filme cu autostrada deschisa! Sa pot sa va zic "La multi ani 2012! linistit! :D

Ionut

E posibil sa ajung eu in jur de 20 decembrie pana in Timisoara cu niste treaba. Vin si plec in aceeasi zi cu trenul, cred. MHN, imi poti da un mesaj pe private si sa vorbim ca sa stabilim exact detaliile? Multumesc!

:cheers:

@davyl, sigur vor fi multe poze si filmulete :)