Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

9 Members and 37 Guests are viewing this topic.

StefanCelMare

Hm... Oare e adevărat ce zice Guran? Sau exagereaza ca de obicei?
Soluția corectă ar fi înlocuirea terasamentului cu un viaduct de 250m. Doar că CNADNR refuză această soluție, întâi pentru că acest contract nu mai poate fi adiționat, și apoi pentru că este sub presiunea de a finaliza tronsonul până la 31.12.2015, data limită a decontărilor de fonduri europene 2007 – 2013
http://www.biziday.ro/2015/09/08/autostrada-9-noua-luni/

istvan78

DACA e adevarat ce spune CNADNR, anume ca acolo nu s-a manifestat vreo alunecare de teren in/sub terasamentul autostrazii, ci defectul se datoreaza exclusiv tasarii terasamentului, tasare cauzata de proasta executie, atunci nu e nevoie de niciun viaduct, ci doar de executia corecta a terasamentului.

Din pacate s-ar putea ca refacerea terasamentului sa fie suficienta ACUM, dar peste 10 ani o alunecare reala, de profunzime, sa afecteze din nou corpul soselei...

In fine, data fiind situatia azi, tind sa fiu deacord cu solutia mai rapida a refacerii terasamentului, dar cu respectarea riguroasa a procedeelor tehnologice! Data fiind capacitatea administrativa a CNADNR si a MT, trecerea la o solutie cu viaduct ar inchide autostrada pentru mai mult de un an.

pasadia

Quote from: StefanCelMare on September 08, 2015, 09:30:22 AM
Hm... Oare e adevărat ce zice Guran? Sau exagereaza ca de obicei?

Nu Guran ci Baiazid / Mihai Crăciun e autorul articolului. Iar soluția nu e noua ci e vehiculata de cel puțin 2 ani, ba chiar se spunea ca noul viaduct ar trebui sa fie de circa 1km (nu 250m). Și nu, nu vorbesc degeaba, anumite zvonuri existau încă din primăvara după cum am menționat aici

Quote from: pasadiaZvonurile din interiorul DRDP Brasov spun ca aceste consolidari nu tin si ca in curand se va lua decizia de a stopa aceste lucrari. Se discuta despre alte solutii tehnice (viaduct, cu fundatiile adanc infipte sub aceasta argila miscatoare). Evident, apare o problema legata de asumarea acestei decizii si de modul de finantare a solutiei ce va fi aleasa.

Repet inca odata - sunt zvonuri, aflate la mana a doua (adica nu direct de la persoane din aceasta institutie). Nu garantez ca lucrurile stau chiar asa...

Acum ca el își asuma niște "întâietăți" atunci când nu e cazul, sau ca iar se leagă de A3...

istvan78

Da, solutia "viaductului" a fost dezbatuta la vremea constructiei, si se pare ca a fost evitata exclusiv din motiv de costuri. Probabil ca asta ar fi fost solutia corecta de la bun inceput.

Dar azi, asa cum stau lucrurile, ce sa facem? Sa inchidem autostrada 2 ani, pana reusim sa derulam un nou proiect pentru inlocuirea acestui sector de terasament cu viaduct, cu tot ce inseamna procedurile? Pentru ca in cadrul proiectului initial cu Imbecilio, lucrarea nu va fi posibila, asta-i clar. Deci proiect nou, fonduri noi, licitatii noi, etc... Sau sa lasam Impregillo sa refaca terasamentul asa cum trebuie, asa cum ar fi avut oricum obligatia sa-l faca de la inceput, pe banii lor, iar apoi peste 10 ani, 15 ani, 25 de ani, daca dealul aluneca sa vedem ce facem in loc?

Archi

Astazi am trecut pe la Sanovita si am observat in departare ceva miscare. Parea ca se asfalta, dar nu am vazut foarte bine, nici nu am avut aparatul foto la mine  :( . Posibil sa ma insel, desi nu vad ce altceva ar putea face decat sa asfalteze.



]










dr4qul4

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

adiarc

Toată zona de la debleul Aciliu , pana aproape de de nodul Apold trebuie refăcută cu alte soluții tehnologice , vechiculate la aceea vreme , adica tunel la Aciliu si încă un viaduct pana spre nodul Apold
Vb de costuri exorbitante , pt ca avem cam 6 km cu probleme , iar un asemenea viaduct/ tunel , poate costa si 40 de mi-l / km ( cam atat a costat viaductul Aciliu )

ce e f.f.f grav e ca avem oameni in funcție , gen Neaga , care au ignorat totul ( oare de ce ? ) , atunci cand s-a demarat construcție lotului in 2011
- părerea specialiștilor legată de soluțiile tehnologice
- părerea specialiștilor legată de alegerea greșita a amplasamentului
- zecile de Reportaje făcute de mine , despre neregulile in construcție
- cele 300 de note de neconformitate , ignorate total
in ciuda acestor lucruri , s-a plătit 99,6% din banii , iar cei ce au făcut-o sunt bine mersi......

Nu vreau sa dau dreptate unor politicieni , dar cel mai probabil banii pt acest lot vor trebuii returnați catre UE.......
Va aduceți aminte cand spuneam , încă de acum vreo 2 ani , ca CNADNR trebuie sa- si pregătească actele pt a acționa Imbecilio , in instanța ?
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

erw78ar

Confim si eu in zona Cramelor Recas si pina la Izvin TS lucra sustinut azi!!!

horatiu.cosma

Ne bucuram, sper sa ii tina. Poate ne da mai multe detalii rin tin tin.

Cozak

#23829
Great news Archi!Cu siguranta au inceput sa asfalteze.2 luni maxim le mai dau deci am inceput sa numar zilele.
Pe banda cealata de sens, TM-LG, nu era asternut asfalt?, ca pe sensul LG-TM se vede ca nu e stratul final la jonctiunea cu Lotul 1 lugoj-deva.
Tks.

Archi

La Sanovita nu era strat de uzura pe nici o banda, acum probabil au asternut ultimul strat de asfalt pe sensul Timisoara -> Lugoj.

Quest

Dragilor, daca puteti, intrati in interiorul lotului TL2, nu va rezumati sa constatati stadiul in care lotul se afla doar pozind de pe pasajele de la Izvin sau Sanovita. Acum exista asfalt pe toata lungimea nu mai trebuie constatat stadiul lucrarii intrarind prin hirtoapele din DC-urile care intersecteaza A. Eu de ex. ma gindesc sa accept oferta facuta de Sebba colegilor din zona, sa mergem impreuna pe tot lotul.

Ce nu-mi e clar e stadiul platilor ptr TS la TL2. Din situatia pe care o tine NGC20, ultima plata era din 06.07 (38 mil lei), dar Horatiu vorbind de o plata mai noua din 12.08 (68 mil lei) (pe care NGC20 probabil are motive ptr care inca n-a pus-o in lista), spune ca nici cea anterioara nu are OP, asadar nici acea suma nu e platita ?
Common sense will get you far !

horatiu.cosma

Cea de 38 e achitata, cea de 68 nu. Pentru a intra pe lot, ar trebui vorbit cu cei de la TS.

NGC

Quote from: Quest on September 09, 2015, 02:00:57 PM
Din situatia pe care o tine NGC20, ultima plata era din 06.07 (38 mil lei), dar Horatiu vorbind de o plata mai noua din 12.08 (68 mil lei) (pe care NGC20 probabil are motive ptr care inca n-a pus-o in lista), spune ca nici cea anterioara nu are OP, asadar nici acea suma nu e platita ?
Pai initial Horatiu a trecut gresit ceva.

Quote from: horatiu.cosma on September 06, 2015, 03:48:17 PM
Scuze ca m-a luat valul:).

04.06.2015   15,245,907.49 RON - achitata de CNADNR
06.07.2015   38,778,880.10 RON - neachitata

De fapt factura de 38,778,880.10 RON era achitata din Iulie.

Singura factura restanta de valoare peste 100,000.00 RON este cea de 68,696,832.88 RON din 12.08.2015.

Am mai zis de multe ori, sinteza platilor este cam tot timpul la zi, dar acolo nu trec si facturile inca neplatite.  ;)

horatiu.cosma

Recunosc ca am gresit. Nu ma mai bag peste guru-l platilor fara sa verific in prealabil:).