Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 35 Guests are viewing this topic.

alecu26

Nu neapărat.  Este vorba de furnizorul respectiv. ...adică cel mai ieftin. Mai multe sectoare au avut probleme asemănătoare. ..dar au apărut treptat problemele și sau rezolvat treptat.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Lvs_tm

Ca o mica paranteza, vineri seara, coada de la Recas,  pe sensul Timisoara - Lugoj, era pana la sensul giratoriu DN6-A1, dinainte de Izvin.
Concluziile le trageti voi.

mishu77

^^

Am mai prins asa coada, dar in general in preajma sarbatorilor. Coada respectiva se creaza din cauza trecerii de pietoni din Recas.

infraAdi_ro

Legat de TS lot Izvin-Sanovita

Am vorbit cu prietenii mei de  acolo si intradevar exista  probleme intre TS si CNADNR.
           -In primul rand e problema banilor(nu stiu in ce masura s-a facturat si incasat)
           - apoi se pare ca CNADNR nu s-a tinut de cuvant legat de castigarea tronsonului Nadasel -Mihaiesti(au avut promisiuni ca daca termina mai repede TM-LUGOJ primesc acel tronson)
           - TS are probleme in interior(sunt anumiti directori mai tineri,mai noi,care au alta gandire fata de cei care au fost inainte)
           - TS vrea sa "santajeze"putin CNADNR astfel incat sa-si onoreze promisiunile.
Autostrada e gata in proportie de 90%,mai trebuie turnat stratul de uzura  care se poate face in maxim 2 luni si mici lucrari care se pot face pana la sfarsitul anului fara sa afecteze carosabilul.Totul depinde de "impacarea" TS cu CNADNR.......pentru ca TS nu vrea sa cedeze nici in ruptul capului,si nici nu pot fi obligati!
Romania are un viitor doar daca are prezent!

horatiu.cosma

Si CNADNR nu le poate garanta castigul la CAB sau CNSC. Ar fi vrut sa fac CNADNR o smecherie, dand Nadasel-Mihaiesti altcuiva, banuind ca TS va castiga in instanta, cu scopul de a mai amana acest lot. Acum e cu spatele la zid.

ciprebbe

Nu poti castiga pe Nadaselu-Mihaiesti (ca si o compensare pt deschiderea Tm-Lg 2) cand tu in oferta pui podete in loc de viaducte..... Tooate structurile sunt taiate acolo la maxim( de aici si pretul mic licitat de TS).
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

horatiu.cosma

Asa e, TS s-a bazat pe promisiuni si a pendulat cam mult fata de documentatie. Dar si daca ar fi castigat, tot se gasea cineva sa ii conteste. Incurcate sunt sforile astea...

AFC

Fratilor, eu refuz sa inteleg faza cu "le-a promis CNADNR tronsonul Nadasel-Mihaesti". Vorbim de o licitatie si toate intelegerile astea sunt PENALE. Daca s-ar dovedi ca este asa, atunci si TS si CNADNR trebuie sa raspunda in fata legii. >:(
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

infraAdi_ro

Eu nu cred ca TS a facut oferta asa de capul lor....au avut instructiuni clare cum sa faca oferta si promisiuni la fel de clare ca  vor castiga.....Inca TS spera ca vor castiga la contestatii....

Oricum pe TM-Lugoj au redus programul de lucru la 8 h/zi......deci o intind pana la anul
Fiecare firma de constructii din Romania are oameni la CNADNR si la Ministerul Transporturilor......care le da informatii,ii ajuta cu avizele si ofertele!!!!In schimb firma cotizeaza unde trebuie!!!!
PS. Sa nu uitam ca TS a obtinut toate avizele in 2 saptamani pe tronsonul Traian Vuia -Sanovita
Romania are un viitor doar daca are prezent!

infraAdi_ro

Quote from: caf on August 18, 2015, 12:49:47 PM
Fratilor, eu refuz sa inteleg faza cu "le-a promis CNADNR tronsonul Nadasel-Mihaesti". Vorbim de o licitatie si toate intelegerile astea sunt PENALE. Daca s-ar dovedi ca este asa, atunci si TS si CNADNR trebuie sa raspunda in fata legii. >:(

Si eu am participat ca reprezentat a unei firme la o licitatie aranjata la o primarie....e adevarat,era o lucrare mai mica dar inca se mai fac asemenea licitatii!!!!!
Romania are un viitor doar daca are prezent!

teocharis

cine a castigat tronsonul Nadasel-Mihailesti?

infraAdi_ro

Quote from: bridge on August 10, 2015, 09:23:06 PM
Pe surse:Desemnare castigator "Proiectarea si Constructia Autostrazii Brasov – Targu Mures – Cluj – Oradea, Sector 3A: Cluj Vest (Gilau) - Mihaiesti, km 0+000 - km 25+500, tronson 3A2, km 8+700 - km 25+500" este IMPRESA COSTRUZIONI GIUSEPPE MALATURO SPA - VIAPONTE ROM SRL

este off topic  dar sa-l informam pe colegul nostru
Romania are un viitor doar daca are prezent!

Quest

Quote from: horatiu.cosma on August 18, 2015, 12:09:16 PM
Asa e, TS s-a bazat pe promisiuni si a pendulat cam mult fata de documentatie. Dar si daca ar fi castigat, tot se gasea cineva sa ii conteste. Incurcate sunt sforile astea...

Horatiu, serios, ce inseamna ? cutare Antreprenor "a pendulat cam mult fata de documentatie" in cazul unei lucrari pe FIDIC galben, adica project & build cu PT aprobat. Daca inteleg asta, atunci poate o sa ma apropii de intelegerea mai clara a disputei dintre TS & CNADNR pe Izvin-Sanovita.
Nenea_hartia, Alecu26, Frunzaverde si alti grei ai forumului va intreb si pe voi.
Common sense will get you far !

alecu26

pai tocmai asta e. Ca PT-ul a fost aprobat cu observatii. Si TS le-a dat ignore. In contract scrie clar ca antreprenorul trebuie sa obtina avizult CTE pentru PT.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

horatiu.cosma

La nodul de la Margina, era un viaduct continuu peste DN si CF. Acum se fac doua podete si terasament intre. La Stejaris era viaduct, s-a eliminat de tot structura. Despre astfel de "pendulari" vorbesc. Nu mai continui, ca nu e locul potrivit, dar sper ca ati prins ideea.