Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 23 Guests are viewing this topic.

radutm



Uploaded with ImageShack.us
Pe o imagine din satelit din iulie apar lucrarile la A1 in zona granitei cu Ungaria (acuma vad ca am trasat granita in graba, mai la vest decat in realitate). Chestia e ca se intrevede aliniamentul M43 de pe teritoriul vecinilor, ceea ce pare a fi un inceput de lucrari pe partea lor. Confirma cineva ca s-au apucat de lucru pe segmentul de legatura cu granita?
cont inchis

tonică

daca te referi la bucatica aceea de dupa granita, nu! Am dezvoltat subiectul cu cateva pagini in urma dar cel mai clar o poti vedea in filmuletul facut de bogdymol cu nadlac-arad lot 1.
Insa daca te referi la zona marcata cu rosu, nu cunosc detalii, pare insa o coincidenta a geometriei terenurilor agricole. Din ce stiam de pe forumul ssc maghiar, nici licitatie nu se facuse inca...

hentz

#3002
Semnalase nenea_hartia cu ceva timp in urma aceeasi chestiune si exista si un raspuns de la un coleg de pe forumul maghiar pusa si aici.

hentz

#3003
Quote from: nenea_hartia on June 12, 2012, 01:50:02 PM
^ Să ştii că m-am gândit şi eu, dar mi se pare prea devreme.

Quote from: nenea_hartia on June 12, 2012, 12:37:01 AM
Am întrebat. Să aşteptăm...

Bun, avem răspunsul de la Qtya: se pare că e vorba despre descărcarea arheologică a zonei (despre care mi-am adus aminte că s-a mai pomenit acum vreun an pe forumul maghiar). Probabil că în ţările cu oameni ceva mai experimentaţi în ale autostrăzilor descărcarea arheologică se face înainte de începerea propriu-zisă a construcţiei, pentru a nu stânjeni apoi lucrările. Conform lui Qtya, şantierul e prevăzut să înceapă în trimestrul 3 sau chiar 4 al acestui an.

tonică



Aici, intr-o imagine captata in luna mai se vad si mai multe urme pe intreg traseul. Deci cade ce scrisesem eu cu coincidenta geometrica... :D

Sunt decopertari dar nici pe forumul maghiar nu se cunoaste datarea lor. In cazul portiunii dinspre granita asa cum se vede din deltaplan filmat de bogdymol, pare a fi decopertare doar, posibil pentru arheologie asa cum scrisese mai demult userul Qtya. Nu am stat sa vad daca exista imagini pe 2011 cu zona aceasta pentru a ne da seama daca e dedemult facuta decopertarea ori e recenta dar cand o sa am timp ma apuc de...cotrobait... :)

radutm

Quote from: tonică on August 20, 2012, 11:52:52 AM
daca te referi la bucatica aceea de dupa granita, nu! Am dezvoltat subiectul cu cateva pagini in urma dar cel mai clar o poti vedea in filmuletul facut de bogdymol cu nadlac-arad lot 1.
Insa daca te referi la zona marcata cu rosu, nu cunosc detalii, pare insa o coincidenta a geometriei terenurilor agricole. Din ce stiam de pe forumul ssc maghiar, nici licitatie nu se facuse inca...
Ma refeream la zona marcata cu rosu si nu stiam sa fi fost incepute lucrarile.
Quote from: hentz on August 20, 2012, 12:02:44 PM
Semnalase nenea_hartia cu ceva timp in urma aceeasi chestiune si exista si un raspuns de la un coleg de pe forumul maghiar pusa si aici.
Mi-a scapat discutia respectiva.
Quote from: hentz on August 20, 2012, 12:07:05 PM
Bun, avem răspunsul de la Qtya: se pare că e vorba despre descărcarea arheologică a zonei (despre care mi-am adus aminte că s-a mai pomenit acum vreun an pe forumul maghiar). Probabil că în ţările cu oameni ceva mai experimentaţi în ale autostrăzilor descărcarea arheologică se face înainte de începerea propriu-zisă a construcţiei, pentru a nu stânjeni apoi lucrările. Conform lui Qtya, şantierul e prevăzut să înceapă în trimestrul 3 sau chiar 4 al acestui an.
Daca e vorba de descarcarea arheologica, nu e rau deloc. E si asta un pas care trebuie facut, care ia timp si poate sa incurce lucrarile.
Quote from: tonică on August 20, 2012, 12:44:14 PM
Aici, intr-o imagine captata in luna mai se vad si mai multe urme pe intreg traseul. Deci cade ce scrisesem eu cu coincidenta geometrica... :D

Sunt decopertari dar nici pe forumul maghiar nu se cunoaste datarea lor. In cazul portiunii dinspre granita asa cum se vede din deltaplan filmat de bogdymol, pare a fi decopertare doar, posibil pentru arheologie asa cum scrisese mai demult userul Qtya. Nu am stat sa vad daca exista imagini pe 2011 cu zona aceasta pentru a ne da seama daca e dedemult facuta decopertarea ori e recenta dar cand o sa am timp ma apuc de...cotrobait... :)
Hm, deci sunt mai multe urme. Asta e bine. Probabil acest segment odata inceput la modul serios, va fi terminat in termen record de catre unguri. Dar fara o legatura cu DN-ul lor, cum avem noi, acum nu ar fi un segment util, pentru ca atata timp cat noi nu intram in Schengen, punctul de trecere a frontierei va ramane acelasi si legatura directa nu ar fi posibila.
cont inchis

MRS



A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

stangabriel

#3007
http://www.zf.ro/eveniment/oferte-pentru-constructia-a-peste-100-km-de-autostrazi-cu-o-valoare-de-1-miliard-de-euro-sunt-asteptate-astazi-9962054

Astăzi până la ora 16 se depun ofertele, iar cel mai probabil mâine se vor deschide", au declarat reprezentanţi ai CNADNR.

atat am gasit......

NordKapp


Ionut

Mda, sper sa deschida astazi. Cel mai important este sa anunte castigatorii cat mai repede, ca si aici pot amana iar si iar... Ar fi extraordinar sa nu fie contestatii (sau sa se rezolve f repede) si la final de toamna sa vedem primele organizari de santier...

radutm

Quote from: NordKapp on August 20, 2012, 10:54:33 PM
Pana vin detalii noi despre licitatii, un memoriu interesant de rasfoit.  :cheers:


MEMO
On the negative impact of the planned Lugoj–Deva motorway and presentation of possible mitigation solutions

Am spicuit documentul si trebuie spus ca eu si ei o parte mare de dreptate si ca suntem intr-o dilema. Stim ca in Occident s-a gresit cand s-au umplut excesiv de infrastructura si au anihilat zonele naturale, dar avem nevoie de infrastructura si nu avem foarte multi bani ca sa adoptam solutii costisitoare. Stim ca vom dauna mediului, desi mediul natural este printre putinele atuuri care ne-au mai ramas, ca tara aflata in competitie cu europa si cu restul lumii. Va trebui sa gasim un echilibru intre cele doua.
cont inchis

Ionut

Breaking de la Capital si despre A1:

În ceea ce priveşte tronsonul 2 din autostrada Timişoara - Lugoj, cu o lungime de 25,6 km, valore estimată la 611,8 milioane de lei, directorul CNADNR a precizat că au fost depuse 10 oferte.

Cei de la Capital spun ca vor reveni cu detalii. :)

Ionut

Mda, pe autostrada Nadlac-Arad avem progrese:

Romstrade: +0,1% stadiu fizic intr-o luna / 4,7% stadiu fizic conform estimarilor CNADNR
Alpine: +8% stadiu fizic in iunie / 43,6% stadiu fizic (iunie), deci la zi probabil sunt pe la 60%

sursa: Aradon

Tavi

O intrebare: de ce nu se reziliaza contractul cu Romstrade? Pe acelasi principiu ca si Colas? Dupa relicitare ar fi normal sa continue firma care este cu santierul mai apropiat? Respectiv, UMB sau Alpine ca au costurile de mobilizare cele mai mici si amandoua au dovedit ca-s OK.

Earthchild

Pentru ca nu mai e Boagiu la minister.   8)