Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

8 Members and 69 Guests are viewing this topic.


ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

TibiV

La întoarcerea din vacanță ?... :)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

Eu zic sa revenim cu cererea de înfocați privind rezultatele monitorizării amplasate încă de acu câțiva ani în zona podului. Sunt plătite din bani publici acele monitorizări. Dacă Neaga ca ar exista....îl trimitem pe Adiarc sa se plimbe pe acolo sigur găsește semne la suprafață a puturilor făcute.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

disney

^^^ Parca era pe undeva si ceva raspuns oficial pe aceasta tema sau ceva articol. Trebuie sa mai cercetam.

vancouver

Quote from: Ionut on July 20, 2015, 02:53:32 PM
Daca este posibil, as vrea ca inginerii de pe forum sa ia pozitie pe tema asta ca sa nu ne alarmam (mai mult decat am facut-o deja). Daca mai multi specialisti de pe forum vor considera necesar, propun conducerii API sa luam o pozitie oficiala pe tema asta si sa cerem o expertiza (sau vom vedea ce putem face) de la CNADNR/autoritati.

Initial am crezut ca nu e grav, dar iata idei noi: acelasi Mihai Craciun presupune ca ar putea fi vorba de o alunecare a terenului culeii spre viaduct - care nu poate fi explicata prin dilatarea terminca a tablierului calculata in proiect.

Daca se poate sa mai mearga cineva acolo (adiarc). Sus, pe pod, ma intereseaza poze cu rostul de dilatatie. Posibil sa se vada doar la margini. La fel si in celalalt capat, spre Sibiu. In 2014 rosturile erau ditai gaura de 20cm.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

grig73

#22926
Quote from: horatiu.cosma on July 20, 2015, 02:06:41 PM

Faptul ca aici s-au spart acele prefabricate de beton si a inceput sa "curga" terasamentul cred ca e cauzat de o tasare destul de mare a acestuia in ultimele luni, crescand presiunea pe prefabricate. Cel mai probabil s-a cam sarit peste unele etape de tasare toamna trecuta, pentru a deschide circulatia cat mai devreme, si acele etape se finalizeaza acum.

Trebuie sa fim atenti si la modul in care se scurge apa pluviala.Impresia mea e ca s-a lucrat prost si toata apa colectata a "spalat" pamantul de sub placile de beton si astfel s-a produs alunecarea asta in masa.Ii costa cel mult 200 de lei sa duca sistemul de scurgere mai jos

nicki4

#22927
Quote from: Quest on July 15, 2015, 12:27:41 PM
Quote from: iuli on July 11, 2015, 10:52:03 PM
(...)
Frumusete de viaduct... Tocmai se incepuse montarea macaralei care va incepe montarea grinzilor dintr-o singura locatie. Dureaza 3 zile montarea celei mai mari macarale de pe santierele noastre!
(...)

Ptr colegii care pot trece azi-maine pe Lugoj-Deva Lot 2, sector Dumbrava-Margina.
Eu am sunat astazi la Salini (Faget) si mi-au confirmat ca macaraua turn de care vorbeste Iuli s-a montat deja, de ieri au inceput sa puna grinzile acestui viaduct (km 39+500 - 39+605 viaduct peste paraul Vadana). Operatia nu dureaza mult 1-2 zile, deci fereastra de timp in care putem prinde niste poze frumoase cu asezarea grinzilor nu e mare.

Locatia este aici la ~300 m de DC113 cu A1 (iesirea din Batesti-Faget)

Multumesc anticipat celor care se vor abate din drum ptr niste poze :)
(daca puteam sigur ma duceam)

calitatea imaginii nu este buna deoarece a fost facuta din DN68A cu zoom si din mers. Oricum macaraua parea a fi mare si avea pe langa bratul principal (cel care se vede destul de clar in inagine) si un alt brat inclinat in spate, care nu se vede prea bine in poza. Poza a fost facuta pe data de 14.07. pot spune ca am vazut multe utilaje pe toata lunginea tronsonului, incepand de la capatul din Dumbrava pana dupa nodul de la Marginea (adica ceea ce se putea vedea bine din DN). Mai multe poze aici. De mentionat ca fiecare poza prezinta si locatia unde s-a facut poza in metadata fiecareia.

"Government don't want well informed, well educated people capable of critical thinking. That's against their interest. They want obedient workers, people who are just smart enough to run their machines and do the paperwork. And just dumb enough to passively accept it!" George Carlin

istvan78

Lugoj-Deva Lot3: a inceput excavarea la marele debleu pe sub DN 68A din capatul dinspre vest al lotului. Am venit Duminica dinspre Ilia si am vazut excavatoare si buldzere cocotate pe versantul muntelui pe diverse terase, la sud-est de coama pe care merge DN68A, si deasemenea o bucata de (ce pare a fi) terasament in valea de la nord-vest.
Exista vizibilitate buna asupra versantului aflat in excavatii doar de pe o bucata scurta a DN, la circa 1Km spre Ilia si n-am fost pe faza sa rog copilotul sa faca o poza, dar oricum, spectacolul de acum incepe.

Stie cineva cum vor rezolva continuitatea DN68A pe perioada excavatiei?

stangabriel

Multumim de poze.

Ma uitam la debitul Muresului pe site-ul institutului de hidrologie , este la o treime din normalul datei si oricum va scadea spre sfarsitul verii.
Macar poate finalizeaza elevatiile podurilor si peretii de sprijin de pe maluri, apoi poate sa vina si viitura.

Nimic nou despre tunelele de la lot 2 ? sunt sanse sa le castige tot Salini? poate dupa castigarea licitatiei pentru tunele trag tare si finalizeaza pana la Margina pana in iarna. Dar pentru a finaliza, trebuie facute podurile  peste CF si DN. Nu am vazut nimic din poze cu aceste poduri.

NGC

^^^ Licitatia pentru tuneluri inca nu a fost lansata.

Quest

Multumim nicki4 ptr pozele de pe A1 LG-DV, Lot 2, Sector Dumbrava-Margina :)

Salini s-a mutat cu macaraua de pus grinzi, la podul de peste Bega de la km 43+250 - 43+390. Este in zona Nodului Margina, din DN68A la 400 m pe DJ682D catre Sintesti.
In filmarea lui Eurocopter podul in discutie este
Daca nu apare ceva neprevazut, lucrarea de asezare a grinzilor ar trebui sa se faca joi de dimineata. Colegii care treceti prin zona puteti prinde cadre frumoase (eu trec doar vineri pe acolo).
Common sense will get you far !

istvan78

Quote from: stangabriel on July 21, 2015, 12:14:56 PM
podurile  peste CF si DN. Nu am vazut nimic din poze cu aceste poduri.

Langa sosea, pilotii forati au fost finalizati si s-a turnat acel bloc de beton care-i uneste si serveste ca baza pentru pila in sus (cum se numeste?). Cel putin, pe o latura a drumului am fost atent...
Se vedea si podul peste Bega din DN, avea intr-adevar reazemele pilelor finalizate, in asteptarea grinzilor.

P.S. Tot 18. Iulie. 2015.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma

Deci pasajul peste DN si CF de la Margina e la nivel de radier pe toata lungimea, sau doar pe langa DN?