Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 72 Guests are viewing this topic.

rocklee

ceaste imagini sunt de la surpare zidului de sprijin de la bretea muresana lotul 4 umb ....





multumesc pe aceasta cale lui MARIUS  :D...CARE ma ajutat sa recuperez aceste imagini ...

rocklee

#22861
alte imagini de la baraj ..viaductul  branisca ..si altele

zidul de sprijin ...de pe partea cealalta


horatiu.cosma

Pacat, la prima vedere parea un zid de sprijin foarte solid, cred ca s-au irosit o gramada de bani acolo.

rocklee





imagine panoramica cu autostrada vedere spre ilia





rocklee

o imagine panoramica in care se vad ambele ziduri de sprijin  :o



aceasta imagine este favorita mea... :)




viitorul aliniament al autostrazi imagine facuta din marginea ..haltei de steril



rocklee

de aici va incepe viitorul viaduvt ...halta steril- barajul mures  :)


istvan78

Pilotii aia s-au deplasat in adancime sau s-au rupt in apropierea suprafetei. Imi vine greu sa-mi imaginez cum puteau sa pivoteze daca sunt infipti la 25m ??
In orice caz, mare pacat, mult bani irositi!  :((

Ce va face UMB acolo?


rocklee

istvan 78....aceia au fost forati prima data si apoi sa sapat pe in jos pina la cota autostrazi ...dar am  vorbit mai de mult cu cineva de acolo si spunea ca au dat de pinza fratica ...si de un filon tare de stinca de granit si au forat mai greu cu frezele ... ...poate fi si alt ceva ....eu zic ca daca se sapainaite si apoi se forau pilotti atunci nu era asa bai ......si vreau sa precizez ceva aceasta lucrare ..este sub contractata .....nu este a UMB-ULUI  >:(

horatiu.cosma

Sper sa nu ajungem la certuri intre UMB si subcontractori...

istvan78

@rocklee: Pai tocmai asta e tehnologia: prima data forezi, torni beton in gaura (peste armatura), apoi excavezi intr-o parte. Nu poti excava fara zid de sprijin ca se surpa imediat. Zidul trebuia sa reziste.
Eram curios de modul in care a cedat:
- ori pilotii s-au inclinat intregi, dar asta inseamna ca capatulde sub nivelul excavatiei s-a rotit in sol, deci ori sol foarte moale ori piloti prea scurti in adancime
- ori pilotii s-au rupt (betonul) si s-au indoit de-i mai tine doar armatura in momentul de fata.

Oricum ciudat, asa ceva n-ar trebui sa se intample.

Oare e OK ca s-a excavat inainte de a se lega capetele de sus ale pilotilor cu acea "coroana" orizontala? Ar fi ajutat daca se executa asta inainte?

mariansb

Tocmai am trecut podul la Soimus
Se merge bine. Încă nu sunt marcaje
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

paulmare

rocklee pai asa se face - peretele de sprijin e din piloti forati fara el nu puteau sapa
daca aveau roca dura la stratul de baza si a ajuns foreza pana acolo - foarte ciudat
Poate afli ce a fost - s-au deplasat? s-au rupt la suprafata ?

stangabriel

Sunt si rosturile de dilatatie la pod?

Apropo de coloanele de beton de pe lot 4, multumim de poze, unghiul de inclinare ar arata ca doar capatul de jos a ramas fix.
A fost in prea putina roca tare partea de jos. Parere de nespecialist.

rocklee

da e adevarat asa se fave prima data se foreaza apoi se sapa ...dar eu ma referiam l ca o mare parte din pamantul din spatele pilotilor ere depozitat acolo de la sapaturile anterioare ...iar daca il indeparteu pe acela ...poate ca ...poate ...ca si alt poate caaaa ...nu sar fi surpat  :-[ :-[ :-[  >:(