Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

8 Members and 46 Guests are viewing this topic.

cutter

#22800
@alecu26

Alunecarea unui pereu sau e vorba și de împingere (torsiune a culeei) acolo că restul de deformări așa par să sugereze?

frunzaverde

Intrebarea mea catre inginerii de drumuri si poduri este cat de serioasa e situatia?.

Adica:

- este posibila o situatie catastrofala in unul din punctele problematice ale autostrazii?
- daca da, ce este necesar si suficient pentru ca o astfel de situatie sa se intample?
- daca da, care este probabilitatea ca asa ceva sa se intample?

Informatiile astea ar anula orice forma de senzationalism de orice fel.

Pana la urma, intreaga retea de DN-uri are probleme de diverse naturi si cu diverse riscuri. De la caderile de pietre si surparile de pe DN10, la podul provizoriu pe DN11. La fel, pe E581, drumul principal intre Bucuresti si Chisinau, a existat multi ani situatia asta: https://goo.gl/maps/dDTH8. Un pod limitat la 10 km/h pentru ca exista riscul sa se prabusasca bucati din calea de rulare, cu risc de cadere in apa. Este riscul similar? Mai mic, mai mare?

La CFR, exista zeci de poduri cu restrictii de 5-10 km/h. La Putna Seaca s-a circulat ani de zile pe o improvizatie (cu lemn care putrezea si trebuia inlocuit frecvent) care tinea in picioare un vechi pod puternic afectat de ape, cu 5 km/h. La fel, pe magistrala Bucuresti - Urziceni, in Bucuresti, podul CF peste DN1A la Mogosoaia a fost lovit de mai multe ori de camioane cu inaltimea mai mare decat limita admisa. Podul a stat multa vreme cu restrictie de 5 km/h si cu insotitor obligatoriu pentru fiecare garnitura. Si, in continuarea, s-a circulat.

E situatia similara la A1? Daca nu, e clar ca riscul pe A1 e mic dpdv al riscului general pe reteaua de drumuri, si nu e cazul de masuri alarmiste.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

OIL1

E actualizata si functionala pe google maps toata portiunea nou deschisa. S-a rezolvat in cateva zile. Multumiri celor implicati.

pasadia

Mai e o mica problema: am senzatia ca gmaps nu face rutarea pe ciotul de langa Lugoj, A1+A6 pe sensul Deva - Timisoara ci doar pe sensul invers. Poate verifica cineva daca asta e problema si eventual sa raporteze mai sus?

haideidaniel

#22804
^
Asa e, nu routeaza pe acolo, am observat si eu. Doar pe sensul TM-SB merge.

alecu26

Si deja varianta de traseu spre Igumenitsa apare in primele 3 prin Szeghed. Spre Salonic inca nu...ca acolo e inca bine clasata varianta prin Makaza. Dar e clar, dupa Timisoara-Lugoj lot 2, ca sa nu mai vorbim de Margina-Dumbrava....(adica vara viitoare) tot ce inseamna Arad, Deva, Sibiu, Cluj, Oradea pe acolo e cel mai comod. (Timisoara si Targu Mures....hmm...exista inca alte optiuni).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

@cutter, frunzaverde....nu stiu ce sa zic. nu am vazut. Dar intradevar e culea langa zona de alunecari dinspre Sebes unde sunt masuri de monitorizare a alunecarilor de 2 ani de zile, unde s-a pus si o intrebare la CNADNR si ei au zis ca nici vorba de asa ceva.

Hmm....vom vedea. Poate merge un Sibian pe acolo la niste poze. Se ajunge usor in zona culeii. E imediat langa DN si e facut drum de legatura, de santier.

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

vancouver

Quote from: OIL1 on July 16, 2015, 08:45:42 AM
E actualizata si functionala pe google maps toata portiunea nou deschisa. S-a rezolvat in cateva zile. Multumiri celor implicati.

Acum se pot calcula diferentele:
- economie ca. 25 minute prin deschiderea M43 Mako - frontiera RO + A1 de la frontiera la nod Nadlac
- economie ca. 4-5 minute prin deschiderea A1 Arad - Pecica pe relatia Nadlac - Lugoj
- economie ca. 5-6 min. prin deschiderea A1 Arad - Pecica pe relatia Nadlac - Lipova (DN7 Valea Muresului) - valabil numai pentru masini mici, cu iesire la nodul Aeroport Arad si mers prin centrul Aradului

Toti timpii valabili fara trafic si folosind la varianta "anterior" A1 Nadlac - Pecica.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

danutzu_1069

Sa nu uitam si de un mare plus pentru siguranta circulatiei pe autostrada. Sunt (aproape) excluse  ciocnirile frontale.

iuli

Am facut si eu verificarea pe Gmaps din Timisoara la Szeged. Gmaps iti ofera din start varianta cu A1, diferenta fiind de maxim 10 minute dintre varianta A1 si DN6. Poate asa vor disparea confuziile din nodul cu A11 dupa ce toate GPS-urile vor face update.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

NGC

Quote from: pasadia on July 16, 2015, 09:40:29 AM
Mai e o mica problema: am senzatia ca gmaps nu face rutarea pe ciotul de langa Lugoj, A1+A6 pe sensul Deva - Timisoara ci doar pe sensul invers. Poate verifica cineva daca asta e problema si eventual sa raporteze mai sus?
Si daca tot se corecteaza, atunci sa se corecteze sa apara si A11.

BIGRED1984

Quote from: radutm on July 15, 2015, 02:19:06 PM
Ca urmare a acestor sesizari, Asociatia Pro Infrastructura a solicitat CNADNR sa ia masuri pentru a imbunatati semnalizarea pe aceasta portiune de autostrada.
Daca ati sesizat si alte probleme pe aceasta autostrada, va rugam sa ni le semnalati!
Salut, Sa nu uitati sa upload-ati fisierul si in Forum PeUndeMerg.ro » Comunitate » Asociatia Pro Infrastructura , eventual .pdf

celestron


Capătul dinspre Aciliu al viaductului.

Autorul pozei spune ca parca nu ar trebui sa fie astfel ci asa:

rudolf.s

Quote from: alecu26 on July 16, 2015, 09:53:05 AM
Si deja varianta de traseu spre Igumenitsa apare in primele 3 prin Szeghed. Spre Salonic inca nu...ca acolo e inca bine clasata varianta prin Makaza. Dar e clar, dupa Timisoara-Lugoj lot 2, ca sa nu mai vorbim de Margina-Dumbrava....(adica vara viitoare) tot ce inseamna Arad, Deva, Sibiu, Cluj, Oradea pe acolo e cel mai comod. (Timisoara si Targu Mures....hmm...exista inca alte optiuni).

Nu sunt carcotas, dar e Igoumenitsa si Szeged. ;)

Legat de indicatoare: corect ar fi sa apara la bifurcatia A1 - A11 Deva pe DN la stanga si Deva pe A1 la dreapta. Astfel nu ar mai trebui schimbate indicatoare cand e terminat A1 pana la Deva. S-a mai folosit metoda aceasta de multe ori pe ruta Deva - Sibiu. Ba chiar de prea multe ori...

adyneamtu

Quote from: NGC20 on July 16, 2015, 10:31:36 AM
Quote from: pasadia on July 16, 2015, 09:40:29 AM
Mai e o mica problema: am senzatia ca gmaps nu face rutarea pe ciotul de langa Lugoj, A1+A6 pe sensul Deva - Timisoara ci doar pe sensul invers. Poate verifica cineva daca asta e problema si eventual sa raporteze mai sus?
Si daca tot se corecteaza, atunci sa se corecteze sa apara si A11.

Cu A11 s-a rezolvat.
La intersectia A1 - A6 era un segment lipsa in Maps si de-asta nu mergea rutarea.
Am raportat ieri problema si azi s-a rezolvat. Rutarea va fi funcțională in câteva ore.