Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 35 Guests are viewing this topic.

cheetah

#22695
Pana ieri stiam ca la indicatoare rutiere se foloseste o grafica standardizata.
Se pare totusi ca sunt acceptate si desene infantile, pe care majoritatea conducatorilor auto reusesc totusi sa le desluseasca.
O dovada in plus (e adevarat, minuscula) ca la CNADNR 90% dintre angajati ar trebui sa dispara de pe statele de plata.



fuscobal

Asa imi arata si mie o diferenta minima dar din iarna, cand se va deschide si lotul 2 Timisoara - Lugoj, cred ca se schimba treaba in favoarea A1 !

cheetah

#22697
Nu reusesc sa editez cu foto suplimentar postarea de mai sus.
Asa cred ca ar trebui sa arate o grafica normala, la fel de Ok ca indicatorul din vechiul punct de frontiera Nadlac

tonică

am si eu o intrebare...Cat a trecut de cand s-au apucat de refacerea studiului de fezabilitate la sibiu-pitesti caci din ce retinusem contractul stabilea un termen de 5 luni parcapt capetele viitoarei autostrazi si parca inca 12 luni pt zona montana...
Nea michimaus şchiop mai ieri declara in presa cum ca "S-au finalizat contestatiile si s-a facut studiul de fezabilitate". Fireste ca manca rahat ( turcesc ) dar cum in presa n.r-ul e din ce in ce mai firav voiam sa ma lamuresc cat rahat si-o adus din Turcia  :D...Au trecut cele 5 luni?

Quest

^^
Da fuscobal, clar. Cu Izvin-Sanovita dat in trafic diferenta in km scade la doar +23 km prin Lugoj, iar la timp e deja de mai convenabil cu 24 min decit pe DN7.

Da cheetah sigur ca trebuiau puse panouri matriciale pe care sa le poti configura functie de necesitati, poate la un moment dat ai nevoie de mai multe treceri ptr autocare, sau dimpotriva altadata le dai pe toate ptr masini mici. Dar ptr asta beneficiarul trebuia SA CEARA ASA CEVA. Nu cred ca Max Boegl n-ar fi putut aduce si monta un asemenea sistem.
Adica pui corect 2 rinduri de camere video care ambele citesc acelasi numar de masina, fiecare dintre ele trimitind imaginea catre autoritatile de frontiera romane respectiv maghiare (ai independenta totala intre sisteme), dar nu ceri asemenea panouri matriciale, ci mergi pe table desenate pueril...

Nici macar nu e o greseala de design grava, care sa poata fi greu reparata. Pur si simplu trebuie pus un asemenea panou la fiecare trecere, iar in ghereta aferenta sa fie un comutator cu indicare sa stii ce comuti si afisezi afara. Dar trebuie SA VREI, SA-TI PESE sa rezolvi corect problema.
Common sense will get you far !

NGC

Quote from: tonică on July 12, 2015, 03:33:48 PM
am si eu o intrebare...Cat a trecut de cand s-au apucat de refacerea studiului de fezabilitate la sibiu-pitesti caci din ce retinusem contractul stabilea un termen de 5 luni parcapt capetele viitoarei autostrazi si parca inca 12 luni pt zona montana...
Au trecut cele 5 luni?
Nici vorba!
Abia in 16.06.2015 s-a semnat contractul !!!

patruroti

am tot citit postarile voastre si gasesc extraordinara aceasta comunitate. prea mult nu am postat nepricepandu-ma la infrastructura și nelucrand in vreo zona de interes a presei. sunt un simplu sofer atunci cand conduc masina personala si ma bucur sau nu de drumurile pe care le fac.
din pacate vad ca se construieste greu, tare greu si prost pe toate loturile lugoj-deva.
lasand in urma bucuria evenimentului de deschidere, raman multi bani aruncati pe fereastra pe lucrari de mantuiala si sume colosale pe care nu le vom mai putea primi de la UE pentru ca nu putem termina bucatelele de autostrada. e neimportant daca de vina e coruptia, nepriceperea, prostia si incapatanare, lenea sau spiritul de turma. de afara se vede ca nu suntem in stare sa cheltuim niste bani care ni s-au dat sa ne mearga mai bine. am tot citit nemultumirile si regretele acestei comunitati in lupta cu atoritatile si institutiile incremenite ale statului. faptul ca o mana de oameni informati si determinati lupta cu inertia si uneori au puterea de a schimba cate ceva e semn bun.

la inceputul anului se spunea ca va fi un an prost pentru autostrazi, ca se vor da in folosinta cel mult 80 de km. pana acum avem Nadlac-Arad si la ritmul de lucru despre care citesc, nu sunt mari sperante ca se deschide lotul 2 Lugoj-Tm sau lotul 4. atat din poze dar si din cateva treceri de la Lugoj la Deva, ar trebui sa se intample miracole sa se deschida ceva anul acesta. sa-mi fie scuzat pesimismul, nu vreau sa va contaminez cu el. voi ce sperante aveti sa circulam pe mai multi km de la Deva la Tm? :((

vancouver

Patruroti, multumim pentru aprecieri. Totusi incercam aici sa pastram discutia la nivel tehnic / informativ. Lamentarile nu sunt agreate de Ionut (bossul forumului), dar nici eu sau altii nu dorim sa citim asa ceva. Vrem sa aflam doar daca sunt lucruri noi sau interesante.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

marian

#22703
@Vossk

Acum m-am intors din Italia si e super OK pe varianta cu Lugoj. Eu am alimentat in Ungaria(chiar am facut plinul 5,3 lei/litru de motorina), plata cu cardul.

fuscobal

Quest, daca tot n-au pus panouri matriciale si au folosit desenele alea de gradinita, sper macar sa fi fost inspirati sa le lumineze din spate pentru ca altfel noaptea ai avea o problema serioasa in citirea lor (oricum, nici luminate nu au vizibilitatea celor digitale cu led dar sa zicem ca ai timp sa te incadrezi la timp si daca luminozitatea e mai slaba)

stangabriel

Parcarea din lotul 2, Arad Pecica e inchisa ?  Asa imi parea din filmarile voastre.

adiarc

NGC20, este la zii thread-ul cu "Plăti pt infrastructura "?
N-am mai intrat demult si constat cu stupoare ca pe Lugoj-Deva , lotul 4 , s-a primit doar avansul , in Decembrie 2013??????Deci nici un ban de un an si jum?
mi-e greu sa cred ca nu au emis fact de un an si jumătate....
Multumesc
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

steda

Salutare tuturor... Urmaresc sectiunea A1 de ceva timp dar nu am avut ocazia sa vorbesc prea mult pe acest topic.. De ce?! Sunt din Moldova, locul in care nu exista 1km de autostrada iar lucrul la centura Bacaului care trebuia sa inceapa in jumatate de an inca nu a inceput..  Sa trecem peste asta..
Am mers tranzit din Bacau pana in Timisoara si o sa fac un mic rezumat la traseul ce a urmat...
Bacau- Onesti = Un drum extraordinar de slab calitativ unde nu ai cum sa prinzi mai mult de 50 km/h
Onesti- Brasov = 60-80km/h
Brasov - Sibiu = Sosea decenta, dar trafic foarte intens si am mers cu 60km/h
Sibiu - Deva = Autostrada desigur, bai infecte ( sa zicem ca nu tine de infrastructura )
Deva - Timisoara = am mai prins un lot mic de autostrada pe care s-a circulat ok ( ciudat e ca eram sigur pe tot sensul de mers)
Obs. Am fost pe marginea santierului Deva- Lugoj lot. 4 (UMB daca nu ma insel ) si pot zice ca se lucra intr-un mare fel... la fiecare 3minute intra un nou camion incarcat cu pamant iar utilajele erau intr-o continua miscare..             

cutter

Am avut ieri o intervenție în direct la Realitatea TV în legătură cu deschiderea PTF-ului Nădlac.

O puteți urmări aici de la min. 23:45: http://www.realitatea.net/jurnale.html#recVideo11Iulie2015-1200 (jurnalul "Sâmbătă, 11 Iulie 2015 12:00" în caz că link-ul nu funcționează).

AlexIP

Quote from: bogdymol on July 11, 2015, 05:27:11 PM

O poza artistica:



Dacă tot n-am ajuns pe acolo la deschidere, măcar să vă fac legătura spre albumul personal al domnului Adi care era la datorie: https://www.facebook.com/piclisan.adrian/media_set?set=a.970118589712119.1073741915.100001419622116&type=3 :)